تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۰۶۵۲۱

خادمی سر استاندار روسیه کلاه گذاشت / ماجرای سکه روسی برای خادمی (+عکس)

۱۰
۰
کبنا ؛استاندار استان امسک روسیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج مرکز این استان دیدار و پیرامون برخی از مسائل سرمایه گذاری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هر دو استان بحث کردند.
سید موسی خادمی امروز در دیدار با استاندار ایالت امسک روسیه و هیأت همراه با اشاره به اینکه امروزه روابط دو کشور ایران و روسیه به اوج خود رسیده است، بیان داشت: سفر سال گذشته ما به استان اُمسک و سفر امروز هیات روسیه نشان‌دهنده این است که جدای از بحث اقتصادی دو طرفین در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی آماده همکاری هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان اُمسک روسیه دارای مردمی خوب باسابقه تاریخی درخشان هستند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد هم در کشور جمهوری اسلامی ایران دارای سابقه خوب و تاریخی است و مردم استان در انقلاب سال ۱۹۷۹ و سقوط رژیم پهلوی نقش درخشانی داشتند.
وی تصریح کرد: به همین خاطر در جمهوری اسلامی ایران برای ما جایگاه ویژه‌ای قائل هستند و مردم این استان به غیرت و مهمان‌نوازی و ایثارگری مشهور هستند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به بازدید روز گذشته هیأت روسی از تولیدات محصولات استان گفت: علاوه بر همکاری طرفین در حوزه‌های اقتصادی، استان ظرفیت فراوانی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و صنعت نفت و گاز را دارد.
خادمی با اشاره به اولویت‌های استان برای سرمایه‌گذاری بیان کرد: نخستین اولویت استان سرمایه‌گذاری خارجی بوده که استان ما در این زمینه نیازمند سرمایه‌گذاری است و پروژه‌های هم برای سرمایه‌گذاری خارجی در استان وجود دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صادرات محصولات کشاورزی استان گفت: صادرات محصولات کشاورزی از دیگر اولویت‌ها برای همکاری با طرف روسی است و با توجه به تولیدات محصولات کشاورزی با کیفیت آماده صادرات این محصولات به اُمسک روسیه هستیم.
وی با بیان اینکه امیدواریم تفاهم‌نامه خوبی میان تجار و سرمایه‌گذاران دو استان منعقد شود، عنوان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه صنعت گردشگری و توریسم داخلی و خارجی است و ما آماده همکاری در این خصوص هستیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: همکاری دو استان کهگیلویه و بویراحمد و استان اُمسک موجب توسعه و ارتقاء روابط میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و روسیه شود.

همکاری فرهنگی و گردشگری استان‌های امسک روسیه و کهگیلویه و بویراحمد
استاندار ایالت امسک روسیه از همکاری فرهنگی و گردشگری استان‌های امسک روسیه و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ویکتور نظروف امروز به اتفاق  هیات همراه در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون زمان آن رسیده است تا اقداماتی که در یکسال گذشته بین دو طرف انجام شده عملیاتی شود.
استاندار ایالت امسک روسیه اظهار کرد: در این سفر تعدادی از مدیران استانی از امسک روسیه همراه ما هستند تا این مناسبات و مراودات وارد مرحله تازه‌ای شود.
وی تصریح کرد: در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، سرکنسولگری روسیه در اصفهان و نمایندگان بازرگانی روسیه در ایران حضور دارند و ما را همراهی می‌کنند.
نظروف اضافه کرد: روز گذشته بازدیدی از نمایشگاه تولیدات و محصولات کشاورزی و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم و این بازدید نشان داد که زمینه تولیدات و صادرات خوبی میان دو استان وجود دارد.
استاندار ایالت امسک روسیه تصریح کرد: همچنین روز گذشته دوستان ایرانی ما اطلاعاتی گسترده و خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه کردند که نشان دهنده زمینه صادرات خوبی بین استان‌هاست البته به شرطی که در خصوص هزینه حمل و نقل تصمیمات خوبی گرفته شود.
وی اضافه کرد: قرار است امروز از تعدادی از شرکت‌های تولیدی استان بازدید داشته باشیم که این بازدیدها به عنوان پایه اساسی برای آغاز همکاری بین دو استان است.
استاندار ایالت امسک روسیه خاطرنشان کرد: علاوه بر همکاری طرفین ایرانی و روسی در زمینه‌های فرهنگی و گردشگری آماده همکاری هستیم و جوانان ما می‌توانند در زمینه‌های اقتصادی و گردشگری همکاری کنند.
به گزارش کبنا، در ادامه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد لباس محلی استان کهگیلویه و بویراحمد را به استاندار امسک اهدا کرد.
در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استاندار استان اُمسک روسیه طرفین ضمن اعلام آمادگی بر همکاری بیشتر در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تأکید کردند.
در پایان این نشست سید موسی خادمی استاندار لباس محلی این استان کهگیلویه و بویراحمد را به ویکتور نظروف اهداء کرد.
استاندار استان اُمسک روسیه هم سکه سیصدمین سالگرد تاسیس این استان را به سید موسی خادمی اهدا کرد.
 
dsc_5835 dsc_5837 dsc_5839 dsc_5840 dsc_5843 dsc_5845 dsc_5847 dsc_5848 dsc_5850 dsc_5852 dsc_5854 dsc_5856 dsc_5857 dsc_5858 dsc_5860 dsc_5862 dsc_5863 dsc_5864 dsc_5865 dsc_5870 dsc_5871 dsc_5874 dsc_5888 dsc_5895
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باوجدان طوری تیتر زدی ماجرای سکه روسی،خداوکیلی یعنی چه
خودم
Iran, Islamic Republic of
اقای.. شما ی تولید کننده تو استان داری اوتم یک هفته در خونش نشسی تا اجازه بده بری تو کاخونش، حضرتت باید ی نون بخوری چهار نون صدقه سر تاجگردون بدی اما بمحضی که کسان دیگه ای پیدا شدن به.. دیگه ای بسته شدی که تاجگردون نتونس..ر گچسارانو عوض کنه حالا هم نهایت کاری که کنی آینه که چندتا از فامیلاتو بفرسی روسیه به لطف پول بیت المال، اما هواست باشه ای بابا روسی هیچ کارست از هول حلیم نپری تو دیگ و بگی از حالا ولی نعمتم ای روسیه!!چون ..
Iran, Islamic Republic of
چه طرز تیتر زدن، اینه رسم مهمون نوازی؟ کلاهی هم بخوان بزارن جار نمی زنن. حالا شما مواظب باش اونا کلاه سرمون نزارن
Iran, Islamic Republic of
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد هم در کشور جمهوری اسلامی ایران دارای سابقه خوب و تاریخی است و مردم استان در انقلاب سال ۱۹۷۹ و سقوط رژیم پهلوی نقش درخشانی داشتند. !!! خب شما هم می پرسیدین استان امسک چه نقشی،در انقلاب ۱۹۱۷ روسیه داشته و چند شهید تقدیم انقلابشون کردن.
Iran, Islamic Republic of
افرین سره روساهم کلاه میراریم اونم کلاه لری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
افرین سره روساهم کلاه میراریم اونم کلاه لری
ساناز
Iran, Islamic Republic of
حالا مثل.شده خدا کنه این یکیش سودی داشته باشه در تاریخ از روس ها سابقه خوبی ندارییم
باوی
Iran, Islamic Republic of
ذوق زدگی مسیولین استان دز مواجهه با روسهایی که در طول تاریخ چیزی جز فلاکت و بدبختی و تجزیه کشور فقر و طاعون و .... نداشتندرو ببینید. مراقب باشید ترکمانچای و گلستانی دگر اتفاق میفتد برای ما
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
این ..که من می شناسم غیر سر اصلاح طلبان سر کس دیگه نتونسته ک..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوستان همه ی کامنت ها رو که میخوندم،همه نقد منفی دارن،کاش یک دید مثبتم بود،ولی در مجموع اینکار ها برای استان نیاز هست و من خوشحالم.کاش از این کارها بیشتر انجام بشه.ممنون از استاندار و هیئت خوب استان.من نه اقوام استاندارم نه چیزی من یک غیر بومی ساکن هستم و از دیدن این کارها برای استان خوشحال میشم.و روابط دیپلوماتیک رو رعایت میکنن از همین خوشحال میشم چون هیچ استانداری برای این استان همچین کاری نکرد و رئیس اتاق آقای کیانی که بسیار مدیر لایقی هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1