تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۰۲۴۲۵

فدایی: تاجگردون مایه افتخار من است / به هیچ کس باج ندادم/ ارتباط با پیمانکار جرم نیست (+عکس)

۳۳
۰
کبنا ؛مدیرکل راه و شهرسازی سابق کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آقای تاجگردون که همیشه یار و یاور و مایه افتخار اینجانب بوده و هست، قدردانی می‌کنم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسن فدایی قبل از ظهر امروز در مراسم تودیع خود از مسئولیت مدیرکلی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان این استان در دانشگاه یاسوج برگزار شد، با اشاره به برخی از شبهات بوجود آمده، اظهار کرد: اینجانب همواره سپاسگزار جناح‌های سیاسی استان بویژه جناح اکثریت و مقامات محبوب سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و هستم.
وی ادامه داد: از نمایندگان دوره گذشته و جدید مجلس و استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز سپاسگزاری می‌کنم.
فدایی با بیان اینکه اکنون در اداره کل راه و شهرسازی آرامش و ثبات وجود دارد، اظهار داشت: یکی از الزامات اساسی که از زمان ورود خودم به راه و شهرسازی در اولویت کاری خودم قرار دادم و با بررسی و دقت نظر در این استان به آن پی بردم لزوم ثبات و آرامش در محیط کار است که در این استان رعایت آن موجب رشد و توسعه و عدم رعایت آن موجبات توقف در کارهای اجرائی خواهد شد.
وی در ادامه خطاب به مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همیشه بخشی از مباحث و برنامه ریزی‌ها روی همین موضوع متمر بوده و کوشش همه‌ی همکارانم در راه و شهرسازی، باید همین باشد که آرامش و ثباتی را که هم اکنون در راه و شهرسازی برقرار است، حفظ کنند، زیرا به سختی به آن رسیده‌ایم.
فدایی تصریح کرد: حتی رویداد فعلی در خصوص تغییر مدیرکل نباید منجر به برهم خوردن ثبات و آرامش شود. آقای مهندس علمیردانی حتما این ظرفیت و ویژگی و خصلت را دارد که این آرامش را ادامه و همچنان برقرار نگه دارد.
مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: امروز سربلندم و به خود می‌بالم که اجازه ندادم با وجود تلاش‌های بی‌پایان افراد سودجو، بدون ضابطه، حتی یک متر از فضای نفس کشیدنتان که‌‌ همان فضای سبز و فضاهای عمومی شهری است در کمیسیون ماده پنج، تبدیل به خانه‌های مسکونی و یا تجاری که بعضاً بی‌کیفیت هم هستند شود.
فدایی گفت: سربلندم که در حوزه املاک و مسکن در سراسرر کشور حرفی برای گفتن داریم و در حوزه حفاظت، صیانت و حراست از بیت المال در این حوزه‌ها، جزء بهترین‌های کشور هستیم.
وی افزود: در این مدت، بزرگ‌ترین و تنها‌ترین برج تجاری، تفریحی، مسکونی استان به همت کار‌شناسان بی‌ادعای راه و شهرسازی، طراحی و با پیگیری فراوان و آماده کردن زمین، آماده اجرا شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه اظهارات خود، گفت: ارتباط با پیمانکار افتخار است نه جرم، با کمک پیمانکاران توانا و متعهد و همکاری کار‌شناسان کاردان راه و شهرسازی، توانستیم به همه اثبات کنیم که «ما می‌توانیم» و مردم فهیم استان می‌فه‌مند و فهمیدند.
به گزارش کبنا نیوز، در پایان این مراسم محمدعلی علیمردانی با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات حسن فدایی تجلیل شد.
بنابر این گزارش، محمد علی علیمردانی متولد ۱۳۴۷ در شهرستان سمیرم که دارای مدرک فوقل لیسانس سازه از دانشگاه علم و صنعت شیراز همچنین دانشجوی دکترای سازه می‌باشد.
وی کاندیدای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان سمیرم بوده که نتوانست به مجلس راه پیدا کند و در سال ۸۸ رئیس ستاد عشایر احمدی‌نژاد در خیابان پاسداران شیراز بود.
مسئول نظارت پروژه‌های ساختمانی استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر، رئیس حوزه نظارت و بازرسی فنی اصفهان، تهران و شمال، مسئول بخش فنی شرکت پولیکا نوین (پتروشیمی آبادان)، مسئول دفتر فنی احداث پالایشگاه بندر عباس را در کارنامه خود دارد. وی پیش از ابلاغ حکم خود مسئول آزاد راه اصفهان – شیراز بوده است.
 
dsc_4263 dsc_4264 dsc_4265 dsc_4270 dsc_4279 dsc_4282 dsc_4283 dsc_4287 dsc_4289 dsc_4291 dsc_4292 dsc_4293 dsc_4298 dsc_4302 dsc_4305 dsc_4306 dsc_4308 dsc_4310 dsc_4313 dsc_4316 dsc_4318 dsc_4319 dsc_4321 dsc_4324 dsc_4326 dsc_4327 dsc_4330 dsc_4333 dsc_4336 dsc_4340 dsc_4352 dsc_4367 dsc_4386 dsc_4388 dsc_4393 dsc_4396 dsc_4400 dsc_4403 dsc_4408 dsc_4425 dsc_4426 dsc_4437 dsc_4446 dsc_4459 dsc_4465 dsc_4471 dsc_4482 dsc_4484 dsc_4487 dsc_4490 dsc_4494 dsc_4496 dsc_4501 dsc_4504 dsc_4508 dsc_4510 dsc_4516 dsc_4520 dsc_4521 dsc_4532 dsc_4539 dsc_4542 dsc_4550 dsc_4555 dsc_4561 dsc_4569 dsc_4571 dsc_4575 dsc_4576 dsc_4581
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Germany
درود بر فدایی مرد خوب و دوست داشتنی
و درود بر شما که گفتید تاجگردون افتخار من است
اری امید اینکه از جنابعالی در جایگاه بهتری استفاده بشه
نمایندگان آقای زارعی نماینده بویراحمدودنافرماندارومحمدی ریس دفترومحمدرضازارعی هم تشریف داشتند نخسه نماینده بویراحمد؟؟؟؟؟
احمدی
Germany
پس رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چه شد
اقی استاندار یه فکری به حال ایشون بکن که از دولت قبل هنوز جا مانده
شما چرا دارید مدیران طرفدار دولت را برکنار میکنید و مدیران احمدی نژادی را یا کارشون ندارید یا بکار می گمارید
Iran, Islamic Republic of
 این انتصاب یعنی استان ما یک مدیر لایق نداره که یا از ممسنی منصوب می کنند یا از سمیرم. استاندار و نمایندگان استان ما هیچ کاریزمایی از خودشان ندارند و صرفا دنباله رو منافع خودشان هستند، دریغ از ذره ای شهامت و مردانگی در این جماعت! اون یکی هم که دستی در برنامه بودجه داره دلش فقط برای منافع شخصی خودش می تپه!!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هیچ گونه دخل و تصرفی تو این قضعیه نداشت... خسرو طاهری رو فرستاده بره اونجا بگه یعنی من این کارو کردم... علیمروانی چشم دیدن این افراد پاچه خار و نداره... ایشان مدیری کاردان هستن.. و با حمایت حاج زارع ایشان مدیر کل شدن...
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مخالف جابه جایی فدایی بود... هر کاری کرد نتونست جلوی این جابه جایی رو بگیره .. در ضمن اقای علمردانی از نیروهای حاج علی فولادی بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عاقبت دستکجی یعنی همین.بارکج به منزل نگیرید.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفا بدون اطلاع حرف نزنید . دکتر آخوندی در سراسر کشور بی اذن تاجگردون آب نمیخوره چه برسه به جابجایی مدیرکل در استان تاجگردون.به امید خدا در روزهای آینده همه چیز برای مردم و غیر مردم کاملا روشن میشه
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس کامنت۶بنده خداواقعاساده ای اخه حیات فولادی نیرویش کجابودفولادی اگرمایه ای داشت خودشونگه میداشت عزیزم حرف خنده دارنزن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال بویراحمد می سوزد.. دلم به حال اینده این دیار می سوزد مگر قحط الرجال بود... چرا از بچه های یویراحمد استان برای این سمت انتخاب نشدند...
Iran, Islamic Republic of
ایشان ترک گچسارانی به این معنا که در زمان دوران سرد زمستانی به گچساران مهاجرت و سکونت دارند.

زنده باد دکتر تاج گردون
تقوی پور
Iran, Islamic Republic of
نفر بعد مدیرکل بهزیستی باشه
ضعیف ترین مدیر بوده
گچ
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای علیمردانی
راهدار
Iran, Islamic Republic of
چه کسی گفته :آقای مهندس علیمردانی از نیروهای حاج فولادی است ؟ایشان برای خودشان کسی هستند .لطفآ شخصیت ایشان را در حد یک فرد پارکابی و وابسته کوچک نکنید . بگذارید بنده خدا بدون دغدغه کار کند . حتمآ توانایی هایی داشتند که از طرف وزیر منتصب شده اند . به امید موفقیت مهندس علیمردانی .
میلاد
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر این انتصاب شایسته و دردو بر مهندس عزیز علیمردانی..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شما چقدر ساده اید تاجگردون همش بدنبال..هستن آله داد محمدی فرستاد سمیرم این نیروی اصولگرا آورد اینجا آخه..چیه که یک اداره کل به این .. بسپارند. .. برا نماینده های استان. ..
ممدو
Iran, Islamic Republic of
برای نمایندگان استان واستاندار بسیار متاسفم هر چند فدایی بسیار ضعیف عمل کرد ولی به جای ایشان باید از بچه های استان استفاده میشد
Romania
فدایی هیچ کاری نکرد نفعی برای استان نداشت
Romania
همین روزاست که فدایی بره جواب پس بده
Romania
تاجگردون خودش فدایی رو اورد وخودش بر کنارش کرد
Romania
فدایی هم اینقدر تعریف نداره
امير
Iran, Islamic Republic of
همه جیز گویای آمار و ارقام است و اجراهای عملیاتی که در زمان فدایی استان به یک کارگاه راهسازی تبدیل شده بود مردم صادق شاهد و گواه این امرند نه افرادی که فدایی به انها باج نمیداد
محمد
Iran, Islamic Republic of
زمانی که فدایی به استان امد طول بزرگ راهها ۵۵ کیلو متر بود ولی اکنون بس از ١٧ ماه مدیریتش طول بزرگ راهها به ١٢٠ کیلومتر در حال حاضر رسیده است و افزایش یافت
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب بند ١٩ جه بهتر است به جای این بداخلاقی احضار نظر "دستگاههای نظارتی و امنیتی را ملاک عملکردهای ایشون قرار دهید
بيژن
Iran, Islamic Republic of
و شما کامنت ٧ در جوابتون " اینطور که شما میفرمایید مدیران گذشته که زیر مدت سابقه فدایی انجام وظیف کردند هم بار کچشان در کجا مشخص گردیده " تا این حرفهای مفت در استان رواج است هیج بیشرفتی نخواهید داشت کمتر دنبال حاشیه باشید بیشتر به فکر بالا بردن منطق و فرهنگتون باشید
ارش
Iran, Islamic Republic of
جناب.. شما راحت باش فقط دنبال پیمانهای خارج استان برا برادران باش وقت فراغتت هم بیا بویراحمد سفلی برا دوره بعد تبلیغ کن
آفررررین پسر خوب اصلا کار نداشته باش سازمانهای کلیدی دست کی میفته همین کتابخانه و امور عشایر و دبیرستان فنی و حرفه ای مهم تره کی گفته اموزش و پرورش و اداره کار و شرکت گاز و نفت و برنامه بودجه و جهاد کشاورزی و...مهمترین هستند شما فقط دبیرستانها و کتابخونه ها رو بچسبید و رئیس دفترتون رو هم که دیگه بی نظیره فقط ماهی یکساعت درب دفتر باز میشه...
جناب غلامحمد زارعی تاوان اعتماد اشتباهمونو باید تا کی پس بدیم؟؟؟
به والله ..
اگر این دنیا دست شماست در قیامت خدایی هست و جواب این همه ...رو خواهید داد
چقدر باید با م.. کنید؟
تا کی باید جوانان مردم رو بکشانید تهران و دست خالی برگردونید؟
جناب زارع شاید ۵۲ هزارتومن اتوبوس برای شما پولی نباشد ولی همین پول خرجی یکماه خیلی از همین جوانانی هستند که شما هیچوقت درک نکردید!
البته هرچند ... شکم پر درد ادم گرسنه را نمیفهمد و نخواهد هم فهمید...
من و ما فقط چشممان پیش خداست و اهمان دنبال شما
بيژن
Iran, Islamic Republic of
همه جیز گویای آمار و ارقام است و اجراهای عملیاتی که در زمان فدایی استان به یک کارگاه راهسازی تبدیل شده بود مردم صادق شاهد و گواه این امرند نه افرادی که فدایی به انها باج نمیداد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
صبوری را دریابید
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
فدایی دیگه بسه... خودشیرینی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.. هم رفتنی شد ... هرچه ..ی تاجگردون را برداشت ودر مراسمات دنبال او میرفت فایده ای نداشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایا اداره برق استان را از...ی . مهندسی برق استان نجات بده
حق بازنشستگی
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگن حق سنوات بازنشستگی کارکنان و زحمتکشان اداره راه وشهرسازی را بدهند که بدبختها با مشکلات زیادی روبه رو هستند بخدا من خانواده ای را می شناسم از فقر و نداشتن بنیه مالی و اینکه اداره راه وشهرسازی سنوات بازنشستگی آنان را نداده فرزندش با مشکلات فراوانی دسته پنجه نرم می کند تورا خدا آقای علیمردانی شاید خداوند مصلحتی دانسته این اتفاق پیش آمد شما فکری برای این بندگان خدا بکنید .
درود
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حاج حسن فدایی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1