تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۰۴۵۴۱

مکان نماز ظهر عاشورا در یاسوج مشخص شد

۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در نشست هماهنگی نماز ظهر عاشورا، گفت: نماز ظهر عاشورا روز چهارشنبه بیست و یکم مهر در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برپا می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مجید محنایی با بیان اینکه هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان برای برپایی هر چه با شکوه‌تر نماز ظهر عاشورا انجام شده است گفت: صدا و سیمای استان این نماز را به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نهادینه کردن فرهنگ عاشورا و آشنا کردن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با نهضت حسینی و فلسفه قیام کربلا را از دست آوردهای ارزشمند آن برشمرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و خدمات رسان موظف به همکاری و تعامل برای برگزاری این مراسم معنوی هستند.
محنایی به اهمیت برپایی نماز ظهر عاشورا و تاثیر آن در جامعه اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) در ظهر عاشورا و در گرمای سوزان و فوران جنگ و حمله به نماز ایستاد تا اهمیت این فریضه واجب را به همگان نمایان کند.
دبیر نشست هماهنگی نماز ظهر عاشورا از مردم استان و همه دستگاه‌های اجرایی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی شهدا تقدیر کرد و افزود: این کنگره به خوبی توانست ظرفیت‌ها و توانمندیهای استان را نمایان کند و به معرفی شهدا و ایثارگران و رشادت‌های مردم استان بپردازد.
اعضای نشست در پایان بر پوشش رسانه‌ای از جمله پخش زنده این نماز و زیر نویس از طریق شبکه استانی تاکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1