تاریخ انتشار
جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۲۰۱۴۸۳

بیانیه اولین کنگره ملی شهدا/ پخش آنلاین اجلاسیه از طریق ۳۲ هزار نقطه شباب در کشور

۱
۰
کبنا ؛
بیانیه اولین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد/ دعوت همه اقشار برای حضور پرشور در اولین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
بسم رب الشهدا و الصدیقین
متن پیام و بیانیه ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت اولین کنگره ۱۸۸۰ شهید استان بدین شرح است: «یاد شهدا باید همیشه در فضاى جامعه زنده باشد. (مقام معظم رهبری)
خورشید، بزرگ ترین موذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی، و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود.
شهداء، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند، شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهداء مرزبانان همراه بیداری، شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند.
شهدا، مرگ را به سخره گرفته اند، تا ما به حقارت دنیا بخندیم، شهدا، حیثیت خون را فریاد زدند، تا ما گوشت و پوستمان را از جرعه عطش و شور بپرورانیم.
شهدا، همه تعلقات را از خود بریدند و خود را مسافر آسمان کردند ، تا گذرگاه بودن دنیا را ثابت کرده باشند و راز آزادی را بریدن از خویش ثبت نموده باشند. چه می شود که خون حامل زلال ترین پیام ها در تاریخ می ماند؟ بی تردید، پاسخ را باید در این حقیقت جست که شهدا، تفسیر مجسم باران، برشوره­زار غفلت زمین­اند… و راز جاری ماندن شهداء، چیزی جز جوشیدن از چشمه ای به نام عشق نیست.
شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان ها را در هر برهه از زمان، در خویش ثبت نام می کند و شهدا، محصلان برگزیده این مدرسه اند.
ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن کرامت این روزهای عزیز از همه نهادها، ادارات، خانواده­های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه  استان دعوت می نماید که در روزهای ۱۱ لغایت ۱۵ مهرماه  راس ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان­های این عزیزان و امام شهداء و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمایند.»
پخش آنلاین اجلاسیه استان از طریق ۳۲ هزار نقطه شباب در کشور/جمع آوری مصاحبه ۱۴۰۰ خانواده شهید
دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پخش آنلاین اجلاسیه استان از طریق ۳۲ هزار نقطه شباب از برنامه‌های قرارگاه فضای مجازی استان می‌باشد.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه استارت برگزاری کنگره ملی شهدای استان از سال ۸۴ زده شد، افزود: به همین منظور در دو سال گذشته ستاد قوی با حداکثر امکانات تشکیل شد که بتوانیم این کنگره را به نحو مطلوب برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه کارهایی مختلفی تاکنون در کنگره ملی شهدا انجام شده است، اظهار داشت: ساخت مستند ۲۵ قسمنی پدخندق، ساخت مستند سرداران شهید استان و مستندهای دفاع مقدس از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد.
دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت‌های مختلفی در عرصه فضای مجازی برای تبلیغ، معرفی کنگره و شهدای استان صورت گرفته شده است، تصریح کرد: راه اندازی کانال تلگرامی، سلام، اینستاگرام و سایت ۱۸۰۰ شهید استان از مهمترین این فعالیت‌هاست.
سردار بوعلی با بیان اینکه کنگره ملی شهدا پنج اجلاسیه دارد، ادامه داد: این برنامه توسط اینترانت قرارگاه شباب سپاه در ۳۲ هزار نقطه کشور به صورت آنلاین پخش می شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان تحصیلکرده بیکار
Iran, Islamic Republic of
اینها شهید نیستند بلکه گول احساساتشان را خورده اند و الان هم به نام شهید و شهادت فرزندان و بستگان آنها امتیازات این مملکت را غصب می کنند و حق سایر شهروندان را ضایع می نمایند اینها نه تنها در بهشت نمی روند بلکه به خاطر تضییع حقوق سایر شهروندان به نفع بستگانشان در آخرین طبقه جهنم قرار می گیرند کسانی که دم از برگزاری این جلسات می زنند دنبال منافع خودشان هستند برخی هم به خاطر فقر و گرسنگی به جبهه رفتند
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1