تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۲۰۶۰۶۶

بدرقه «بد» یک مدیر در کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۱۵
۱
کبنا ؛مراسم تودیع مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مراسم تودیع مدیرعامل شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که هیچ کدام از مسئولان ارشد استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرائی این استان در این آئین حضور پیدا نکردند.
بنا بر این گزارش، «ابوالفضل روح الهی»، مدیرعامل سایق شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از ۱۱ ماه مدیریت در این استان به عنوان مدیرعامل در استان آذربایجان شرقی معرفی شد.
طی یک اقدام قابل تامل و عجیب در این مراسم کسی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی نشد اما شنیده‌ها حاکی از این است که «محمد پورزاد» به صورت موقت تا تعیین شدن مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست این شرکت انتخاب شد.
به گزارش کبنا، هیچ کدام از مسئولان ارشد استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران دستگاه‌های اجرائی استان این مدیرکل غیربومی را در تودیعش بدرقه نکردند، اگرچه روح اللهی حرف‌های زیادی هم برای گفتن داشت.
در ادامه این آئین امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیون جمعیت در کربلا مرکز تفکر دینی حضور پیدا می‌کنند گفت: مسلمانان به کوری جشم دشمنان و کسانی که حج را تعطیل کردند حج کامل را امسال در اربعین حسینی نشان می‌دهند.
مسئولان سربازان واقعی رهبر و مردم باشند
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: تاریخ گواهی می‌دهد که هیچ اجتماعی همچون واقعه کربلا تا کنون در جهان اینگونه ظاهر نشده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و ثمره خون شهدا در سال‌های اخیر نماد اجتماعات عزاداران امام حسین (ع) اربعین حسینی شده است، عنوان کرد: قیام امام حسین (ع) نهضت شیعه را بار دیگر احیا کرد و نقطه عطفی در تاریخ شیعه است.
وی با بیان اینکه متاسفانه در بیان سخنرانان و خطیبان کمتر سخن از رنج و مشقت دختران اهل بیت عصمت و طهارت شده است، تصریح کرد: مظلومیت خاندان پیامبر به خوبی بیان نشده است.
حسینی صدر با بیان اینکه زمان رفتن سفر اهل بیت پیامبر به شام ۱۹ روز بود، افزود: زمان بازگشت آن‌ها نیز ۱۱ روز بود و در این مسئله تناقض وجود دارد.
وی بیان کرد: برخی از فرمانداران و مسئولان عراق در آن زمان به علت برپایی جشن در هنگام گذر اسرا از عراق از مسئولیت خود استعفا دادند.
حسینی صدر با بیان اینکه حضرت زینب (س) یک رسالت و ماموریت ویژه بعد از حادثه کربلا داشت، گفت: حضرت زینب (س) علی رغم بیماری به استقبال خطر می‌روند.
وی با بیان اینکه کشور ایران مهد بسیجی‌های جهان است، عنوان کرد: به کوری جشم دشمنان و کسانی که حج را تعطیل کردند حج کامل را امسال در اربعین نشان می‌دهیم.
حسینی صدر با اشاره به اینکه ۲ میلیون جمعیت در حج حضور دارند، اظهار داشت: بیش از ۲۰ میلیون جمعیت در کربلا مرکز تفکر دینی حضور پیدا می‌کنند. امید است مسئولان نظام سرباز امام و مقام معظم رهبری و خادم واقعی مردم باشند.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر خلاف عرف همیشگی و مرسوم، هیچ لوح تقدیری برای ابوالفضل روح اللهی مدیرعامل سابق شرکت نفت استان نفرستاد، تا جایی که مجری برنامه اعلام کرد، استاندار بعداً لوحش را ارسال می‌کند.
در این آئین سرهنگ نصیرزاده رئیس ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت.
قوم گرایی نکنید / بدرقه بد یک مدیر
به گزارش کبنا، ابوالفضل روح اللهی در سخنان پایانی خود در استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از قومیت گرایی و طایفه گرایی در این استان، اظهار کرد: قوم گرایی و طایفه گرایی به این استان ضربات زیادی می‌زند.
وی در ادامه بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: متأسفانه در این استان انتخاب مدیران بر اساس شایستگی، توانمندی و سایر شاخص‌های یک مدیر اسلامی نیست و گاهاً دیده می‌شود، چند نفر دنبال کسی می‌افتند، تا فلانی مدیر شود، در حالی که اول باید نگاه کنید، ببینید عرضه دارد، انقلابی است، اگر عرضه دارد، پشتیبانی شود، اگر بی‌عرضه است برایش رو نزنید و کاری نکنید.
مدیرکل سابق نفت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از ۳۸ سال ازانقلاب برخی هنوز باید منت بکشند، و دیگر نباید از این حرف که از کدام گروه و طایفه هستید، استفاده کرد.
وی افزود: از تمام ظرفیت‌های موجود شرکت برای خدمت رسانی به آحاد مردم شریف این استان استفاده کردم و با تعصب استفاده کردم، هیچ جا کم نگذاشتم، هر شب تا پاسی از شب کار کردم و بیداری کشیدم و کم نگذاشتم.
روح اللهی گفت: الان با کوله باری از تجربه از مردم این استان جدا می‌شوم.
در این آیین با اهدای لوح سپاس از زحمات روح الهی تجلیل و محمد پورزاد به سمت سرپرست موقت شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در حالی که تمامی مراسم های اینچنینی مملو از جمعیت می شود، مراسم تودیع مدیرعامل شرکت سابق نفت کهگیلویه و بویراحمد افراد زیادی نیامده بودند، عدم معرفی جانشین بومی شاید یکی از علت های خلوتی این مراسم بود.
به گزارش کبنا، برخی از مطلعین و صاحب نظران بیان کردند، آقای روح اللهی هیچ‌گاه به حاشیه‌ها وارد نمی‌شد و سفارش خلاف نمایندگان و مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد را هم نمی‌پذیرفت و به همین دلایل ارتباطی با سایر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد هم نداشت، شاید دلیل بد بدرقه کردن وی این مسائل باشد.
photo_2016-10-17_22-33-54 photo_2016-10-17_22-33-50 photo_2016-10-17_23-03-12 photo_2016-10-17_23-02-59 photo_2016-10-17_22-34-01
photo_2016-10-18_06-19-44 photo_2016-10-18_06-19-52 photo_2016-10-18_06-19-55 photo_2016-10-18_06-20-18 photo_2016-10-18_06-20-22 photo_2016-10-18_06-20-29 photo_2016-10-18_06-20-33 photo_2016-10-18_06-20-37 photo_2016-10-18_06-20-44 photo_2016-10-18_06-20-48 photo_2016-10-18_06-20-54 photo_2016-10-18_06-21-02 photo_2016-10-18_06-21-10 photo_2016-10-18_06-21-16 photo_2016-10-18_06-21-21
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کی لهراس
United States
هم آبرومونه بردن جلو ای ادم با شخصیت . خدا نابود کنه مسئولین استانمونه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
..بشه، این مدیر که رفت، از نسروهای حزب اللهی بود که حاضر نمیشد به این ..باج بده
اگه همراهی مسئولان را نداره اما آخرتش را داره که چه بهتر
خدا نگهدارت برادر
خدایی آشنایی قبلی با ایشان ندارم
احمد
Iran, Islamic Republic of
یه آدم بی تجربه میاد تو آزمایشگاه استان تجربه و روزنه مدیریتی کسب می کنه و میره بالاتر
اونوقت بهترین استعداد های استان منزوی اند....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انصافا استان ما نیازمند چنین مدیرانی است که باج نمیدهند حیف شد که رفت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
از بس که مردم بویراحمد غریب نوازند
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب.افرین برشما مدیر توانمند
Iran, Islamic Republic of
به گزارش کبنا، برخی از مطلعین و صاحب نظران بیان کردند، آقای روح اللهی هیچ‌گاه به حاشیه‌ها وارد نمی‌شد و سفارش خلاف نمایندگان و مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد را هم نمی‌پذیرفت و به همین دلایل ارتباطی با سایر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد هم نداشت، شاید دلیل بد بدرقه کردن وی این مسائل باشد.


خداوکیلی یعنی چه؟؟؟
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقای فرهید یاورکیش از پرسنل زحمتکش و با درایت وشایسته شرکت پخش فرآورده های نفتی استان،شایسته مدیریت این شرکت میباشد؛
برای آقای مهندس روح الهی آرزوی توفیق و طول عمر با عزت دارم
سجاد
Iran, Islamic Republic of
زارع بیکاره تو مجلس باید حداقل برا بدرقه میومد.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
برادر عزیز م جناب روح الهی سفارشات را می پذ یرفت اما نه برای همه برای آنهایی که بیشتر از همه در جلسه تودیع خود ازآنها تعریف و تمجیدمی کرد .
من هم ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدایی مردی با شخصیت و متین و مردم دار بود خدا حفظض کند انشالله
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده انست که نامش به نکویی نبرند
واقعا مرد بزرگی بود خدا پشت و پناهش باد
تقی
Iran, Islamic Republic of
یک افتخار دیگر برای استان ک و ب : آقای ....... به سمت ...... منصوب گردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تیتر.ا هنگام انتصاب یک ک و ب به .....
تیتر جالبی که حاکی از شور و شعف مسئولین این ساین وزین است و قابل تقدیر و تحسین اما

همه می دانیم که استان ما دارای استعداد های فراوانی است و ظرفیت استان نیز پاسخگوی این همه فرد با استعداد نبوده و نیست . لذا تعدادی از نیروهای توانمند در سایر استان ها مشغول بکار شده و پست های آن استان را اشغال میکنند . آیا منتقدان فهیم ک و ب هیچ به این نکته اندیشیده اند که مردم بقیه استان ها هالو نیستند و آنها هم می توانستند و می توانند در مقابل انتصاب های غیر بومی مقاومت کنند و جلوی انتصاب افراد غیر بومی را بگیرند . هیچ فکر کرده اید که اگر چنین تفکر فرسوده و غیر منطقی شکل بگیرد کوهی از استعداد های ناشکفته در کنار دنا ایجاد خواهد شد ؟ چرا ما هنوز سطحی نگر هستیم . در همین استان فارس ، بوشهر هرمزگان تهران و..... چند مدیر ک و ب مشغولند برخورد ما با مدیران غیر بومی اوج فرهنگما را به نمایش میگذارد . چه ایرادی دارد ما هم از استعداد ها و ظرفیت های افراد سایر استاها استفاده کنیم . آیا در ان استان ها قحط الرجال است تا از استان ما نیرو برایشان ببرند یا نه ما تافته جدا بافته ایم . باور کنید اونقدر ها هم که ما ادعا میکنیم نسبت به سایرین برتر نیستیم . بگذارید استان از دایره محدود مدیران سفارشی و ضعیف هم استانی نجات پیدا کند و کمی فراتر از اینکه هستیم برویم . در بیکاری اول در همه شاخص های اقتصادی آخر و لی در ادعا خود را برتر از دیگران میدانیم . من کارمند ساده یکی از ادارات یکی از استاها هستم و دلم میخواهد که تمام هم استانیهایم صاحب منصب باشند و بقیه خدمتگذار آنها اما کمی تامل و تدبر حکم میکند که خواسته ها با منطق همراه باشند و خیلی زیاده خواه نباشیم . البته هم استانی هایی که در مناصب بالا قرار میگیرند خیلی هم شجاع و قدر نیستند که برای بقیه جوانان با استعداد هم استانی فکری کنند و به نوعی کمتر از آنچه که به فکر حفظ میز خود هستند به چیز های دیگر فکر میکنند . در حالی که این امکان وجود دارد که تعدادی از افراد در رده های پایین تر به سایر استانها برده و زمینه ارتقا آنان را فرام کنند .اما متاسفانه می بینید که حتی به تلفن ها هم جواب نمیدهند و حتی در دفاتر کارشان که حضور پیدا میکنی آنقدر سرد و بی روح هستند که آدم ار عمر خود پشیمان می شود . چون نهایت تلاششون اینه که کسی نفهمه در اداره ای یا جایی همشهری دارند البته برای کسانی که منافعی داشته باشند فرق میکند . بهر حال توصیه این هم استانی را جدی بگیرید :
کاری نکنید که سرانجام آنی شود که پشیمان شویم. مردم بقیه استانها هم میتوانند چنین برخورد های نا... داشته باشند .
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
استان بی درو پیکر همینه دیه .این استان هیچ وقت راه رشد و پیشرفت و توسعه را پیدا نخواهد دید .طایفه گرایی و باند بازی و سلیقه ای بر چیده نخواهد شد.استاندار و مدیران باید غیره بومی باشند .مشاورین استاندار را ببینید چه کسانی هستند
نواب
Netherlands
من خودم یک نیروی پخش هستم و اقایه روح اللهی بهترین انسان و کاملترین انسان بود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1