تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۲۰۵۳۸۷

صدرنشینی فولاد یاسوج هنوز ادامه دارد

۱
۰
کبنا ؛تیم فولاد یاسوج در حالی فردا جمعه ۲۳ مهرماه میزبان استقلال دهدشت در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بوده که امتیازات کامل مسابقات را تا این هفته کسب کرده است.
به گزارش کبنااسپورت؛ مسابقات باشگاهی در همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان است. مهم‌ترین مسابقات فوتبال در این استان به غیر از حضور چند تیم باشگاهی در رقابت‌های لیگ‌های کشوری، مسابقات لیگ برتر فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد است.folad-yasuj-19
در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۱۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در ۱۸ هفته رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.
در لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌اکنون تیم‌های پرسپولیس دیشموک، استقلال چرام، فولاد یاسوج، استقلال دهدشت، شهرداری پاتاوه، المپیک لنده، پرسپولیس چرام، آتاک گچساران، اتحاد قلعه‌رئیسی و پاسارگاد چرام حضور دارند.
در حالی که شش هفته از رقابت‌های لیگ دست اول فوتبال استان را پشت سر می‌گذاریم تیم فوتبال فولاد یاسوج با کسب همه امتیازات و با یک بازی کمتر در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان تکیه زده است.
در این هفته از رقابت‌ها قرار است در ساعت ۱۴:۳۰ و در روز جمعه ۲۳ مهرماه تیم‌های فوتبال پرسپولیس دیشموک و استقلال چرام در ورزشگاه آزادی دیشموک به مصاف یکدیگر بروند.
در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین فولاد یاسوج میزبان استقلال دهدشت در ورزشگاه تختی یاسوج است، همچنین قرار است تیم فوتبال شهرداری پاتاوه از المپیک لنده در ورزشگاه تختی سی‌سخت میزبانی کند.
در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد پرسپولیس چرام میزبان آتاک گچساران در ورزشگاه تختی چرام است و دست آخر اینکه اتحاد قلعه‌رئیسی از پاسارگاد چرام در ورزشگاه آزادی دهدشت به عنوان میزبان پذیرایی خواهد کرد.
اما جدول امتیازات لیگ برتر استان کهگیلویه و بویراحمد به این قرار است که تا پایان هفته ششم این مسابقات، تیم فولاد یاسوج از ۵ بازی و با حداکثر امتیازات یعنی ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
به دنبال این تیم؛ شهرداری پاتاوه با ۶ بازی و ۱۳ امتیاز، آتاک گچساران با ۱۱ امتیاز، پرسپولیس دیشموک با ۱۰ امتیاز، استقلال دهدشت با ۹ امتیاز، استقلال چرام با ۶ امتیاز، پرسپولیس چرام با ۵ امتیاز، اتحاد قلعه‌رئیسی با ۴ امتیاز، المپیک لنده با ۶ امتیاز و در نهایت تیم فوتبال پاسارگاد چرام با ۵ بازی و یک بازی کمتر و ۴ امتیاز در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهروز
Iran, Islamic Republic of
اى نخو و تیمل دهدشتى و چرومى.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1