تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۰۱۶۹۰

کاهش ۶۱ درصدی نزاع فردی در کهگیلویه و بویراحمد / ۱۱ باند مواد مخدر در کهگیلویه منهدم شد / کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات در لنده

۰
کبنا ؛خبرهای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد /
 
۱۱ باند مواد مخدر در کهگیلویه منهدم شد
فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: ۱۱ باند توزیع کننده مواد مخدر در یکسال گذشته در این شهرستان منهدم شده است.



 سرهنگ علی دشتیان روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دهدشت اظهار داشت: ۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به توقیف بیش از سه هزار خودرو از متخلفان باندهای موادمخدر و سارقان گفت: میزان سرقت ها در یکسال گذشته در این شهرستان ۱۶ درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: میزان تصادفات فوتی نیز ۵۷ درصد و نزاع های دسته جمعی نیز ۹ درصد در این مدت کاهش داشته است.
سرهنگ دشتیان ادامه داد: ۲ هزار نفر نیز در این مدت در رابطه با جرائم های مختلف در این شهرستان دستگیر شدند.
وی تعداد تماسهای ورودی به پلیس را ۱۵ هزار و ۸۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: هشت هزار و ۸۰ تماس از این تعداد عملیاتی و فوریتی بوده است.
وی با اشاره به نقش مهم کلانتری ها در کاهش جرائم تصریح کرد: ۶۸ درصد از پرونده های ورودی به کلانتری ها با واسطه مشاوران اجتماعی منجر به صلح و سازش شده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه برگزاری همایش پیاده روی، حضور گسترده در نماز عبادی و سیاسی جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، حضور در مدارس و برگزاری کلاس های توجیهی برای دانش آموزان، نواختن زنگ مهر و تجلیل از خانواده های شهدای نیروی انتظامی، برپایی ایستگاه سلامت، بازدید دانش آموزان از مراکز انتظامی این شهرستان را ازجمله برنامه های هفته نیروی انتظامی ذکر کرد.










کاهش ۶۱ درصدی نزاع فردی در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از صلابت دستگاه قضایی در برخورد با کسانی که امنیت استان را به خطر می‌اندازند، گفت: با همکاری پلیس و دستگاه قضایی نزاع فردی در کهگیلویه و بویراحمد ۶۱ درصد کاهش یافته است.
مهدی انصاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا شمه‌ای از خدمات نیروی انتظامی و سربازان امنیت بخش را بیان کنیم.
وی با بیان اهمیت در آموزه‌های دینی گفت: همه می‌دانند که در آموزه‌های دینی و در قرآن کریم نعمتی مهم تر از امنیت نداریم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بیانات پیامبر و بزرگان دین از جمله امام و رهبری به این موضوع اشاره شده است.
وی با اشاره به اینکه هر سال هفته نیروی انتظامی شعاری را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، تصریح کرد: امسال شعر ما «امنیت پایدار در سایه تعامل همه جانبه» بوده که نیروی انتظامی با همه توان به دنبال تأمین امنیت همه جانبه است.
انصاری با بیان این که پلیس مسؤول نان دادن به مردم نیست بلکه به دنبال تأمین امنیت مردم است، تشریح کرد: امنیت از نان شب برای مردم و جامعه مهم‌تر است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیشگیری مهم‌ترین اصل در امنیت است، گفت: امروز مورد هجمه جنگ نرم قرار گرفته‌ایم که باید اجازه ناامنی را به خصوص در فضای مجازی بدهیم.
وی با اشاره به موفقیت‌هایی که پلیس استان کسب کرده است، تصریح کرد: برای ایجاد امنیت همه پلیس‌های اختصاصی حضور شبانه‌روزی دارند.
انصاری گفت: برای ایجاد امنیت در راه‌های استان و همچنین جلوگیری از ورود مواد مخدر و کالای قاچاق پلیس استان با جدیت در میدان حضور دارد.
وی با بیان آماری در زمینه موفقیت‌های پلیس گفت: در ظرف ۵ ماه گذشته از سال بیش از دو تن مواد مخدر کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین در خصوص کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات ما بیش از ۲۵ درصد کاهش داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه از مردم استان انتظار داریم در زمینه بدحجابی و جمع کردن این پدیده زشت با نیروی انتظامی همکاری کنند، تصریح کرد: این مردم و قوم لر همواره بر روی موضوعات ناموسی حساسیت و تعصب داشته‌اند و امروز بر اساس وظیفه دینی و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر کرده و نباید اجازه بدحجابی در خیابان‌های کهگیلویه و بویراحمد را بدهند.
انصاری در ادامه اظهارات خود با قدردانی از همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی به خصوص رئیس کل دادگستری و دادستان استان تصریح کرد: با همکاری این دوستان توانستیم نزاع دسته جمعی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش دهیم.
وی با قدردانی از صلابت دستگاه قضایی در برخورد با کسانی که دانسته و ندانسته امنیت استان را به خطر می‌اندازند، خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس و دستگاه قضایی نزاع فردی هم در استان ۶۱ درصد کاهش یافته است.
  کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات در لنده
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات در این شهرستان خبر داد.
فرهاد رحیمی عصر امروز در جمع مردم این شهرستان‌ با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت یکی از نیاز‌های اساسی جامعه است که بدون آن استعداد‌ها و ظرفیت های جامعه شکوفا نخواهد شد.
وی افزود: امروز نبود امنیت در کشور‌های همسایه مثال خوبی برای ارزش و جایگاه امنیت در جامعه بوده که نیاز است با دقت به آن توجه شود.
فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: با همدلی و مشارکت امنیت اصلی جامعه محقق خواهد شد که همه باید دست به دست هم دهیم تا محصول و نتیجه آن را در جامعه مشاهده کنیم.
رحیمی یادآور شد: پلیس حفظ امنیت را برعهده داشته و مشارکت و همراهی مردم عامل تثبیت و امنیت پایدار می‌شود.
وی در ادامه به لزوم پیشگیری از جرائم اشاره و خاطر نشان کرد: با افزایش گشت‌ها و مشارکت مردمی بسیاری از جرائم در شهرستان کاهش یافته و یا برخی از آنها به طور کامل حذف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان لنده ادامه داد: نتیجه تلاش مأموران و مردم شریف شهرستان کسب رتبه نخست امنیت و آرامش در سطح استان بوده که این مهم را به مردم لنده تبریک عرض می‌کنیم.
رحیمی در ادامه به کاهش سرقت در شهرستان لنده اشاره و گفت: ۹۵ درصد سرقت‌ها در کمترین زمان ممکن کشف و اموال مسروقه تحویل صاحبانشان شده است.
وی به شناسایی ۹۵ درصد فروشندگان، مصرف کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر اشاره و افزود: کشف ۶۳۰ کیلوگرم در سال گذشته و تلاش برای جلوگیری از ورود مواد به شهرستان از مهمترین اقدامات و مبارزه با مواد مخدر می‌باشد.
رحیمی به خدمات قضایی ارائه شده در شهرستان اشاره و گفت: ۶ هزار و ۳۰۰ خدمت قضایی توسط مدیریت‌های مختلف به مردم ارائه شده است.
وی به خدمات راهنمایی و رانندگی در شهرستان اشاره کرد و افزود: فرهنگ‌سازی و آموزش در مهدهای کودک و مدارس از جمله اقدامات انجام شده در جهت ترویج قوانین راهنمایی و رانندگی در شهرستان بوده است.
رحیمی در پایان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در حوزه ترافیکی و راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات جرحی و ۶۷ درصدی تصادفات خسارتی نیز کاهش یافته است.
در حاشیه برگزاری نماز جمعه و به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد
  بیان مشکلات مردم یاسوج در دیدار حضوری با پلیس+تصاویر
در حاشیه برگزاری نماز جمعه و به مناسبت هفته نیروی انتظامی مردم مشکلات خود را با مسؤولان نیروی انتظامی در میان گذاشتند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رؤسای پلیس‌های تخصصی و همچنین برخی از فرماندهان انتظامی در محل حسینیه ثارالله یاسوج مکان برگزاری نماز جمعه حاضر شده و پاسخگوی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم بودند.
در این زمینه سرهنگ مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به مردم‌داری و روحیه مردم محوری کارکنان و مسوولان و فرماندهان نیروی انتظامی گفت: این مسؤولیت‌ها را تنها برای خدمت به مردم در اختیار گرفته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید مسؤولیت‌ها را که به مثابه امانت هستند به خوبی برای خدمت به مردم به کار گرفت.
انصاری مهمترین اصل را در نیروی انتظامی رضایت مردمی دانست و گفت: باید در برخورد با مردم با مهربانی و عطوفت رفتار کنیم تا ولی نعمتان از عملکرد ما مسؤولان رضایت داشته باشند، زیرا رضایت خداوند در رضایت مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی از مهم‌ترین خواسته‌ها و مراجعات مردم به پلیس اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مربوط به توقف خودروها و انتقال آن‌ها به پارکینگ و دیگری در خصوص موضوع مراجعه مردم برای گزینش فرزندان برای اشتغال در نیروی انتظامی است.
وی اظهار کرد: مردم مشکلات خود را به خادمان خود در نیروی انتظامی در دیدارهای رو در رو می‌گویند و ما نیز تا آن‌جا که قانون اجازه می‌دهد و در توان داریم به رفع مشکل کمک خواهیم کرد.
انصاری تصریح کرد: هر هفته از جنس چنین دیدارهایی را در سطح استان داریم و مردم با مراجعه حضوری به پلیس‌های تخصصی مشکلات خود را بیان می‌کنند.
 
برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در چرام تشریح شد
فرمانده انتظامی شهرستان چرام برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
سیدمحمد موسوی امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا «همه با هم برای امنیت و آرامش» نامگذاری شده است، اظهار کرد: نقش مشارکت مردم و اصحاب رسانه در این شعار برجسته و انکارناپذیر است.
فرمانده انتظامی شهرستان چرام با اشاره به این مطلب که شعار امسال هفته نیروی انتظامی برگرفته از شعار سال هست، عنوان داشت: قطع یقین همه باید در این راستا تلاش کنیم و پایه اقتصاد مقاومتی امنیت است، اینجاست که نقش این قضیه به خوبی خود را نشان می‌دهد.
وی هفته ناجا را بهترین و مناسبترین فرصت برای جلب اعتماد عمومی و خدمت‌گذاری بدون منت به مردم عزیز دانست و گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تحکیم بیش از پیش ارتباط پلیس با مردم هست، بنابراین از تمام ظرفیت‌هایی که داریم استفاده می‌کنیم.
موسوی افزود: یکی از دلایلی که امروز پلیس مشارکت با مردم را انتخاب کرده و بحث پیشگیری اجتماعی و جامعه هدف را مردم نامگذاری کرده این است که بتواند با تعامل با مردم بخش عمده‌ای از مشکلاتی که در سطح جامعه وجود دارد را رفع کند.
فرمانده انتظامی شهرستان چرام با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا در چرام، گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های اجرایی هفته ناجا تقارن پیدا کرده با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان تلاش می‌کنیم که با حفظ شان و منزلت این ماه، برنامه‌های ما رنگ و بوی عاشورایی داشته باشد.
وی مهمترین رویکرد برنامه‌های هفته ناجا را توسعه آموزش‌های همگانی، پیشگیری اجتماعی از جرایم و افزایش اعتماد عمومی دانست و خاطرنشان کرد: پلیس آمادگی دارد تا با تمامی آحاد جامعه اعم از خواص و عوام جلساتی برگزار کرده و از نقطه نظرات آنان در جهت برقراری امنیت و شناسایی اجتماعی استفاده کنیم.
موسوی گفت: افزایش سلب آگاهی‌های عمومی و افزایش مشارکت عمومی موجب ایجاد امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت در بین مردم خواهد شد.
این فرمانده انتظامی، حضور معنوی کارکنان در نماز جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک و دیدار با خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی چرام ذکر کرد و متذکر شد: تجلیل از خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، تجلیل از اصحاب رسانه، حضور کارشناسان انتظامی در مدارس، حضور مسئولان در مساجد و پاسخگویی به سوالات، حضور در روستاهای دارای مشکل و توزیع سبدهای کالا، دیدار با کارکنان بیمار نیروی انتظامی و اهدا خون به مردم نیازمند از دیگر برنامه‌ها در شهرستان چرام است.
رسانه ها سفیران امنیت و آرامش در جامعه هستند/تشریح برنامه های هفته ناجا در بهمئی
 
فرمانده نیروی انتظامی بهمئی با تشریح برنامه های هفته ناجا، خواهان همکاری رسانه ها در کمک به امنیت و آرامش در منطقه و انعکاس برنامه های عمومی نیروی انتظامی شد.
فرمانده نیروی انتظامی بهمئی در گفت و گو با خبرنگار آوای ماغر با تبریک هفته ناجا به سبزپوشان حریم امنیت و آرامش جامعه، گفت: هفته ناجا بهترین و مناسب ترین فرصت برای جلب اعتماد عمومی و خدمتگزاری صادقانه و بدون منت به مردم است.
سرگرد عادل محمدی تصریح کرد: مردم و رسانه ها پشتوانه خوبی برای نیروی انتظامی در حفظ و ارتقای نظم و امنیت در جامعه و نمایش قابلیت و توانمندیهای پلیس می باشند.
وی با بیان اینکه شعار هفته ناجا در امسال "همه باهم برای امنیت و آرامش"می باشد ، گفت: نقش رسانه در تحقق شعار هفته ناجا بسیار مفید، برجسته و تاثیر گذار است.
محمدی از رسانه ها به عنوان سفیران امنیت یاد کرد و خواهان همکاری و تعامل رسانه ها با نیروی انتظامی جهت پوشش خبری برنامه های هفته ناجا و  گزارش عملکرد کارکنان خود شد.
فرمانده نیروی انتظامی بهمئی در ادامه به تشریح برنامه‌های ابلاغ شده برای هفته ناجا در بهمئی اشاره کرد و گفت: از مهمترین برنامه‌های هفته ناجا صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان بهمئی است.
محمدی همچنین دیدار با امام جمعه شهرستان، پیاده‌‌روی ویژه خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، جلسه مشاوره برای خانواده کارکنان نیروی انتظامی، غبارروبی گلزار شهداء و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.
فرمانده نیروی انتظامی بهمئی در پایان سخنان خود مانور خودرویی و موتوری پرسنل نیروی انتظامی و برگزاری نشست بصیرت دینی ویژه خانواده نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان بهمئی اعلام نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1