تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۲۰۶۴۴۹

بزرگواری کاسه داغ‌تر از آش

۱۴
۰
کبنا ؛سید مجید پورالحسینی
یک روز آیت الله هاشمی رفسنجانی و روز دیگر سید محمد خاتمی و امروز، سید حسن خمینی مورد هجمه و تهمت قرار می‌گیرد.
متاسفانه روز به روز رنگ اخلاق و رعایت آن در جامعه ما توسط عده‌ای به اصطلاح سیاسی کمرنگ‌تر می‌شود و تاثیرات این بی‌اخلاقی‌ها به بزرگان نظام روز به روز به بدنه جامعه منتقل می‌شود.
قصدم از قلم به دست گرفتن این است چند کلامی با مردم جامعه و بخصوص جامعه روحانیت درد دلی کنم ودر مورد بی‌حرمتی اقای بزرگواری به یادگار امام (ره) اشاره‌ای نمایم چرا که خود هم سیدشهرویی هستم و هر دو بزرگوار هم سید می‌باشند.
متاسفانه در بین برخی چهره‌های جامعه که یا مغرور َشده‌اند ویا از یاد برده‌اند که مردم ایران انقلاب اسلامی را مدیون چه کسی و یا کسانی هستند.
اگر ما کمی به عقب بر گردیم و مروری بر تاریخ گذَشته کنیم خواهیم فهمید که انقلاب را چه کسی سکانداری کرد و با ساماندهی مردم به پیروزی رسانید، متاسفانه امروز در کشور کسانی را مشاهده می‌کنیم که کاسه داغ‌تر از اَش َشده‌اند ودر اموری دخالت می‌کنند که نه ارتباطی با آن‌ها دارد و نه سواد کافی برای اظهار نظر، و اما از آنجا که مردم حرمت‌ها را حفظ می‌کنند و ساکت هستند این افراد دلواپس روز به روز مغرور‌تر می‌َ َشوند و گاهی جملاتی بر زبان می‌آورند که ایلی و یا اجتماعی را از خود واطرافیانََشان آزرده خاطر می‌کنند.
اکنون که می‌بینیم این افراد به اصطلاح دوست رعایت حال جامعه وبخصوص بیت امام (ره) را نمی‌کنند باید به آن‌ها یادآوری کنیم که ما هر چه داریم و خواهیم داشت اول از برکت وجود امام امت و بیت ایشان بوده و بعد از آن هم‌ از لیاقت وَشایستگی رهبر فرزانه انقلاب است و تمام روحانیون این رابدانند همه ما مدیون این خانواده هستیم و دلیل نمی‌شود تا یادگاران امام (ره) باب دل برخی سخن نگویند و عمل نکردند خیلی راحت هر نوع ادبیاتی زشتی را نثار آنان کنند و دل میلیون‌ها دوستدارشان را به درد آورند.
حتی رهبری عزیز نیز به خاطر همین که می‌دانند اینجایگاه کنونی را هم از کرامت اول خداوند و بعد هم‌حرکت امام بوده که دارند اگر نقدی به یادگار امام (ره) دارند علنی ایراد نکرده‌اند اما برخی از این روحانیون تا کمی به خود غره َشده اجازه نمی‌گیرند و بی‌محابا کلامی در مورد یادگار امام‌ بر زبان می‌آورند که دل هر انقلابی را آزرده می‌نماید.
پس‌ ای عزیزان از همین حالا نگذاریم هر کس از را رسید و به نوایی رسید در مورد بزرگان ما اظهار نظر غیر منطقی نمایند و امام و اولاد امام را نَشانه بگیرند که قطعا به یاری خداوند تیرَشان‌ به خطا خواهد رفت.
جامعه روحانیت عزیز نیز باید هوشیار باشد و جلوی این افراد را گرفته وگرنه امروز امام وبیت امام و فردا خدا داند چه کس دیگری از زحمتکشان نظام را به راحتی نَشانه می‌گیرند که نتیجه بی‌حرمتی به بزرگان چیزی جز فاصله گرفتن مردم از انقلاب ورهبری نیست.
درپابان از همه اقشار مردم می‌خواهم بیایم وحدت اوایل انقلاب را زنده کرده و پشت رهبری معظم محافظ انقلاب و آرمان‌هایش باَشیم چرا که دَشمن در کمین نَشسته و با بها دادن به آدم‌های ترسو و کم سواد می‌خواهد اول از بی‌احترامی بزرگان انقلاب شروع کند وبعد خواسته‌هایش را برای نقص آرمان‌های انقلاب اجرا کند.
از تمامی مردم و جامعه روحانیت بابت بی‌احترامی به یادگار امام عذر خواهی می‌کنم امیدوارم جناب بزرگواری که همواره منطقش چماق بوده در آینده به دور از احساس و با کنار گذاشتن چماق خود، منطق عقلانی و نه احساسی و رعایت اصل احترام در مورد بزرگان و زحمتکشان انقلاب اظهار نظر نمایند چرا که نیازی به اظهارات و نصایح ایشان در سطح کلان مملکت وجود ندارد و بهتر است با متعادل کردن روحیات خود از موضع گیری در برابر هر اتفاقی بپرهیزد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.. که تکلیفش مشخصه مطالبی راعنوان میکنه یکسال بعدانهارامیخواندبعدمیگه فکرنکنم این مطالب کارمن باشه متا..ت حرف نمیزنه
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ایشان الان چکاره هستند که در مورد بیت امام اظهار نظر میکند؟ از .. بیش از این نیست.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره این متن را مجید پورالحسینی نوشته باشه. این متن با متون و مطالب قبلی سید مجید زمین تا آسمان تفاوت دارد. جان من بگو کی این یاداشت را برایت نوشته؟ ولی درمورد بزرگواری هرکی بنویسه ثواب داره. واقعا .گفتن به این و اون
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و شجاعت و رک گویی سید بزرگ الحق و الانصاف شیر حلال خوردی
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که در کربلا سر از تن امام حسین(ع) برید همان جانبازی بود که در جنگ صفین تا مرز شهادت پیش رفت....دوست عزیز ما عقد اخوت با هیچ کسی نبستیم...آنان که در مسر ارزشهای انقلابند و پایدار ماندند را حمایت میکنیم....کسانی که آن فایل صوتی را منتشر کردند ارزش دوستی ندارند..به کجا می رویم؟؟؟ دوستان عزیز لطفا از حرف حق حاج آقا بزرگواری نارحت نشوید...
دنا
Iran, Islamic Republic of
.را بزرگ نکنید ..در کنترل خودش نیست. ن. تیتر است نه تصویر
رضایی
Iran, Islamic Republic of
به به دوباره چماق
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اما برادری که نگارش نمودی و بزرگواری را خطاب نمودی ...
تمام کسانی را که این سید ساده و مخلص عنوان نمودند راست و حسینی هستند. کمی در احوالات همه تاریخ را ورق بزن ...
اما سید حسن نوه امام درست پسر یادگار امام ره درست
این سید حسن ..کامل نشده و ئا.. می دهند و متاسفانه خودش هم ح..نیست. برادر زود در مورد بزرگواری قضاوت نکن
غلام
Iran, Islamic Republic of
درود لر بزرگواری .
ممدو
Iran, Islamic Republic of
.. همیشه توی ج.. هستند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اقای پورالحسینی تو هنوزاین حرفهارابه مرحله درکانهانه رسیده ای سی سال دیگرمی دانی که دیگرگذشته
deleted
Iran, Islamic Republic of
مشاورانش میگویند این حرفها را بزن او هم .. وبدون اینکه علت را جویا شود شروع می کند به ..
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
حالا این ...بجز ..رای بیت امام .
هر چه بزرگواری گفته درست گفته است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
..رو چه به بویر احمد ت..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1