تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۲۰۶۶۷۷

سفر روسی‌ها در یاسوج چگونه گذشت؟

۰
کبنا ؛سفر هئیت تجاری و اقتصادی روسیه با تلاش اتاق بازرگانی یاسوج و مرد شماره یک این اتاق «جبار کیانی» به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندهای سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به مرکز این استان سفر کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سفر دو روزه هئیت تجاری و اقتصادی روسیه با تلاش اتاق بازرگانی یاسوج به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندهای سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به مرکز این استان سفر کردند.
بنا بر این گزارش در این سفر «ویکتور نظروف» استاندار امسک روسیه، «فادینا اکسانا نیکولایونا» وزیر اقتصاد ایالت امسک، «چکوسوف ماکسیم سرگییویچ» وزیر کشاورزی و مواد غذایی ایالت امسک، اعضای هیئت نمایندگان بیزینس ایالت امسک و چندین کارشناس تجاری کنسولگری روسیه نیز حضور داشتند.
سفر هئیت تجاری و اقتصادی روسیه با برنامه ریزی اتاق بازرگانی یاسوج با هدف آشنایی دقیق حوزه های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه پیدا کرد، بطوریکه این هئیت روسی روز اول در همایش بین المللی «یاسوج -امسک» حضور یافتند و در این نشست مسئولان روسی ظرفیت ها و توانمندی های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف را شناختند.
* عصر روز اول سفر هئیت روسی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایشگاهی از توانمندها و قابلیت های استان در بخش های مختلف کشاورزی از جمله گیاهان دارویی، گل، لبنیات، میوه های گوناگون و ... و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی و صنایع دستی با حضور استاندار امسک روسیه افتتاح شد.
* ویکتور نظر وف استاندار امسک روسیه از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد، مدیرعامل شرکت های تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید به معرفی محصولات خود پرداختند.
*در ادامه استاندار امسک با مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و «جبار کیانی» رئیس اتاق بازرگانی یاسوج دیدار و پیرامون مسائل مختلف استان گفت و گو کردند.
به گزارش کبنا، در ادامه این سفر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و امسک روسیه در چهار کمیسیون گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن و ساختمان شرکت کردند که در این کمیسیون ها مدیران عامل کارخانه های مختلف و واحدهای تولیدی یاسوج و استان نیز حضور داشتند و محصولات خود را برای مسئولان روسی معرفی می کردند.
*کمیسیون ها بعد از ساعت ها بحث و تبادل نظر به پایان رسیدند.
روز دوم سفر هئیت تجاری و اقتصادی روسی به یاسوج با دیدار مسئولان عالی رتبه استان امسک روسیه و کهگیلویه و بویراحمد شروع شد، ویکتور نظر وف استاندار امسک و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هم دیدار کردند.
خادمی در این دیدار بر توانمندها و قابلیت های استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: این استان ظرفیت های بالای برای سرمایه گذاری و تجارت دارد.
نظروف استاندار امسک نیز با ابراز خوشحالی از سفر به یاسوج، بیان کرد: روز گذشته بازدیدی از نمایشگاه تولیدات و محصولات کشاورزی و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم و این بازدید نشان داد که زمینه تولیدات و صادرات خوبی میان دو استان وجود دارد.
به گزارش کبنا، در ادامه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد لباس محلی استان کهگیلویه و بویراحمد را به استاندار امسک اهدا کرد.
استاندار استان اُمسک روسیه هم سکه سیصدمین سالگرد تاسیس این استان را به سید موسی خادمی اهدا کرد.
در ادامه روز دوم، هئیت های تجاری و اقتصادی امسک روسیه و یاسوج به چهار گروه گردشگری، کشاورزی، صنعت و ساختمان تقسیم شدند و از واحدهای تولیدی این شهر بازدید کردند.
وزیر اقتصاد امسک روسیه؛ این واحدهای تولیدی برای ما غیر منتظره بود
وزیر اقتصاد استان امسک روسیه عنوان کرد: دیدن چنین واحد تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای ما غیر منتظره بود و به ظرفیت‌های بالای این استان در زمینه گیاهان دارویی و همچنین تولید مواد بهداشتی و آرایشی و فرآوری گیاهان دارویی پی بردیم.

*برخی از مسئولان امسک روسیه از دیدن گلخانه های یاسوج ابراز رضایت کردند.

*استاندار امسک روسیه با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج، معاون امور اقتصادی استاندار، مدیرکل گردشگری و جمعی از مسئولان دیگر این استان از سی سخت دیدن کردند.

*ویکتور نظر وف از بخش های مختلف گردشگری و مناطق حفاظت شده دنا و روستای کریک بازدید کرد. نظر وف به شدت از جاذبه های طبیعی یاسوج و سی سخت تعریف می کرد و اذعان کرد: که به جوانان و مردم کشورمان فیلم ها و عکس های که گرفته ام را نشان می دهم تا آنها هم به کهگیلویه و بویراحمد و ایران بیایند.

*در ادامه استاندار امسک روسیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران یاسوج مرکز استان شرکت کردند و بعد از این نشست تفاهم نامه همکاری در ۱۶ بند با هم امضا کردند.

به گزارش کبنا، بر اساس تفاهم نامه ای، استان امسک روسیه و استان کهگیلویه و بویراحمد ایران در حوزه های مختلف کشاورزی، گیاهان دارویی، گردشگری و مواد بهداشتی و آرایشی با هم همکاری خواهند کردند.

dsc_5902 dsc_5904 dsc_5906 dsc_5908 dsc_5927 dsc_5941 dsc_5956 dsc_5957 dsc_5974 dsc_5984 dsc_5987 dsc_5993 dsc_5997 dsc_6004 dsc_6015 dsc_6020 dsc_6024 dsc_6029 dsc_6042 dsc_6045 dsc_6058 dsc_6060
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسلام
از کلیه دست اندرکاران که چنین فضاهایی رو برای شهر ودیارمان به ارمغان میاورند تقدیر وتشکر داریم چرا که همین دیدوبازدید هواست که شهر مارو به أوج میرساند ودر پایان از استاندار محترم ورئیس اتاق بازرگانی تشکر ویژه داریم
علی
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت که بچه ها مشکل عکس دارند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
هیئت روس اومده بودن عکس بگیرن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1