تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۰۴۰۲۸

تقدیر مدیرکل سیاسی استاندار از عملکرد میراث فرهنگی

۷
۰
کبنا ؛ 
در جلسه ای با حضور مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه بویراحمد ،محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان از روسای میراث فرهنگی در شهرستانهای استان به پاس زحمات و عملکرد شان در دولت تدبیر و امید قدر دانی شد.
 
در این نشست مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه بویراحمد با اشاره به اینکه در سفر دولت تدبیر امید به استان اداره میراث فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی استقبال از دولت نقش بسزایی داشت افزود:میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری از دستگا هایی است که در مرکز ودر شهرستانهای استان همگام با سیاست های دولت حرکت می کند و این اقدام جای تقدیر دارد.
کریمی به اشتغال زایی در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و گفت:این اداره کل در زمینه اقتصاد مقاومتی طبق آمار ارایه شده گام های بزرکی در روستاها و مناطق برداشته است .
 
وی گفت: این دولت از بطن مردم و در متن مردم است و با روی کار آمدن آن نوعی آرامش، ثبات وتنش زدایی بر فضای سیاست خارجی کشور حاکم شد، ماحصل این ثبات برجام بود که دنیای ۱+۵ ایران را به عنوان یکی از قوین ترین قدرتهای جهان به رسمیت شناخت.
 
کریمی تصریح کرد: در فضای داخلی هم از رشد اقتصادی منفی به مثبت رسیدیم و تورم را کنترل کردیم.
 
مدیرکل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برچیدن تحریم‌های ۱۳ ساله و فعال شدن دیپلماسی در حوزه روابط چند گانه را از دیگر عملکرد مطلوب دولت تدبیر در بعد سیاست خارجه عنوان و تصریح کرد: امنیت و آرامش در دنیای امروز پیوند عجیبی با موفقیت و توسعه دارد.
وی با اشاره به دستاورد درونی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار با تیم مدیریتی در سطح کلان آرامش به استان بخشیده و در بحث حاشیه ورود پیدا نکرده است.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام گرفته دولت تدبیر و امید در سه حوزه کاری این اداره کل گفت: تلاش کردیم تا کار های بزرگی را برای مردم استان در جهت اشتغال زایی فراهم کنیم.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایجاد اشتغال زایی گفت:برا اولین بار در دولت تدبیر و امید با دریافت اعتبارات ملی وتسهیلات ارزان قیمت ۵کار گاه تولیدی صنایع دستی با اشتغال زایی حداقل ۵نفر در شهرستان بهمی ،بیش از ۱۲ کار گاه در شهرستان کهگیلویه ،۲۳کار گاه تولیدی در شهرستان بویراحمد ،شهرستان کچساران ۱۵کارگاه تولیدی،شهرستان دنا ۷،شهرستان باشت ۵،شهرستان لنده ۲ افتتاح شد که میتوان به جرات گفت این اقدام از بزرگترین  کارهای اقتصاد مقاومتی در حوزه استغالزایی استان بوده است.
وی بیان اینکه با هدف ترویج صنایع دستی رونق اقصادی و ایجاد استغال زایی در سال های ۹۴و۹۳مبلغ ۴میلیارد و ۱۶۰میلیون تومان تسهیلات از طریق صندوق کار آفرینی امید تسهیلات ارزان قیمت در قالب شرکت های پیشتیبان ،کار گاهای تعاونی و تولیدی ،به هنرمندان استان در رشته های مختلف صنایع دستی پرداخت گردید.
باقری بیان کرد:کهگیلویه وبویراحمد در زمینه جذب تسهیلات صنایع دستی بعد از استان اصفهان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین به سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت:در زمینه گردشگری علی رغم کمبود اعتبارات کار های بزرگی انجام دادیم از جمله  این اقدامات میتوان واگذاری ۱۶ اردوگاه تفریحی استان به بخش خصوصی و کلنگ زنی هتل و پارک ابی یاسوج با حضور جناب سلطانی فر معاون محترم ریس جمهور در سفر هیات دولت به استان اشاره کرد.
باقری افتتاح مجتمع رفاهی تفریحی بین راهی شلالدون باشت ،اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان دنا را از دیگر اقدامات بزرگ اشتغالزایی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان عنوان کرد.
برپایه این گزارش با اهدای لوحی از روسای میراث فرهنگی در شهرستاهای استان تقدیر شد.
 
img_6820 img_6821 img_6824 img_6825 img_6826 img_6831 img_6832 img_6834 img_6849 img_6846 img_6844 img_6843 img_6842 img_6840 img_6838 img_6836 img_6819 img_6849
نام شما

آدرس ايميل شما

کورش
Iran, Islamic Republic of
.. اگه ساداتی نبود والله بخشدار هم نمیشد
متاسفانه شایسته سالاری در روند قوگرایی به حاشیه رفته است.
Iran, Islamic Republic of
آخه چه ربطی داره؟؟
این هم شد خبر؟؟
موسوی
Iran, Islamic Republic of
خواقوت به مسئولین محترم درحوزه میراث فرهنگی وگردشگری که واقعازحمت میکشن خداقوت .اجرکم عندالله
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی....
دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
درودبرمسئولین زحمت کش علی الخصوص جناب قربانی
حقگو
Iran, Islamic Republic of
جای تسلیت است مهندس محمودباقری انقدرشان جایگاه روپایین آوردی که بایدپشت سریه مدیرکل داخلی استانداری خودتومعرفی کنی!
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی چه چیزی در دوران مدیریت این آقا تغییر کرده در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی؟ چه کار شاقی کردن؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1