تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۲۰۶۴۲۳

قلم ظرفیت ناگفته های دل رنجور جوانان کهگیلویه را ندارد

۷
۰
کبنا ؛سید محسن موسویان معظم
یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال نامه ای از رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت خواست تا در خصوص خدمات رسانی به مردم  کوتاهی نکنند.
جناب آقای دکتر مولایی فر ریاست محترم بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت

درد محرومیت مردم استان ما روز به روز آشکار‌تر و ظاهراً مسئولین بی‌کفایت در روند تکاملی این محرومیت از هیچ کوششی امتناع نمی‌کنند لذا با توجه به اتفاقاتی همچون انتقال دستگاه فیکو و همچنین توهین به مردم از باب تهیه‌ی ابتدایی‌ترین امکانات رفاهی در بیمارستان امام خمینی (ره) از جمله یک نوبت دهی ساده که باید پیر و جوان مرد و زن در صفهای طویل بعد از ساعت‌ها در زیر گرما و نیم سایبانی که افاقه‌ی یک نفر هم نمی‌کند از سوراخی به اندازه یک وجب گردن خم کرده تا از پرسنلی که بعضاً کار صندوق و نوبت دهی را در پشت دو میز همزمان انجام می‌دهد شایستگی و کفایت حضرتعالی در منصبتان نیز برای ما محرز نشده است.
حال گذشته از این معضلات و مشکلات ریز و درشت در این بیمارستان با توجه به پیگیرهای بنده (به عنوان یک شهروند و اینکه دیر یا زود بنده نیز باید شاهد تولد فرزندم در این بیمارستان باشم) در مورد جناب آقای سید محمد ملک‌پور اهل روستای چاه بردی که در عصر روز دوشنبه به تاریخ ۱۳۹۵/۷/۲۶ در بیمارستان شاهد و ناظر ضجه‌های این جوان که پس از سه سال ازدواجش چشم به راه فرزند دلبندش بود و اما با سهل انگاری پرسنل زایشگاه که با گفته خود ایشان ۱۲ روز نیز از زمان زایمان خانمشان گذشته بود و با تاکید پزشک مربوطه که می‌بایست اقدام به عمل سزارین می‌کردند اما مرتبا پرسنل این بیمارستان از این عمل امتناع کردند و اما پس از ۱۲ روز فرزندشان را از دنیا رفته تحویل گرفتند و ناله‌های او در محوطه‌ی این بیمارستان که نشان از درد عمیق محرومیت و اجحاف امثال حضرتعالی در حق این مردم دارد و شما حاضر به مختصر جواب نیز نبوده‌اید و دنبال توجیه سهل انگاریهای پرسنل زایشگاه این بیمارستان رفته‌اید جای بسی تاسف و تحیر دارد، ضمن اینکه شبیه به این اتفاق در ماه گذشته در این زایشگاه اتفاق افتاده و کسی دم نزد.
همچنین با توجه به واکنش جناب پایمردی معاونت این بیمارستان به سخن بنده که: بیمارستان امام خمینی (ره) را بزرگ‌ترین جوک پزشکی ایران خواندم جای بسی امید بود که شنونده انتقادات نیز می‌باشید و انتظار می‌رفت در این مورد شبهات اذهان عمومی را نیز برطرف می‌کردید تا چندین خانواده مجبور به انتقال خانم‌ها و دخترانشان جهت زایمان به شهرستانهای همجوار در این مورد ابتدایی نیز نباشند.
جناب اقای دکتر مولایی فر فالحال امید است تا با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه در روند خدمت رسانی به مردمی که همینک ظرفیت محرومیتشان اشباع شده کوتاهی نکنید تا شبهه‌ی اینکه چرا مسئولین مربوطه افراد مطیع و ضعیف را در منصبهای مهم به کار می‌گمارند و از تملق و محافظه کاری لذت خاصی می‌برند حل و فصل شود، چه بسا روزانه صدای انتخاب شایسته‌های مسئولین به یکدیگر در جهت تبریک در به کرسی نشستن‌های ریاست گوش فلک را کر کرده و اما همچنان در گذر زمان چوب این بی‌کفایتی‌ها و عدم پیگیری حقوق محرز شهروندان بلاد شاپور، مهد تمدن استان، بر سر مردم این دیار از یاد رفته فرود می‌آید.
جوهر قلم ظرفیت ناگفته‌های دل رنجور اینجانب و جوانان و نخبگان سوخته کهگیلویه بزرگ را از کم کاری مسئولین استانی و شهرستانی ندارد.
امیدوارم ضمن پیگیری موضوع مطرح شده در خصوص آنچه در این نامه مذکور اتفاق افتاد تفکر نمایید، چرا که در فرهنگ اسلامی تفکر ارزش والایی دارد.

*مسئول جوانان حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان کهگیلویه
نام شما

آدرس ايميل شما

یکی از رفقا
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی که کمترین.. پزشکی ندارد باید اینجوری به خودش اجازه بده زحمات آقای دکتر مولایی فر سخت کوش و همکاران پرتلاشش را نادیده بگیره. مگر مسول جوانان موتلفه متخصص جراح زنان بوده یا متخصص نوزادان که برای خودش نشسته و اینجوری قضاوت کرده.
انشاالله که دکتر مولایی فر اصلا جدی نگیرند.
از دهدشت
United Kingdom
به عنوان کسی که بارها شاهد خدمات خوب و نجات بخش تیم دکتر مولایی فر در بیمارستان دهدشت بوده ام لازم است که به ایشون دست مریزاد بگم.
درود بر وجدان کاری دکتر مولایی فر
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
مولایی مدیرخوبی است جوسازی نکنید ،اگر. خطایی رخ داده باید بررسی شود مطمئناارگانهای ناظر پیگیری خواهندکرد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کارکرد خوب دکتر مولایی فر
مگر کار پزشکی کار سیاسی کاریه که یه جوان موتلفه بخواد بیاد اظهار نظر کنه. بهتره که لااقل اینها بروند از همین حالا دنبال سیاست بازی انتخابات ریاست جمهوری باشند و در کار تخصصی دیگران دخالت نکنند.
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
بحث تخصصی پزشکی چه ربطی به جوان موتلفه داره! آخه شما پزشکی! دانشجوی پزشکی هستی!
مشکل موتلفه همینه که در هر کار سیاسی و غیرسیاسی بصورت غیر کارشناسی دخالت می کنند.
اصلا موتلفه همینجوری ..شده.
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
حزب موتلفه باید به حرمت قلم و به حرمت کار حزبی عذر این جوان را بخواهد چون به نام موتلفه یه نامه احساسی بی ربط نوشته و منتشر کرده. مسایل تخصصی بهداشت و درمان چه ربطی به جوان حزب موتلفه داره. کاش ایشون غیر از اسم حزبش تخصص و تحصیلاتش را هم می نوشت. تا ببینیم چکاره هست.
ایل
Iran, Islamic Republic of
از وقتی که .. شاهد بی نظمی بیش از حد بودیم .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1