تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۲۰۱۱۹۹

عملیات والفجر ۸ در یاسوج (+عکس)

۱
کبنا ؛عملیات والفجر ۸ در یاسوج بازسازی شد.
به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و تیپ ۴۸ فتح، بازسازی عملیات والفجر ۸ با حضور گسترده مردم و مسؤولان و با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در بازسازی عملیات والفجر ۸ نیروهای رزمی با همکاری غواصان پس از عبور از رودخانه اروند شهر فاو را تسخیر کردند و پرچم گنبد امام رضا (ع) بر گنبد مسجد این شهر نصب شد.
در این آیین مردم از قشرهای مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان حضور داشتند و به دقت عملیات رزمندگان اسلام را برای فتح شهر فاو زیر نظر داشتند.
 
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در حاشیه برگزاری و بازسازی عملیات والفجر ۸ در محل دهکده دفاع مقدس شهر یاسوج اظهار کرد: برای ظهور امام عصر(عج) باید آمادگی لازم از هر نظر از جمله در ابعاد نظامی وجود داشته باشد.
وی افزود: در عرصه درگیری نهایی میان نیروهای حق و باطل باید آمادگی لازم را در رکاب امام عصر(عج) داشته باشیم و همه باید برای آن روز آماده باشیم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این آمادگی باید در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی باشد.

وی با بیان توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: اگر به رستگاری و موفقیت می‌اندیشیم باید در دوران غیب امام عصر(عج) با برگزاری رزمایش‌ها آمادگی خود را حفظ کنیم.

ملک‌حسینی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از چند روز دیگر رویدادی مهم و بزرگ در استان ما برگزار می‌شود که باید همه برای برگزاری این رویداد ملی در صحنه حضور داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیش‌بینی حضور گسترده و همه جانبه مردم استان را در این کنگره داریم.


aamaliat-valfajr8-1 aamaliat-valfajr8-2 aamaliat-valfajr8-3 aamaliat-valfajr8-4 aamaliat-valfajr8-5 aamaliat-valfajr8-6 aamaliat-valfajr8-7 aamaliat-valfajr8-8 aamaliat-valfajr8-9
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زیبا
Iran, Islamic Republic of
چرا از باز ماندگان .. دعوت نکردند
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا کار فرهنگی خیلی خوبی بود ولی کاش تصاویری از شهدای استان که در این عملیات به شهادت رسید ه اند را درمحل بازسازی عملیات نصب می کردند .زحمات برادران ایثارگر در سپاه فتح استان قابل تقدیر می باشد.
عطاالله مهدیپور
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر دلیر مردان سپاه فتح استان
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1