تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۲۰۲۹۱۶

فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» در یاسوج کلید می‌خورد

۰
کبنا ؛مسؤول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا با حضور سردار نقدی کار فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» در یاسوج کلید می‌خورد.
سید صداقت رضایی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان اظهار کرد: فردا روز چهارم کنگره با عنوان اجلاسیه شهدای زن استان با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود.
مسؤول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در روز چهارم کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان برنامه‌های متفاوتی برگزار می‌شود، گفت: فیلم سینمایی سرباز خانه خانم‌ها به کارگردانی محسن کیانی با موضوع نقش زنان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نحوه خدمت زنان به میهن اسلامی در چهارمین روز کنگره که روز شهدای زن نام‌گذاری شده است با حضور سردار نقدی و سردار بوعلی و سایر مسئولان کلید زده می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مجری طرح این فیلم روابط عمومی سپاه است، گفت: با توجه به اینکه تاکنون فیلمی با موضوع نقش زنان در پاسداری از انقلاب و نحوه خدمت زنان به کشور تولید نشده است لذا این فیلم به نوبه خود منحصر به فرد است و بی‌شک از استقبال بسیار خوبی برخوردار خواهد شد.
رضایی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که تمام عوامل و بازیگران این فیلم از بسیجیان استان انتخاب شود.
محسن کیانی‌پور در ادامه هم با اشاره با اهداف تولید این فیلم تصریح کرد: قطعا با تولید این فیلم شاهد یک اثر به‌یادماندنی و پرمخاطب در عرصه هنر خواهیم بود.
این کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمدی تصریح کرد: در این فیلم بیش از ۱۵۰ بازیگر خانم و آقا ایفای نقش می‌کنند.
محسن کیانی نویسنده تهیه کننده و کارگردان مستند طرح ب به سفارش صدا و سیمای یاسوج، نویسنده و کارگردان مستند ده قسمتی پارازیت به سفارش نیروی انتظامی، کارگردان فیلم داستانی سرنوشت، نویسنده و کارگردان مستند دانای دنا، زندگینامه استاد حسین پناهی، نویسنده و کارگردان مستند ارس، کارگردان فیلم داستانی بی‌گناه، نویسنده و کارگردان مستند برمدار خاطره، مدرس مستندسازی نیروی انتظامی، نویسنده دو کتاب رویای بازیگری شامل اصول و تکنیک‌های بازیگری تئا‌تر. رادیو. سینما و کتاب اصول کارگردانی سینما، تهیه کننده برنامه خاله شادونه در کارنامه کاری خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1