تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۰۱۸۴۳

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛
 

 
صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی با حضور مسؤولان نظامی و انتظامی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بر پایه این گزارش سرهنگ مهدی انصاری با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان ناجا اظهار کرد: هفته ناجا که از نهم تا پانزدهم مهرماه برپا می‌شود، با «شعار همه با هم برای امنیت و آرامش» آغاز و نقشه راهی برای انجام مأموریت‌ها است.

 
 khadmi

 
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان اشاره کرد و گفت: حضور در صدا و سیمای مرکز استان و تشریح برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی، رسیدگی به مشکلات مردم در مراسم نماز جمعه، سخنرانی فرمانده‌هان شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه و حضور پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی در نماز دشمن شکن جمعه از برنامه‌های هفته ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 
 
 
 
وی  دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه فتح، حضور فرمانده‌‌هان در مساجد و دیدار با مردم، حضور کارشناسان در مدارس راهنمایی و دبیرستان را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا دانست و افزود: اهداء خون به بیماران نیازمند، قرائت پیام مهر توسط نیروی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش و نشست با سران طوایف معتمدین و بزرگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بر پایه این گزارش، چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی ارتقاء درجه یافتند و پس از آن رژه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

امنیت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: این استان در سایه تلاش و وجود نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی همواره دارای بالا‌ترین ضریب امنیتی برای سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی است.
خادمی  اظهار داشت: عامل و زیربنای توسعه همه جانبه یک جامعه در سایه تولید امنیت و آرامش معنا پیدا می‌کند.
وی گفت: این استان با وجود بسیاری از کمبود‌ها و امکانات زیرساختی و زیربنایی اما همواره از استان‌های امن کشور بویژه در زمینه سرمایه گذاری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد و احساس امنیت در این استان در سایه تلاش و همت شبانه روزی نیروی مقتدر انتظامی و همراهی و تعامل مثبت پلیس با مردم و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی شکل گرفته است.
خادمی موقعیت خاص جغرافیایی کهگیلویه و بویر احمد و قرارگرفتن آن در کریدور شمال به جنوب را یادآور شد و افزود: افزایش تردد و بارترافیکی در برخی مسیر‌ها و راه‌های مواصلاتی خود سبب برخی مشکلات امنیتی و حتی افزایش قاچاق کالا شده است.
وی یکی از اولویت‌های مهم نیروی مقتدر انتظامی کهگیلویه و بویر احمد را ناامن کردن فضا برای قاچاقچیان مواد مخدر کالا و ارز در جاده‌های ارتباطی استان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص‌ها بالا‌ترین ضریب امنیتی را بین سایر مناطق کشور دارد، افزود: این استان با تلاش نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی در موضوع انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با کمترین مشکلات امنیتی مواجه شد.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: این در حالی است که در انتخابات‌های گذشته به طور فراوان شاهد برخی ناامنی‌ها و تشنج‌های انتخاباتی بودیم.
خادمی یکی از اقدام‌های شاخص و قابل تقدیر نیروی انتظامی را مربوط به سفر پر برکت کاروان تدبیر و امید به استان در مرداد سال جاری دانست و اظهار داشت: این مهم نیز تحسین عوامل اجرایی، بویژه رئیس دفتر رئیس جمهوری را به دنبال داشت.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: یکی از اولویت‌های اساسی پلیس استان تاکید بر رویکرد جامعه محوری است و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.
سرهنگ مهدی انصاری با اشاره به برخی اقدام‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی کهگلیویه و بویر احمد در یک سال گذشته نیز گفت: میزان نزاع‌های فردی حدود ۶۱ درصد و نزاع‌های جمعی نیز ۲۵ درصد در استان کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: میزان کشفیات قاچاق کالا نیز در مدت یک سال گذشته تاکنون در استان نسبت به مدت مشابه آن حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است.
سرهنگ انصاری تاکید کرد: میزان وقوع جرائم بویژه سرقت در ۶ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بیش از ۶درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه بستر امنیت اجتماعی در تعامل پلیس با مردم و سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی تحقق می‌یابد، گفت: یکی از هدف گذاری‌های اساسی در انجام ماموریت‌های پلیسی همواره کسب رضایتمندی مردم و شهروندان بوده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از جمله اولویت‌های پلیس استان را در سالجاری برخورد جدی و قاطع با جرائم مشهود و منافی عفت و اخلال گران نظم عمومی، آگاهی بخشی مردم در راستای ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر ذکر کرد.
سرهنگ انصاری شعار محوری سال جاری هفته ناجا را «همه با هم برای امنیت و آرامش» ذکر و تاکید کرد: پیشگیری اجتماعی با استفاده از افزایش سهم مشارکت مردمی بهترین راهبرد و مناسب‌ترین راه حل برای تولید امنیت پایدار در جامعه محسوب می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

مدرس حق التدریس
United States
اقای دکتر ظریفی ریس دانشگاه علمی کاربردی چرا کاری نمی کنید که حق التدریس مربیان حق التدریس جهاد دانشگاهی واریز شود. بخدا ما تنها درامدمان همین چندرغاز حق التدریس است.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1