تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۲۰۵۵۹۷

گلایه شدید مردم از کشتارگاه شهرداری لنده / بازی با سلامت مردم/ بهداشت در این نانوایی‌ها رعایت نمی‌شود

۰
کبنا ؛ 
ساکنین روستای «دم تنگ» از بوی تعفن کشتارگاه شهرداری لنده شدیداً گلایه کردند.
به گزارش کبنا نیوز از لنده، ساکنین روستای «دم تنگ» شهرستان لنده از بوی تعفن کشتارگاه شهرداری لنده شدیداً گلایه کردند.
بنا بر این گزارش، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از کشتار غیربهداشتی دام در سطح شهر لنده از سوی برخی شهروندان لنده‌ای خبرداد.
مختار مشهدی‌زاده مدیرجهادکشاورزی شهرستان لنده در جلسه شورای سلامت این شهرستان ضمن تاکید بر نظارت بیشتر اعضای شورای سلامت بر خبازی‌ها اظهارکرد: یکی از بزرگ‌ترین مخاطراتی که شهروندان به طور روزانه با آن سروکار دارند و عدم رعایت اصول بهداشتی به عنوان تهدیدی جدی محسوب می‌شود بحث خبازی‌ها است.
وی افزود: متاسفانه برخی از واحد‌های خبازی بدون توجه به اصول بهداشتی اقدام به تهیه و پخت نان می‌کنند که لازم است شبکه بهداشت و درمان با نظارت بیشتربا آنان برخورد قاطعی داشته باشد.
مدیرجهادکشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: کشتار غیربهداشتی دام در سطح شهر لنده از سوی برخی شهروندان لنده‌ای یک نوع تهدیدجدی برای سلامت سایر شهروندان است.
وی تاکیدکرد: به منظور حذف برخی سموم شیمیایی در امر کشاورزی چندسالی است که از بذوراصلاح شده در کشاورزی استفاده می‌شود که این کار باعث بهبود کیفیت محصول و عدم استفاده از برخی سموم خواهدشد.
به گزارش کبنا، رئیس شورای اداری بخش موگرمون از گلایه شدید ساکنین روستای دم تنگ لنده از بوی تعفن کشتارگاه شهرداری لنده خبرداد و خواستار رفع این مشکل در اسرع وقت شد.
موسی محتشم در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده ضمن اشاره به مشکلات شهروندان بخش موگرمون گفت: یکی از مهم‌ترین نگرانی ساکنین روستای دم تنگ لنده بحث انتقال نخاله‌های ساختمانی شهرلنده در دره‌های مجاور این روستا است که در فصل زمستان عاملی برای آبگرفتگی منازل است.
وی از گلایه شدید ساکنین روستای دم تنگ لنده از بوی تعفن کشتارگاه شهرداری لنده خبرداد و خواستار رفع این مشکل در اسرع وقت شد.
رئیس شورای اداری بخش موگرمون تصریح کرد: کمبود اعتبارات در حوزه ادارات خدمات رسان بی‌داد می‌کند و همین امر نیز مهم‌ترین دلیل مشکلات در ارائه خدمات مطلوب این ادارات است.
وی تاکیدکرد: شکستگی همیشگی خط انتقال آب روستای شیتاب یکی از مهم‌ترین مخاطرات بهداشتی در این روستا است.
محتشم اظهارکرد: متاسفانه نظارت کمتری بر صنوف روستایی صورت می‌گیردکه انتظار داریم در خصوص مسائل بهداشتی و صدور جواز کسب در روستا‌ها دقت بیشتری صورت گیرد.
------------------------------------
گزارش: سید اسماعیل میری
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1