تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۲۰۴۳۴۱

کیخایی: هندبال ما دوران بدی را سپری می‌کند/ عقب افتادن لیگ به ضرر نفت و گاز گچساران بود

۰
کبنا ؛handball
سرمربی تیم باشگاهی نفت و گاز گچساران آمادگی تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا را کافی ندانست و گفت: عقب افتادن لیگ بر‌تر به ضرر تیم ما بود و تاکنون تنها دیدار دوستانه با اصفهان داشتیم.
مهران کیخایی، در مورد شرایط تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های هندبال آسیا اظهار کرد: اگر تیم در کوران مسابقه‌ها قرار می‌گرفت بهتر آماده می‌شد و بازی‌های بیشتری در حین مسابقه‌ها انجام می‌دادیم. در این شرایط مسلماً به هماهنگی تیمی بیشتری دست می‌یافتیم و بازیکنان در فرم مسابقه‌ها قرار می‌گرفتند و از نظر بدنی و فکری - ذهنی آماده‌تر می‌شدند. تمام این‌ها سبب می‌شد که مجموعه تیم ما موفق‌تر باشد.
وی عقب افتادن برگزاری لیگ بر‌تر را به ضرر تیم نفت و گاز گچساران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر فدراسیون دچار مشکلات زیادی است، رییس ندارد و برنامه‌های آن طبق زمان‌بندی که از قبل فدراسیون مشخص کرده پیش نمی‌رود. باشگاه‌ها دچار مشکلات زیادی خصوصاً مشکلات مالی هستند. نیمی از ملی‌پوشان از بابت نداشتن تیم ضربه خوردند، چون اسپانسر‌ها در هندبال رغبتی برای تیم‌داری ندارند. فدراسیون برنامه‌ریزی می‌کند اما بعد تنها چند تیم محدود استقبال می‌کنند بنابراین مجبور می‌شود صبر کند و برگزاری لیگ را به زمان دیگری موکول کند. در این شرایط تیم ما هم ضربه خورد. بازی‌های لیگ که قرار بود شهریور برگزار شود به اواخر مهر موکول شد و مسلماً ما در این روند و جابه جایی ضربه خوردیم.
کیخایی در مورد آمادگی تیم نفت و گاز گچساران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا توضیح داد: تنها تمرینی که در این مدت توانستیم انجام دهیم دو دیدار دوستانه در استان اصفهان و در هفته گذشته بود و دیگر نه بازی دوستانه و نه شکل تیمی درستی داشتیم. ما برای تیم‌داری مشکلات زیادی داشتیم، بازیکنان را به سختی جمع کردیم. بودجه اختصاص داده شده کافی نبود و بازیکنان رغبت ندارند با این شرایط بازی کنند.
او در ادامه افزود: مسئله‌ی اصلی این است که ما هنوز به آن قالب و شکل تیمی برای حضور در مسابقه‌های آسیایی نرسیده‌ایم. تمرین‌های منظم و مسابقه‌های دوستانه و تدارکاتی مناسب هم نداشتیم. زمان زیادی نیز تا شروع مسابقه‌ها نمانده است و ما امیدواریم در این مدت باقی مانده خدا کمک کند، بچه‌ها جمع شوند و دغدغه اعزام برطرف شود. امیدوارم تا بتوانیم با خیال راحت تمرین کنیم و به کار تیمی برسیم و چند دیدار دوستانه و تدارکاتی داشته باشیم. احتمال می‌دهم تا آن زمان هم لیگ آغاز نشود و اگر هم شروع شود تنها ما یک هفته در این مسابقه‌ها حضور خواهیم داشت که نیاز ما را برطرف نخواهد کرد.
سرمربی تیم باشگاهی نفت و گاز گچساران در مورد تقویت تیم با چند ملی‌پوش خاطرنشان کرد: ما از ۱۸ بازیکن می‌توانیم در مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا استفاده کنیم، ۳ تن از بازیکنان بومی این تیم که ملی‌پوش هستند اما ما می‌توانیم از چند ملی‌پوش دیگر نیز استفاده کنیم. ۴ ملی‌پوش می‌توانستیم برای تقویت تیم جذب کنیم. با چند ملی‌پوش صحبت کردیم آن‌ها هم تمایل داشتند که در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. بنابراین مقدمات کار انجام شده و مدارک و پاسپورت آن‌ها را گرفته‌ایم و به دنبال ویزا‌ها هستیم. ملی‌پوشان ملحق شده به ما مهدی موسوی، سجاد ندری، امین یوسف‌نژاد و سعید حیدری راد خواهند بود.
وی در مورد مشکل روادید کیانوش‌پالاد که دروازه‌بان تیم نفت‌وگاز گچساران است ابراز نگرانی کرد و گفت: مشکل بزرگی که داریم برای دروازه‌بان تیممان است. کیانوش دانشجوی ترم آخر کار‌شناسی ارشد است. ظاهراً دانشجویان ترم آخر اجازه خروج از کشور را ندارند. ما تنها امید داریم مسئولان کشور نامه‌ای برای نظام وظیفه در اختیار ما قرار دهند و ما بتوانیم کیانوش پالاد را در کنار تیم داشته باشیم، چون اگر او نباشد یک مشکل به مشکلات ما اضافه خواهد شد.
کیخایی در انتهای سخنانش خاطرنشان کرد: هندبال ما دوران بد و زمان بدی را سپری می‌کند. امیدوارم در هندبال عقلانیت حاکم شود و رییس جدید فدراسیون انتخاب شود. من به دوستان هندبالی توصیه می‌کنم که به جان یکدیگر نیفتند، یکدیگر را تخریب نکنند و تنها به فکر هندبال باشند. سازندگی خیلی مهم‌تر از تخریب یکدیگر است.
پانزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از ۸ تا ۱۵ آبان ماه و به میزبانی اردن برگزار می‌شود. تیم نفت و گاز گچساران تنها نماینده ایران در این رقابت‌هاست که با توجه به جدول قرعه کشی جدید این تیم با قرعه مناسب در گروه A با الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر همگروه شده است و در گروه B نیز لخویا قطر (قهرمان دوره قبل)، الاهلی بحرین، النور عربستان و اهلی سداب عمان قرار دارند. دو تیم اول و دوم هر گروه پس از دیدارهای مقدماتی به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت. /ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1