تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۲۰۱۰۹۷

ادارت قبل از شکل گیری منکر مصونیت سازی کنند

۰
کبنا ؛


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دوره‌های آموزشی اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.


فتاح محمدی عصر امروز در در نشست دبیران و مسئولان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به تنوع تهدیدها و آسیب‌ها در جامعه، اظهار داشت: زمینه‌های تبلیغی با توجه به غول‌های رسانه‌ای زیاد و دسترسی به منکرات به سهولت امکان پذیراست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه با وجود روحیه تعهد می‌توان شرایط را بهبود بخشید، عنوان کرد: ابتدا باید ساختار و تشکیلات را با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع و تخصصی بهبود دهیم.
وی با بیان اینکه به حول قوه الهی شناخت متولیان این امر قابل قبول است، افزود: در راستای تکمیل شناخته‌های افراد و به جهت همفکری، هم‌افزایی و ارائه شیوه‌های جدید آموزشی نسبت به برگزاری این دوره‌ها اقدام می‌شود.
محمدی با بیان اینکه به شکل تقریبی الزامات اداری بازدارنده هستند، اظهار داشت: ولی برای تبدیل شدن به باور درونی نیازمند برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی جدید است.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کمبود حضور بانوان در جمع اعضای شورا و طلایه دارن، گفت: انتظار می‌رود باتوجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند از این به بعد از حضور و توانایی آنها در شورا و طلایه داران استفاده شود.
وی خواستار تبیین فلسفه نهضت عاشورا در هنگام بین دو نماز در جمع پرسنل دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات آنها مهم‌ترین وظیفه کارمند دولت است.
محمدی عنوان کرد: می‌توان در هرماه ۱۲ منکر یا معروف را با توجه به شرایط استان در سیستم اجرایی برجسته کرد و یک حرکت عمومی در دستگاه‌ها براساس آن انجام شود.
وی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید تلاش کنند قبل از شکل‌گیری یک منکر در این زمینه مصونیت‌سازی انجام شود و این امر نیازمند یک حرکت جهادی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1