تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۰۴۵۲۳

مشکل دروازه‌بان تیم نفت گچساران برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا

۱
۰
کبنا ؛

کیانوش پالاد هندبال
کیانوش پالاد دروازه‌بان هندبال تیم نفت‌وگاز گچساران برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا تاکنون نتوانسته مجوز خروج از کشور را کسب کند.


کیانوش پالاد در مورد تیم نفت و گاز گچساران و شرایط حضور این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: به دنبال تکمیل کردن مدارک و اخذ روادید بازیکنان بودیم و تا حدودی کارهای ویزا و خروجی بازیکنان و نامه‌نگاری‌ها در مورد شرکت نفت انجام شده است. اکنون تنها من مشکل خروج از کشور دارم.

ملی‌پوش هندبال در مورد مشکل خروج از کشور خود، تصریح کرد: در حال‌ حاضر به این سبب که ترم آخر (ترم ۱۰) کارشناسی ارشد هستم، اجازه خروج از کشور به من داده نمی‌شود و دوران معرفی به خدمت را سپری می‌کنم. هر چند کارهای  ویزایم انجام شده است، اما برای خروج از کشور مشکلاتی وجود دارد و نمی‌توانم از کشور خارج شوم، مگر این که اتفاق جدیدی ایجاد شود.

او در ادامه در مورد راه‌حل این مشکل، گفت‌: تا جایی که من مطلع شدم تنها راه این است که از طریق یک مقام عالی رتبه مشکل نظام وظیفه رفع شود، این تنها راه‌حل است. نامه نگاری های فدراسیون نیز قابل قبول نظام وظیفه نیست، وثیقه هم تا ترم هشت دانشگاه مورد قبول است، اما بعد از آن و در ترم‌های ۹ و ۱۰ دیگر اجازه خروج از کشور با وثیقه هم امکان پذیر نیست.

پالاد در مورد دیدارهای تدارکاتی و شرایط آمادگی تیم نفت و گاز گچساران، خاطر نشان کرد: تاکنون تنها در هفته‌ گذشته دو دیدار تدارکاتی با تیم فولاد سپاهان داشتیم. ممکن است در این هفته‌ تورنمنتی با حضور تیم عراق و چند تیم لیگ برتری داشته باشیم. همچنین مقرر شده در هفته‌ آتی نیز اردو و دیدارهای دوستانه به مدت یک هفته در تهران و با حضور تیم‌های تهرانی داشته باشیم تا بتوانیم برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌ها آماده باشیم.

وی تمرینات تیم نفت و گاز گچساران را برای کسب مقام در جام باشگاه‌های آسیا کافی ندانست و در این مورد، توضیح داد: مسلماً این مقدار تمرین برای مقام آوردن کافی نیست، ولی با پشتوانه مقامی که در لیگ برتر کسب کردیم و همدلی که بین بازیکنان تیم در طی سه سال تمرین و مسابقه کسب شده است امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ خوبی کسب کنیم. تیمی که اکنون به جام باشگاه‌ها می‌رود از بازیکنانی تشکیل شده است که در طی سه سال اخیر کنار یکدیگر بوده‌اند و از ابتدا تاکنون بازیکنی به آن اضافه شده اما کم نشده است. این تیم با این شرایط به هماهنگی زیادی رسیده است و اکنون اگر آمادگی بدنی بازیکنان حفظ شود می‌تواند نماینده خوبی برای ایران باشد. امیدوارم که در این مدت باقی‌ مانده با تمریناتی که آغاز کرده‌ایم، آمادگی بدنی را به حد نرمال برسانیم و نتیجه‌ بسیار خوبی را برای کشورمان کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم باشگاهی نفت و گاز گچساران در خصوص حریفان این تیم در مسابقات جام باشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: در قرعه‌کشی اول در یک گروه پنجمی تیمی قرار گرفتیم. در آن قرعه‌کشی حریفان سختی داشتیم و گروه مقابل ما خیلی راحت‌تر بود،  ولی با توجه به انصراف یک تیم از مسابقات، فدراسیون آسیا قرعه‌کشی مجددی انجام داد و اکنون شرایط مساعدتری خواهیم داشت و با تیم‌های آسانتری همگروه هستیم و امکان این که جزو چهار تیم قرار بگیریم، خیلی زیاد است.

 پانزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا از ۸ تا ۱۵ آبان ماه و به میزبانی اردن برگزار می شود. تیم نفت و گاز گچساران تنها نماینده ایران در این رقابت‌هاست که با توجه به جدول قرعه کشی جدید این تیم با قرعه مناسب در گروه A با الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر همگروه شده است و در گروه B نیز لخویا قطر (قهرمان دوره قبل)، الاهلی بحرین، النور عربستان و اهلی سداب عمان قرار دارند. دو تیم اول و دوم هر گروه پس از دیدارهای مقدماتی به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت./ایسنا


نام شما

آدرس ايميل شما

ستار
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت وسربلندی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1