تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۰۱۱۶۲

از کره٬ کره گرفتیم

۷
۰
کبنا ؛سید جاسم دانشور
tmp_7818-img_20161012_102337865708621
حسین ع چراغ هدایت وکشتی نجات است. ما کجا قرار گرفته‌ایم که نه این کشتی ما را نجات می‌دهد و نه نور آن هدایتمان می‌کند؟! از حسین نام می‌بریم و ازاو بهره‌مند نمی‌شویم. مشکل از ماست که به عنوان رهرو بر این کشتی سوار نمی شویم بلکه می‌خواهیم ناخدای این کشتی باشیم و نور آن را هم خودمان تنظیم کنیم اینجاست که به مشکل برخورد می‌کنیم ودیگران را هم درگیراین مشکل فکری و اندیشه‌ی ناهمگون با اکثریت جامعه می‌کنیم. پس از تلاش‌های فراوان مسیولین محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای تغییر روز دیدار ایران وکره جنوبی این فدراسیون فقط موفق شد چند ساعت زمان برگزاری این دیدارراجلو بیاندازدکه این تغییر هم بسیار خوب بودوزمان کمتری ازشب عاشورای حسینی به بازی فوتبال اختصاص داده شد هر چند تماشاچیان باعرق وتعصب شیعی و برنامه ریزی خوب مسیولین درهرساعتی از شب هم این دیداربرگزارمیشد می‌توانستند عشق و شور حسینی را همانطور که در اوایل شب عاشورانشان دادندبه تصویر بکشند و برخلاف نظر٬ پیشنهاد و قضاوتهای غیرمعقولانه و مفرطانه عده‌ای این مسابقه به وسیله و فرصتی بزرگ برای نشان دادن علاقه مردم به امام حسین ع و معرفی بیشتر مذهب شیعه درجهان گردید میلیون‌ها نفر در سراسر جهان ارادت ایرانیان رابه اهل بیت علیه السلام دیدند عشق به امام حسین را در پلاکاردهایی که به زبان انگلیسی نوشته شده بود دیدند شاید جناب حدادیان مداح اهل بیت ع در هیچ مراسمی اینقدردچار جذبه معنوی نشده باشدخلاصه اینکه درشرایط فعلی که وهابیون تبلیغات گسترده‌ای علیه ایران وشیعیان منطقه به راه انداخته‌اند فرصتی به دست آمدکه پاسخ درخوری به آنهاداده شود وبایدازهمه کسانی که ازبرگزاری این مسابقه حمایت کردندواین افتخاررانصیب کشورمان کردند، تشکر کرد و از آن‌ها خواست درمسایل مهمترهم اجازه ندهند افکار محدود وخردعقلانه برای ملت بزرگ ایران تصمیم بگیرند یقینا کسانی که الان از این اتفاق که همراه باپیروزی برای ایران بود ناراحت هستند سعودی‌ها و صهیونیست‌ها هستند و چقدر دردآور است که بعضی‌ها در داخل کشور می‌خواستند این فرصت و افتخار را از ماصلب کنند!! لازم است ازاین اتفاق تجربه لازم را کسب کنیم و تهدید‌ها را با تفکر و اندیشه‌ی قوی و برنامه ریزی صحیح به فرصت تبدیل کنیم همانطورکه بعضی‌ها به قول معروف از آب کره می‌گیرند ما هم ازکره٬ کره گرفتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
السلام وعلیک یااباعبدالله پیروزی برکره تبریک به همه ایرانیان این پیروزی عاشورایی بود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برگزاری مسابقه عالی بود
حسینی
Iran, Islamic Republic of
باشکوه وباعظمت بودعاشوراآزادی وفوتبال
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب سید دانشور عزیز ما در مرکز استان یادداشت های زیبایت را مرتب دنبال میکنیم انصافا حضرتعالی نویسنده چیره دستی هستی و مطالب جنابعالی در شهرهای یاسوج و سی سخت و روستاهای اطراف طرفداران زیادی داردو با تشکر از مدیریت سایت کبنا نیوز
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سید جان دوستت داریم.موفق باشی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مردم ما عاشورایی هستند و این را به تجربه ثابت کرده اند . لازم نیست بعضی ها بیخود خود را دلسوز اسلام و شیعه معرفی کنند و نگران مردم ما باشند.لطفا نگران اعمال خود باشید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
گچساران هم طرفدارزیادداره حیف به جای اینکه حمایت بشه وازتفکرش استفاده کنن بعضیهاانتقادمیکنندالبته معلومه چه کسانی هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1