تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۰۴۶۹۸

دست و پای بسته برخی پروژه‌ها و خدماتی که به بیت المال ضرر می‌زنند

۰
کبنا ؛نشست ایجاد هماهنگی دستگاه‌های اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی مشکلات و موانع موجود با حضور نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز نشست ایجاد هماهنگی دستگاه‌های اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی مشکلات و موانع موجود با حضور نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.
زارعی در این نشست با بیان اینکه دستگاه های دولتی کلیدی ترین راه آسایش مردم است، اظهار کرد: به جهت سرعت خدمات رسانی بیشتر و موانع کمتر و توسعه هماهنگی دستگاه های دولتی ضرورت دارد.img_5150
نماینده بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه هم افزایی دستگاه های دولتی، گفت:  باید ابعاد مختلف کارها مشخص شود تا در مسیر هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اداری و دولتی این کارها دنبال شود.
در ادامه این نشست علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز با ابراز تأسف از نحوه انجام برخی پروژه ها، اظهار کرد: در برخی نقاط همانند دشتروم به دلیل وجود رد شدن فیبرنوری و خطوط لوله گاز از منابع طبیعی، امروز دست و پای پروژه‌ها را بسته است.
سید حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه در برخی مواقع برای ارائه خدمات جدید خدمات قبلی از بین می‌رود، اظهار کرد: قرار نیست برای ارائه خدمات جدید خدمات قبلی از بین برود چرا که به بیت‌المال ضربه وارد می‌شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی در روستای گوشه بویراحمد خدمتی ارائه داده اما موحب تخریب آسفالت این روستا که مدت ۵ ماه از عمر آن می‌گذرد، شده است.
وی تصریح کرد: پذیرفتنی نیست اگر خدمتی در استان ارائه می‌شود انفال و بیت‌المال از بین برود بلکه باید حفظ شود.
این مسئول در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: همتی برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز به خصوص در شهرهای یاسوج و دنا نیست.
کاظمی بیان کرد: در شهر یاسوج پایین گلزار شهدا ساخت و ساز غیر مجاز انجام شده و حتی دستگاه‌های خدمت‌رسان خدمات ارائه کرده‌اند و این ساخت و سازهای غیرمجاز حتی کنتور آب هم دارند که بسیار تعجب برانگیز است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت شبانه به ساخت و سازهای غیرمجاز خدمات ارائه می‌کنند.
وی عنوان کرد: اگر شرایط موجود اصلاح نشود یقینا شهر یاسوج با بحران مواجه می‌شود.
کاظمی تصریح کرد: اطراف یاسوج در شهر مادوان مدت چند ماهی است ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته و چندین بار به استانداری مراجعه کردند که اجازه خدمات بدهیم اما به آنها خدمات نمی‌دهیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1