تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۲۰۴۵۴۴

دیدار زارعی با مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان /تصاویر

۱۲
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفت وگو کرد.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ،غلام محمد زارعی در این دیدار  اظهار داشت: کارکردها و تعهدات سازمان تامین اجتماعی بسیار گسترده و  ملموس است.
وی با بیان این مطلب که  طیف وسیعی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و  بر  تمام مسولین فرض  است که  برای رفع مشکلات آن گام بردارند، گفت: مدیران باید همه تلاش خود را بخرج دهند  تا خدمات تامین اجتماعی در استان بیشتر لمس شود و مشکلات مردم به حداقل رسد.
وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی بزرگترین و مهمترین بنگاه اقتصادی ایران است، گفت: ظرفیت‌های زیادی برای خدمت در این سازمان وجود دارد و باید برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف از این ظرفیت‎ها استفاده کرد.
زارعی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی یکی از پرمراجعه ‌ترین ادارات استان است، عنوان کرد: باید سرمایه‌گذاری ‌های این سازمان در استان افزایش یابد.
 
 
وی خدمت رسانی و صیانت از مجموعه بیمه شدگان و همکاران تأمین اجتماعی را وظیفه مدیران و مسئولان ارشد سازمان دانست و گفت سازمان تأمین اجتماعی یک صندوق مشترک بین کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران است که باید حق مشترکان و مخاطبان خود را به خوبی به جا آورد.
 
 
زارعی ابراز امیدواری کرد خدمت رسانی بخش های مختلف این سازمان به مردم استان به صورت روزافزون بیشتر شود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:تامین اجتماعی سازمانی است که برای خدمت به مردم و به خصوص طبقه کارگر جامعه تلاش می کند و مدیران این مجموعه باید دقت کافی را در این خصوص داشته باشند.
 
زارعی عنوان کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید برای کمک به دستگاه‌های اجرایی و ایجاد انگیزه برای کارکنان استفاده کرد.
 
img_7033 img_7035 img_7037 img_7041 img_7040 img_7039
گزارش:علی اکبر پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد رحیمی
Iran, Islamic Republic of
سرتیپ منصوری انسانی شریف ، کارآمد ، باوقار کارکن و مردم دوست است انشاالله که موفق باشد
ممدو
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان سراغی هم از طرفدارانت گرفتی که مخالفین دارن بر آنها حکومت میکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به خدا وظیفه نماینده مجلس رفتن به ادارات نیست
Iran, Islamic Republic of
ای خدا که نورمحمدی هم مدیرکل شده واقعا ک تاجگردون به هرچی ادم بی لیاقت و ضعیفه پست داده دلیلشم کاملا روشنه
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت بویراحمد تاجگردون مدیران رابرده توپروژه های عمرانی باهاشون اتمام حجت میکنه زارع رفته تو ادارات سرزنی میکنه به طرفدارانش.خدا وقتی زورت وبعضیا نیرسه ایمانو بکش
سیدعمارنوروزی
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب واحترام....طاعات و عبادات همه عزیزان مورد قبول حق تعالی...تقدیر وتشکر از نماینده مردمی و دلسوز مردم شریف بویراحمد ودنا درمجلس شورای اسلامی .و عرض ارادت خدمت جناب آقای دکتر اکبری که دلسوزانه واز روی تفکر وتعقل وتدبیربا اقتداردرحال خدمت بی منت به مردم عزیز استان هست.
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
حاجی عزیز طرفداران اصلی خود را دیگه فراموش کردی
محمد
Iran, Islamic Republic of
یکی از کارهای مهم نماینده نظارت و قانون است نماینده باید در ادره و نهادی که مر بوط به مردم است حضور پیدا کند و گوشزد کند تا مشکلات مردم کمتر شود
Iran, Islamic Republic of
مه هنی /ع؟خخخ
Iran, Islamic Republic of
که چی؟ اگه زارعی هم اب میخوره خبرشو بدین
یاحق
Iran, Islamic Republic of
اخی وبختم عزت بویراحمد واقعا داره به چه سمتی می رود تو سفر دولت به استان خواسته تاجگردون پتروشیمی .....خواسته عدل راه .پتروشیمی اشتغال خواسته زارع اسفالت ///کسی را که /
Iran, Islamic Republic of
مدیریت تامین اجتماعی حق مهندس منصوری ه ک هم از توان و تجربه بالا برخورداره و هم مردمداری و دلسوزیش و پاکدستیش برای همه مراجعین و کارگران و کارفرمایان ثابت شده است
زارع ب جای اینکه هی بره تو اداره ها بگرده بهتره چند نفر مثل مهندس منصوری رو حمایت کنه تا دیگه نیازی ب تذکر یا خواهش کردن برا خدمت بهتر ب مردم نباشه و خیالش از ادارات راحت بشه و بره دنبال عمران و جذب بیشتر اعتبار و سرمایه از مرکز و قانون گذاری
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1