تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۰۶۷۱۵

چند می گیری تخریب کنی!؟

۹
۰
کبنا ؛سید رحمت الله خادمی
گریه کنندگان اجیر شده‌ی فضای رسانه‌ای و مجازی قبل از هرکسی مقصرین واقعی تشدید وتداوم واپس ماندگی استان هستند.
یک وبگردی ساده در فضای رسانه‌ای استان حکایت از واقعیت خطرناکی به اسم هوچی‌گری رسانه‌ای یا به تعبیری دقیق‌تر «چند می‌گیری تخریب کنی» می‌دهد.
کمی دقیق‌تر بگویم یک عده به عنوان سیاهی لشکر پیش قراول می‌شوند قلم بدستان «آب گل آلود کنی» تا ارباب‌هایشان راحت‌تر شاه ماهی صید کنند.
تازه از این خطر ناک‌تر نه اجیر کنندگان که خود اجیر شده هستند چون آنقدر در نقش خویش فرو می‌روند که گاهی آدم گمان می‌کند باید چشم و گوش خویش را بدهد دست اراجیف پوچ و پوپولیستی و ظاهر فریبشان.
یک روز زارع با شدید‌ترین الحان کوبیده می‌شود و هدایت خواه می‌شود سربریده‌ی مظلومی که باید تمام استان بشوند مختار و انتقامش را بگیرند.
یک روز هاشمی مسبب تمام واپس ماندگی‌های کهگیلویه نامیده می‌شود تا احساس نیاز مردم به سناتور سوخته تقویت گردد ودیگر روز تاجگردون می‌شود امیر کبیری که تنها راه خلاص شدن ازدستش اعدام در حمام تعصب آمیز «باوی و بویراحمد» است.
اینکه چقدر این فضاسازی ناجوانمردانه و غلو آمیز است موضوع حرف من نیست چرا که مردم خود بخوبی از پشت پرده‌ها مطلع‌اند و قطعا روزی پرده‌ها فرو خواهد افتد.
اما گریه کنندگان اجیر شده‌ی فضای رسانه‌ای ومجازی قبل از هرکسی مقصرین واقعی تشدید وتداوم واپس ماندگی استان هستند.
نقد منصفانه و نخبگانی از مهم‌ترین پیش نیاز‌های جامعه‌ی رسانه‌ای و مجازی استان است.
به عنوان مثال چه ایرادی دارد حتی اگر موافق تاجگردون نیستیم دفاع جانانه‌اش از حقوق گچسارانی‌ها در برابر زیاده خواهی‌های بوشهری‌ها را دست و پازدنش برای تثبیت قدرت تلقی نکنیم و حمایتش کنیم یا چه می‌شود اگر انصاف داشته باشیم و بگوئیم که سردار هاشمی لباس رزمش را آویزان کرده تا ردای خدمت برتن کرده تابه رویای سازندگی ساختارمند کهگیلویه جامه عمل بپوشاندیا اینکه اعتراف کنیم که زارع تلاش می‌کند تا خورشید پیشرفت وتوسعه از پشت دنا هرروز عجول‌تر ظلوع کند.
یا نبینیم که مدیریت کلان موسی می‌تواند عصای جادوکننده‌ای باشد که قطار پیشرفت استان را سرعت ببخشد.
نبش قبر کردن از ناملایمات ونا کارآمدی‌های گذشته مطمئنا هیچ کمکی به مدیران ارشد کنونی استان نمی‌کند. چرا که دیگر نه آن شانزده و هشت‌های سیاهی که ایدئولوژی آمیخته با تزویرش سرعت واپس ماندگی کهگیلویه رابیشتر کرد برمی گردد و نه آن دوره‌های سرمایه سوزودم بریده‌ی دو و دو و چهار وچهار نفت را برای توسعه‌ی گچساران از دل زمین بیرون می‌کشد ونه آن صرفا سیاسی مدیریت کردن بویراحمدکبک خوش الحان دنا را به آواز وا می‌دارد.
هرچه که بوده تمام شده.
حال انتظار از مدیران ارشد فعلی در درجه‌ی اول و قلم بدستان فضای رسانه‌ای و خط دهنده چه آن‌ها که منصف‌اند و چه آن‌ها که مجری‌اند وچه آن‌ها که اجیرند این است که به جای نقدهای صرفا طرفدارانه یا متعصبانه و البته گا‌ها غیر منصانه و تهمت آمیز در کنار هم قرار گیرند تا انشا الله غبار محرومیت از چهره‌ی خسته و پرچین استانمان زدوده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
این مورد و موضوع یادداشت دقیقا راجع به کبنا صدق میکنه و خود کبنا کارش همینه البته به همراه..
سید ج
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمت زاده ایرادداره چون تاج گردون برامردم کارمیکنه ولی آقایون دنبال منافعشون هستند
Iran, Islamic Republic of
آقا جان از قرار جناب ... لباس رزم نداشته بلکه..محترمی بوده که از قضا خوب هم . کرده و گرنه حقوق سربازی کجاو،،،،،، کجا، جناب خ.. هم که نگاه میکنه باد به پرچم چه کسی
Iran, Islamic Republic of
انصافاً چند بدی،؟چند .. بگی؟چند..ب واقعیت کنی؟چند ... ی کنی؟وگرنه کیه که ندونه سر رشته همه اختلافات دس همون کساییه که .. میزنی،به .. نگاه میکنن با چرخ.، مگه فکر میکنی برا کیا مینویسی؟!؟
سجاد اسماعيلي
Norway
متن نظر شمابا سلام.ما یاد گرفتیم فقط نقد کنیم و به سخره بگیریم.امیدوارم بتونیم کمی صبر داشته باشیم و تو این فکر باشیم که تنها اتحاد میتونه کهگیلویه و بویر احمد رو بالا بکشه.نه تخریب همدیگه.ما ملت با اصالتی هستیم و غیر از خودمون هیچ کس به فکرمون نیست.ممنون از جناب .ه خاطر اطلاع رسانی همیشگیشون.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
من با اسمم مشکل ندارم جناب قلندری، اما ای بلا که سر کامنت میاری خودمم نمیفهمم چی گفتمه، حرف بدی هم نزدمه گفتم شما چی گرفتی ناحق مینویسی، پس جناب قلندری چرا سر وتهشو میزنی!؟
//سانسورچی
Iran, Islamic Republic of
همین هم چند میگیری بود نبود؟
/// منتشر نمیکنه
امیر
Iran, Islamic Republic of
یا دنبا بومی وغیربومی حق اب یه دیواردورکهگیلویه وتویراحمدبکشیدتاودنبال کلیل بگردیدچون ویچ ولا واتی
جوخي لكك
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی شما. کی رانصیحت میکنی؟!
مگه تونبودی.. را ابداع کردی؟
سوخته ،شانزده وهشت سیاهی!!!!؟؟؟؟؟
اینها تخریب وسیاهنمایی نیست چیه؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1