تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۲۰۵۴۵۳

امیدواریم مدیرکل ورزش به قول های خود عمل کند

۳
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: وزارت ورزش و جوانان به قول خود در خصوص ورزش چاروسا پایبند باشد.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.salavati
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) دو مرحله داشت افزود: یک مرحله به عهده امام حسین(ع) است که جهاد و شهادت بود و مرحله دیگر آن که پیام رسانی و بیدادگری است به عهده امام سجاد(ع) و زینب کبری است.
صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.
وی در ادامه به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات منطقه چاروسا سه ورزشگاه در شهر قلعه رئیسی، جاورده و شوتاور است که به صورت نیمه کاره رها شد و سالها از کلنگ زنی آنها می گذرد که امیدواریم با توجه به قول های که از سوی مدیرکل و رئیس شهرستان کهگیلویه ورزش و جوانان در چند روز گذشته داده شد به قول ها عمل کنند و مشکلات ورزش را برطرف کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه امروز نهاد خانه و خانواده اصول و ضوابط اخلاقی و شرعی و کسب زندگی عادی مردم به خطر افتاده است و تازه شاهد بی خیال و تعهد در قبح شکنی و ترویج بی غیرتی و بی حیایی برخی عناصر غرب زده و بی مسئولیت و بی فرهنگ هستیم.
صلواتی بیان کرد: امروز آنچنان دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم که جای معروف و منکر عوض شده است و باید به سردار سلیمانی ها بگوئیم شما را به خدا یک نظری هم به خاک ریزها و میدان های رزم فرهنگی از رسانه و فیلم گرفته تا ادبیات و کنسرت و موسیقی نوع پوشش های دور از شان جامعه اسلامی تا به آغوش کشیدن سگان و گربه ها و ترویج سبک زندگی بیگانگان کافر و شرک داشته باشید.
وی یادآور شد: همانطور که سپاه با نمایش و با استفاده از یکی از سردارانش دنیا را غرق در تعجب نمود امروز هم سپاه پاسداران به فریاد فرهنگ بیاید و سرداران فرهنگی اش را ماموریت دهد تا فضای کشور از این ولنگاری نجات پیدا کند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه ما هر جا در این کشور پیروز شدیم و پیشرفت داشتیم همتراز با آرمانهای جمهوری اسلامی حرکت کردیم مدیون سپاه هستیمافزود: تفکر عاشورایی بچه های سپاه کشور را نجات داد همچنانکه امروز سپاه پاسداران در عرصه های بین المللی مثل اتفاقات سوریه و عراق دنیای کفر و الحاد و ابرقدرتهای پوشالی را از پا درآورد و یقینا همین تفکر روزی به فضل الهی کاخ سفید را فتح خواهد کرد.
صلواتی تبیین کرد: به طور یقین روزی پرچم توحید پرچم اسلام ناب بر فراز کاخ سفید توسط تفکر سپاه پاسداران برافراشته خواهد شد اگر از تفکر سپاه استفاده می شده به طور یقین امروز در میدان نبرد اقتصادی ما این همه امتیاز به دشمن نمی دادیم و ما فاتح نبرد اقتصادی بودیم وقتی غیور مردان سپاه موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر با خطای یک متری می سازند این تفکر و این نیرو می تواند ما از شرایط فعلی اقتصادی خارج کند.
امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: تفکر غرب گرایی که در دولت است با شعار عوام فریب تعامل با جامعه جهانی به دنبال تغییر و جابه جایی ریل جامعه و نظام از مسیر عاشورایی و انقلاب به سمت سازش با جبهه استکبار و اردوگاه دشمن هستند و صاحبان این تفکر بدانند شعار این امت حسینی و عاشورایی هیات مناالذله است؛ مردم سربازان گمنام امام زمان(عج) و حاج قاسم سلیمانی ها کجا؟ دلباختگان به غرب که به برکت دولت اعتدال و تدبیر امید به ناحق های نجومی قانع نمی گردد کجا؟ وقتی ولایتمداری می شود یک شعار و در عمل خبری از تنظیم نگاها و نگرش ها، مواضع، اقدام و عمل با منویات و هشدارها و راهبردها و سیاست های ابلاغی و اعلامی از طرف نایب امام زمان(عج) مقام معظم رهبری نیست طبیعی است که چندگانگی و تشتت و از هم گسیختگی در برنامه ها بویژه در حوزه فرهنگی را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه همگان بالاخص مسئولان فرهنگی کشور بدانند معنی شعار ما اهل کوفه نیستیم این است که تا زمانی که امام حسین(ع) به کوفه نیامده ولی امر مسلمین نماینده او مسلم بن عقیل است عنوان کرد: امروز تا وقتی که امام زمان(عج) ظهور کنند و نایب امام زمان(عج) ولی امر مقام معظم رهبری است هرکس مسلم را یاری نکرد قطعا حسین را یاری نخواهد کرد هرکس مسلم را یاری نمود یقینا حسین را یاری خواهد کرد و هرکس مقام معظم رهبری را یاری کند و تبعیت محض از مقام معظم رهبری داشته باشد یقینا امام زمان(عج) را یاری می کند و از امام عصر تبعیت می کند امروز هم در عصر ما امت حزب الله نباید ناراحت ناشکری نعمت برجام باشد باید از خدا بترسند باخاطر ناشکری نعمت ولی فقیه است.
صلواتی در ادامه به سالگرد جسارت به عاشورا سال ۸۸ اشاره نمود و گفت: در عاشورای سال ۸۸ فتنه گران خون به دل امام زمان(عج) کردند دستگاه قضایی بداند اگر هر چه سریع تر این جسدهای بی جان و مردهای متحرک سران فتنه را مورد محاکمه قرار دهند و اگر آنها را به سزای اعمال خودشان نرساند ممکن است عده ای و تفکری که در این دولت به قبح زدایی از سران فتنه مشغولند فردا از آن پیراهن خون آلود عثمان درست کنند؛ چون جرم سران فتنه محاربه است و قطعا حکم آن اعدام است لذا امت حزب الله و انقلابی منتظر اقدام انقلابی قوه قضائیه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سپاه چگونه دنیاراغرق درتعجب کردبگوتاماهم بدانیم توهم باص.. همه رادرتعجب بردی
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه ای ماجراجوکه..میدهد
Iran, Islamic Republic of
آقای .. باید از این به بعد امورات مملکت باشما هماهنگ بشه که دیگه اعتراضی نداشته باشید.. هم مجوز میده اما آقای .. بازم اعتراض دارن!
دولت تدبیرو امید که شما هر توهینی بهش می کنید انتخاب شده اکثریت مردم این مملکت هست پس حضرتعالی حق .. به این اجتماع و انتخابشون رو نداری و در پیشگاه خداوند همه پاسخگو باید باشیم...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1