تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۲۰۵۸۹۱

نقدی تند بر سخنان اخیر بزرگواری؛ توهین و بی‌حرمتی در قاموس روحانیت نیست

۲۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید مصطفی علیپور‌نژاد
بعد از اظهارات اخیر «بزرگواری» نماینده سابق کهگیلویه در خصوص سید حسن خمینی یکی از مخاطبان این پایگاه خبری به آن پاسخ داد که از منظر خوانندگان می گذرد؛
سید بزرگوار جناب آقای بزرگواری. من جوان، نه هاشمی رفسنجانی و فرزندانش را، نه شرکت نفت و زنگنه‌اش را و نه فرزند آیت الله منتظری و نوه امام (ره) را دیده و ملاقات کرده‌ام و نه کارم به کارشان افتاده است. فلذا تا به حال مثقالی در کلام و منش این هم میهنان الفاظ تند و گوش خراش و ضداخلاقی ندیده و نشنیده‌ام.
لیکن ولایت محروم و مفلوک خودم کهگیلویه و بویراحمد را که از تند مزاجیهای نابه هنگام و بی‌دلیل و بی‌تدبیر» پل‌هایش خراب و در‌هایش هفت قفله شدند و مردمان خون گرم و مه‌مان نوازش بدنامان ایران بزرگ شدند هم خوب دیده‌ام هم خوب لمس کرده‌ام.
پیش ارباب خرد مایه ایمان ادب است
لاجرم پیشه مردان سخندان ادب است
روحانی والامقام؛ جناب آقای سید علی محمد بزرگواری؛ به عنوان یک جوان شیعه و مقید امیر ادب امیرالمومنین علی (ع) از شما بزرگوار می‌پرسم که اینگونه تند مزاج و ترمز بریده به کجا چنین شتابان.
چرا لحظه‌ای در نصایح و پیشنهاد‌ها و ایرادات خود بر دیگران تفکر نمی‌کنید تا به مانند بزرگان سیاست «ادب را بهتر از دولت بدانید» آنچنان که بزرگی فرموده است: «ادب مرد به ز دولت اوست».
- چرا به عنوان یک رجل سیاسی در انتقاد‌هایتان اینچین تند مزاجی و دل آزاری می‌کنید و از «کاه» کوه می‌سازید.
- چرا به عنوان یک نیروی توانمند به جای گرفتن امتیاز از بزرگان کشور برای سرزمین محروم و مردمان مظلومت اینچنین کارشکنی می‌کنی.
آقای بزرگواری؛ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. پیش از آنکه خود را متعلق به خواسته‌های حزبی و سیاسی و تاریخ گذشته دیگران بدانید. دینتان را به مردمان محروم و مظلوم و فقیر کهگیلویه و بویراحمد ادا بکنید.
بی‌گمان «از محبت خار‌ها گل می‌شود»...
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
من تعجب میکنم از مردم کهگیلویه بزرگ که هشت سال یک نفر رو به عنوان نماینده انتخاب میکنن بعد مینالن.
سید جواد فدائی
Iran, Islamic Republic of
دوستان کبنا نیوز با چاپ و انتشار چنین مطالب بی ارزشی اعتبار سایت خود را زیر سوال نبرید. تذکر بزرگواری به نوه امام بسیار سنجیده ، به جا و قابل تقدیر بود ولی شما به جای بازتاب این اقدام مهم حجت الاسلام بزرگواری حرفهای یک ..ه و البته بی بصیرت رونشر میدین و این باعث میشه خوانندگان سایت شما کاهش پیدا کنه
انصاف
Iran, Islamic Republic of
افرین براین جوان خوش فکرودرواقع امروزکارهاباتعامل پیشرفت میکندنه باهیاهووانتقادات ناروا
روزبه
Iran, Islamic Republic of
اصلا ب.. سمتش چی در حال حاضر. ؟ نقد کردن،هر شخصی باعث رشد اون فرد میشه ولی ن تخریب. اقای بزگواری لطفا حرمت مردم استان مان را حفظ کن.و سخن را سنجیده بگو ک همانند کلمه نسنجیده چماق ل.....ری مورد مسخره شبکه های اجتماعی نشوید و سخنان نابج ب پای مردم استان کهگیلویه و بویر احمد تمام میشود ..پس ل...باش ..
Iran, Islamic Republic of
چماق است و چماق است و چماق است
حسین
Iran, Islamic Republic of
اهخی باز هم یو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز و دوستان عزیز ما هزار بار گفتیم بازم میگیم بزرگواری خودش رفت تهران گفت من نماینده کهگیلویه هستم کسی انتخابش نکرد .
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این نقد زیبا و سازنده احسنت بر این نویسنده. الحق که بزرگواری در طول ۸ سال فقط و فقط فرصت سوزی کرد تا جایی که دهدشت دارد به ویرانه و مخروبه شبیه میشود.
همشهریان دهدشتی ما به خاطر بی رونقی بازار و نبود هیچ گونه اشتغالی تو این چند سال فرار را بر رار ترجیح دادند تا فرزندانشون مثل خودشون در محرومیت روزافزون دهدشت نسوزند و شاید بتوانند با مهاجرت به شهرهایی مثل یاسوج و بهبهان و ... اینده ای برای انها رقم بزنند. خانه های میلیاردی و زمینهای مستعد کشاورزی خود را با نازلترین قیمت می فروشند تا در یاسوج و ... صاحب خانه محقر شوند به امید اینده ای بهتر.
امثال موحد و بزرگواری هم در این دنیا و هم دران دنیا باید پاسخگوی پدران و مادران سالخورده ای باشند که فرزندان انان که در این روزگار پیری باید عصای دست انان باشند به خاطر نبود هیچ فرصت شغلی به دیگر شهرها مهاجرت می کنند.
امثال این اقایان باید جوابگوی دخترانی باشند که سالهاست از سن ازدواج انان گذشته است ولی به خاطر مهاجرت فرزندان این دیار به دیگر شهرها بدون شوهر مانده اند
امثال بزرگواری و موحد و ... باید جوابگوی خانواده های داغداری باشند که عزیزانشون را در جاده های که بیشتر به راه شوسه شباهت دارند از دست می دهند و فزندان انان یتیم و زنان انان بیوه و بی سرپرست مییشوند
امروز این اقای از همه کس طلبکار به جای اینکه طلب حلالیت بکند از مردم حوزه انتخابیه هم چنان با افاظات عجیب و غریب خود باعث رنجش تمامی مسئولین از دیار غریب و محروم دهدشت می شود تا دهدشت همچنان غریب و محروم و محرومتر بماند.
به عنوان یک شهروند دهدشتی از جناب بزرگواری ملتمسانه تقاضا دارم که به این شعر شاعر گرانقدر توجه فرمایند:
افتادگی اموز اگر طالب فیضی هرگز نخورد اب زمینی که بلند است
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
ای خدا کی این بزرگواری صحبتاشو تموم میکنه
حسینی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از آقای علیپورنژاد که خیلی مختصر و مفید نوشتن
Iran, Islamic Republic of
کدام نماینده این گونه ..می گوید غیر ازنماینده ما حرفها ی او...
Iran, Islamic Republic of
کلا این جبهه پایداری ها یا به راحتی .. میگن یا به راحتی ..
Iran, Islamic Republic of
امثال ..حرفهایی شنیده اندولی نمیدانندکجاازش استفاده کنندمتاسفانه بعضی ازنام ..وخودرابقولاولایی حساب میکننئوهرچه دوس دارندبه دیکران .. زننددرضمن اقی.. شماهم به همین صورت
یک جانباز
Iran, Islamic Republic of
مردم مسلمان و صاحب اندیشه ایران اسلامی باسعه صدربا آرزوی زیاد به دنبال اسلام علی گونه می باشند واز ریا وتظاهر وخشونت بنام دین بیزارند وبدنبال علت و ریشه یابی این همه ستم وجنایات وارده هستند که به یاری خداوند متعال روزی موفق و کامیاب خواهند شد ............................ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ا
Iran, Islamic Republic of
کبنا زودتر نظرات رو به نمایش بزار
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
درود بر این برادر عزیز که ذره ای از ایرادات جناب بزرگواری را بیان فرمودند در جواب برادر فدایی اگر بصیرت وبی بصیرتی این است که تفکر شما وبزرگواری میگوید خدا به دادمان وبه دادتان در روز قیامت برسد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا این بزرگواری یه.. است برای استان و مخصوصا شهر دهدشت.
تا حالا یه حرف. نشنیدم.
گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
..باید بگوییم ..ند تاکه .. آشکارکند
Iran, Islamic Republic of
کم سوادی هم برای بعضی نعمت است تا جنجال افرینی نمایند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1