تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۲۰۵۵۷۱

برای توسعه‌ی استان باید فراجناحی فکر کرد

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام سیدعلی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از نیروی انسانی کارآمد و استعدادهای بر‌تر است گفت: باید برای توسعه‌ی استان از این سرمایه‌های بومی با دیدی فراجناحی و به نحو مطلوب استفاده شود.
وی افزود: زمانی یک جامعه پیشرفت می‌کند که همه افراد نسبت به وظایف محوله خود مسؤلیت پذیر باشند و همه‌ی اقدامات و برنامه‌ها نیز در مسیر رضای خدا صورت گیرد.
حجت الاسلام حسینی به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اشاره کرد و ادامه داد: عزاداری و اشک ریختن بر مصائب امام حسین (ع) بسیار نیکوست اما بهتر آن است که در این ایام، فرهنگ عاشورا را بیشتر دریابیم تا در مسیر زندگی روزمره به بی‌راهه نرویم.
مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، توزیع عادلانه‌ی درآمد را از مهم‌ترین وظایف سازمان امور مالیاتی کشور دانست و گفت: در این راستا مجموعه‌ی مالیاتی استان توانست در شش ماهه‌ی نخست امسال وظایف محوله و اهداف پیش بینی شده را بیش از صد درصد تحقق بخشد.
محمدعلی غفاری با اشاره به اینکه پرداخت مالیات موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی، افزایش خدمات و عمران و آبادانی کشور می‌شود افزود: ارتقای روزافزون نظام مالیاتی و همگام ساختن آن با دانش روز، نقش انکارناپذیری در توسعه اقتصادی کشور دارد.
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مالیاتی در کشور گفت: ارتقا فرهنگ مالیاتی نقش موثری در افزایش درآمدهای مالیاتی و در نتیجه نیل به اهداف اقتصادی کشور دارد.
maliat-2 maliat-1
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1