تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۲۰۱۴۲۴

افزایش طلاق در چاروسا/ دست به دامن بزرگان قبیله

۲
۰
کبنا ؛رئیس دادگاه عمومی چاروسا گفت: کمتر از ۵۰ روز ۱۰ حکم طلاق در چاروسا صادر شده که این وضعیت واقعاً نگران‌کننده است.
سعید سعادت‌مهر در نشست با امام جمعه قلعه رئیسی اظهار داشت: مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس ایثار، گذشت، فداکاری و شهادت‌طلبی بود که مهم‌ترین آن‌ها درس‌هایی است که از هشت سال دفاع مقدس به دست آورده‌ایم و در شرایط کنونی باید بکوشیم تا این موارد در جامعه برای نسلی که در این دوران حضور نداشته‌اند به خوبی شرح داده شود.
رئیس دادگاه عمومی چاروسا بیان کرد: مردم توانستند در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار یکدیگر با تعامل و همکاری این دوران سخت را سپری کنند.
وی با بیان این‌که ائمه جمعه به دلیل احترام اعتقادات مذهبی مردم، می‌توانند نقش پررنگی در حوزه پیشگیری داشته باشند، افزود: ائمه جمعه به دلیل ارتباط نزدیک با مردم و از آنجا که امین مردم هستند بهترین راهنما برای مسؤولان در انجام امور و پیشبرد جامعه به خصوص در پیشرفت و پیشگیری پرونده‌های دادگستری به‌شمار می‌آیند.
سعادت‌مهر تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی بر پیشگیری و پیشگیری بر درمان مقدم بوده، وظیفه و هدف اصلی شورای این شهرستان مدیریت پیشگیری از وقوع جرم است.
رئیس حوزه قضائی چاروسا خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت گسترده شورای پیشگیری از وقوع جرم و مشارکت مطلوب اعضاء، مدیریت مطلوب پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی محقق شود.
وی به وضعیت اسفبار طلاق در چاروسا اشاره و یادآور شد: متأسفانه در کمتر از ۵۰ روز گذشته بیش از ده حکم طلاق صادر شد که بسیار نگران‌کننده است. بزرگان طوایف و قبیله کمک کنند تا به اختلافات پایان دهند.
سعادت‌مهر اصحاب رسانه را بهترین گروه برای فرهنگ‌سازی نسبت به ازدواج و جلوگیری از طلاق دانست و تبیین کرد: پیشگیری از وقوع جرم وظیفه آحاد مردم جامعه است که اهالی رسانه در آموزش این مهم، بسیار مثمر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
علت طلاق فقط وفقط بیکاریه.
مخاطب خاص
Iran, Islamic Republic of
اقای صلواتی فکرکنم تقصیر استانداره
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1