تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۲۰۱۲۸۴

تندیس یک نمایشگاه بین المللی در دست مدیرعامل دنا صنعت یاسوج (+عکس)

۰
کبنا ؛دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب کشور در حالی با حضور مهندس چیت چیان وزیر نیرو، معصومه ابتکار معاون رئیس جهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به پایان رسید که مجتمع تولیدی بین المللی دنا صنعت یاسوج بعنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد با حضوری پر رنگ، در این نمایشگاه نماینده شایسته ای برای استان بود.
بنابر این گزارش، در این نمایشگاه  ۲۵۹ شرکت داخلی و ۱۴۰ شرکت خارجی از ۲۵ کشور جهان نظیر چین، کانادا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، آلمان، آمریکا و ... حضور داشتند که انواع لوله و اتصالات پلیمری، تجهیزات تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین کن، سیستم‌های ابزار دقیق، تجهیزات آزمایشگاهی آب فاضلاب و سایر محصولات خود را در معرض نمایش قرار دادند.
غرفه دناصنعت در طول برگزاری نمایشگاه یکی از پر رفت و آمدترین غرفه ها در این دوره بود. حضور پرشمار میهمانان خارجی و داخلی از غرفه دناصنعت نشان از توانمندی این مجتمع تولیدی در عرضه محصولات تولیدی جدید و با کیفیت بود.
در چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه هیأت های تجاری از کشور های ژاپن، کره، الجزایر، آلمان و عمان در غرفه دنا صنعت حضور یافته و از تنوع محصولات این مجتمع دیدن کردند .
علاوه بر این هیئت های تجاری، وزیر نیرو مهندس چیت چیان ، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت ، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، وزیر صنعت عمان و مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی استانهای کشور با حضور در غرفه دناصنعت از نزدیک از محصولات تولید شده این مجتمع عظیم تولیدی بین المللی دیدن کردند.
در آیین پایانی این نمایشگاه که با حضور وزیر نیرو و معاون رئیس جمهور برگزار شد، از شرکت های برتر در بخش‌های مختلف به انتخاب کمیته فنی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تقدیر شد.
در این بین مجتمع بین المللی دنا صنعت یاسوج در میان ۳۹۹ شرکت داخلی و خارجی شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه بعنوان شرکت برتر انتخاب و با اهدا لوح و تندیس از مدیران این شرکت تقدیر شد.
 
dena-1 dena-2 dena-3 dena-4 dena-5 dena-6 dena-7 dena-8 dena-9 dena-10 dena-11 dena-12 dena-13 dena-14 dena-15 dena-16 dena-17 dena-18 dena-19 dena-20 dena-21 dena-22 dena-23 dena-24 dena-25 dena-26 dena-27 dena-28 dena-29 dena-30 dena-31 dena-32 dena-33 dena-34 dena-35 dena-36 dena-37 dena-38 dena-39 dena-40 dena-41 dena-42 dena-43 dena-44
نام شما

آدرس ايميل شما

رشید
Iran, Islamic Republic of
مبارک باقری ها، ماه پشت ابر نمیمونه بالاخره یه روز ه.. کهگیلویه و بویراحمد
امینی بخشداری سورنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود خدا بر مهندس باقری عزیز خیلی خوشحال هستیم که جنابعالی به عنوان برترین کارآفرین بخش خصوصی در کشور هستید به وجودتان افتخار میکنیم و خواهیم کرد در پناه خدا موفق پیروز و سربلند باشید انشاالله
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درودبرخانواده بزرگ باقری که با تلاش خود ، زمینه کار برای قشری از جوان هارا فراهم کرده اند ، الحق که مایه افتخار استان هستید.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1