تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۰۱۳۷۲

سکه های تقلبی در بازار یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته از رسته طلافروشان شهر یاسوج تعدادی ربع سکه‌های تقلبی و فاقد عیار استاندارد کشف شد.
امیر جانی‌پور با بیان اینکه رسته‌های مختلف عرضه خدمات و کالا در سطح استان به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می‌گیرند اظهار داشت: متاسفانه برخی از طلافروشان شهر یاسوج با سوء‌استفاده از اعتماد مردم اقدام به عرضه ربع سکه‌های تقلبی و فاقد عیار استاندارد کرده بودند.
وی عنوان کرد: با آزمون‎های انجام شده توسط اداره کل استاندارد وضعیت پایین عیار و تقلب در عرضه ربع سکه‌های کشف شده به اثبات رسید.
جانی‎پور با اشاره به اینکه برای متخلفان به اتهام تقلب در کسب تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شوند، افزود: با توجه به حساسیت امر و با دستور دادستان استان اقدامات لازم در جهت شناسایی عوامل تخلف، موضوع در مراجع قضایی در حال پیگیری است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سرلوحه فعالیت تمامی صنوف استان قرار گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف جریمه نقدی و برخوردهای قانونی در انتظار متخلفان است.
جانی‌پور در پایان با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد اظهار داشت: از هم‌استانی‌‌های عزیز می خواهیم ضمن انجام دقت و حساسیت لازم در خریدهای خود تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم ‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌‌های شهرستان‌‌ها اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1