تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۰۵۳۳۷

درخشش دختران گچسارانی در مسابقات مناطق نفت‌خیز جنوب

۱
۰
کبنا ؛مسؤول ورزش بانوان امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: در مسابقات قهرمانی مناطق نفت‌خیز جنوب دختران زیر ۱۵ سال نفت گچساران در میان ۹۹ نفر ورزشکار شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف ورزشی حائز عناوین برتر این رقابت‌ها شدند.
به گزارش کبنااسپورت، اعظم صمیمی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی مناطق نفت‌خیز جنوب دختران زیر ۱۵ سال نفت گچساران در میان ۹۹ نفر ورزشکار شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف ورزشی حائز عناوین برتر این رقابت‌ها شدند.
مسؤول ورزش بانوان امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: در این دوره از مسابقات دختران نفت و گاز گچساران در رشته بسکتبال مقام اول، تکواندو مقام دوم، شنا مقام دوم، ژیمناستیک مقام دوم، والیبال مقام سوم، بدمینتون مقام سوم و اسکیت مقام دوم را از آن خود کردند.
صمیمی با بیان اینکه کسب این عناوین در شرایطی که همه تیم‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند کار آسانی نیست، افزود: تمرینات مداوم و وجود پتانسیل‌های خوب در میان فرزندان کارکنان نفت و گاز گچساران شرایط را برای کسب این عناوین فراهم کرده است.
وی عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با حفظ این استعدادها و پرورش آنها شرایط را برای ورود این استعدادها به تیم‌های برای ورزش قهرمانی فراهم کنیم.
مسؤول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران از تلاش‌های همه مسؤولان و مربیان امور ورزش در حمایت و پرورش این استعدادها قدردانی کرد.
قضاوت داوران نفت و گاز گچساران در لیگ برتر والیبال کشور
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از قضاوت داوران نفت و گاز گچساران در لیگ برتر والیبال کشور خبر داد.
محمد حبیبی اظهار کرد: داوران والیبال نفت و گاز گچساران در کلینیک توجیهی لیگ برتر والیبال کشور شرکت کردند.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: امید فولادی‌وندا و محمد شیخ‌ممو از داوران والیبال شاغل در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور در دوره توجیهی لیگ برتر والیبال نشسته خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته آماده کردند.
حبیبی گفت: همچنین امید فولادی‌وندا داور بین‌المللی والیبال کشور علاوه بر شرکت در دوره توجهی داوران والیبال نشسته در کلینیک داوری لیگ برتر والیبال نیز حضور پیدا کرد.
وی تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از ۲۸ مهر با حضور ۱۲ تیم در سراسر کشور آغاز می‌شود که داوران منتخب نفت و گاز گچساران نیز در لیگ برتر والیبال و والیبال نشسته قضاوت خواهند داشت.
حبیبی خاطرنشان کرد: حضور داوران نفت و گاز گچساران در این رقابت‌ها به عنوان تنها نمایندگان داوری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
وی اذعان کرد: همچنین امید فولادی‌وندا داور بین‌المللی والیبال نفت و گاز گچساران به تازگی از سوی رئیس هیأت والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان رئیس کمیته داوران هیأت والیبال مناطق نفتخیز جنوب منصوب شده است.
حبیبی بیان کرد: فولادی‌وندا پیش از این نیز چندین دوره آموزشی داوری در استان فارس، بوشهر و خوزستان به عنوان مدرس برگزار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چندتیم بودندیادوتیم یاسه تیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1