تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۰۱۰۷۳

رژه آتش‌نشانان در یاسوج / سفر هئیت تجاری روسیه به استان/ افتتاح ۴۰ هکتار فضای سبز یاسوج با حضور وزیر کشور /تجلیل از جوانان حسینی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /



به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، رژه آتش‌نشانان در یاسوج برگزار شد.

صبح امروز شهرداری یاسوج به مناسبت هفتم مهر‌ماه « روز ملی ایمنی و آتش نشانی» در یاسوج برگزار شد.

 این رژه از خیابان جمهوری با مشارکت ایستگاه‌های یک، دو و سه آتش‌نشانی و نیروهای واکنش سریع، امداد و نجات، غواصی و عملیاتی آغاز و با عبور از خیابان‌های اصلی شهر برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: در این رژه ۷۰ نیروی عملیاتی به همراه ۳۰ خودرو آتش‌نشانی سبک و سنگین توان امدادرسانی و خدماتی‌رسانی به شهروندان را به نمایش گذاشتند.

آتش‌پاد سوم محمد رستمی افزود: نمایش تجهیزات، ماشین‌آلات و توانمندی‌های نیروهای عملیاتی و آشنایی شهروندان با وظایف آتش‌نشانی از جمله اهداف برگزاری این رژه است.

وی اظهار داشت: آتش‌نشانی شغل نیست بلکه عشق به همنوعان و شهروندان است که در جوهره آتش‌نشانان نهفته است.

این مسؤول افزود: سالانه یک هزار و ۵۰۰ فقره آتش‌سوزی و سوانح در یاسوج ثبت می‌شود.








افزایش ۲ برابری تخت‌های ویژه بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر امور نظارت و ارزشیابی بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کهگیلویه و بویراحمد تعداد تخت‌های ویژه بیمارستانی افزایش یافته است به نحوی که در طول مدت سه سال گذشته این تعداد بیش از دو برابر شده است.
کیان دهرابپور با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که همزمان با طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب علاوه بر کاهش هزینه‌ها مربوط به نوسازی مراکز درمانی به خصوص بیمارستان‌ها است.
مدیر امور نظارت و ارزشیابی بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توجه ویژه به هتلینگ بیمارستان ها در طرح تحول سلامت بیش از گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
این مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال قبل تاکنون ۱۳ میلیارد تومان برای هتلینگ بیمارستان‌های استان هزینه شده است.
دهرابپور گفت: این مبلغ برای نوسازی بیمارستان‌های امام سجاد و شهید بهشتی یاسوج، شهید رجایی مرکز استان و شهید رجایی گچساران و اما خمینی دهدشت هزینه شده است.
وی در ادامه با تشریح برخی خدمات صورت گرفته در بیمارستان‌های استان گفت: همچنین در استان تعداد تخت‌های ویژه بیمارستانی افزایش یافته است به نحوی که در طول مدت سه سال گذشته این تعداد بیش از دو برابر شده است.
مدیر امور نظارت و ارزشیابی بیمارستان‌های استان تصریح کرد: تعداد تخت‌های ویژه در این مدت از تعداد ۴۱ تخت به ۸۳ تخت رسیده است.
دهرابپور در بخش دیگری از اظهارات خود به برخی از مشکلات بیمارستان‌های استان اشاره کرد و گفت: فرسودگی ساختمان برخی از بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج از مشکلات اساسی به شمار می‌رود که همین موجب شده جوابگوی بخشی از نیازها نباشد.

هیئت تجاری روسیه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یک هیئت تجاری و اقتصادی از روسیه برای انجام مذاکرات با مسئولان استان به یاسوج سفر می‌کند.
مجید محنایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیئت روسی از ۲۷ مهر تا ۳۱ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند، اظهار داشت: این هیئت ۲۹ در یاسوج مستقر و ۳۰ مهرماه به تهران باز می‌گردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این سفر در راستای توافق سفر سال گذشته هیئت تجاری و مدیریت استان کهگیلویه وبویراحمد به روسیه انجام می‌شود، افزود: محور حضور سفر هیئت تجاری روسیه در استان در زمینه ۳ کارگروه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری است.
محنایی با بیان اینکه محتویات و برنامه‌های این سفر در راستای سفر سال گذشته مسئولان استان به روسیه برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: هیئت تجاری و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار سال گذشته به استان امسک روسیه سفر کردند و چند روز آینده هیئت تجاری روسیه به ریاست استاندار امسک به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه هیئت روسیه در این سفر با سطح بالایی در استان حضور پیدا می‎کنند، اظهار داشت: امید است در این سفر زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های نفت و گاز، کشاورزی و گردشگری فراهم شود.

ایجاد منطقه ویژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد منطقه ویژه گردشگری در استان پیشنهاد داده شده است.
پژمان نیک‌اقبالی در نشست امروز کارگروه گردشگری با بیان اینکه امروزه آسان، ارزان و کوتاه‌‌ترین زمان برای ایجاد درآمد و رونق اقتصاد بحث گردشگری است، اظهار کرد: این روش در سطح جهان به خوبی شناخته شده است.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کشور و استان ما پتانسیل این روش را دارد، گفت: به گفته رئیس جمهور گردشگر تنها برای دیدن آثار تاریخی به مکانی سفر نمی‌کند بلکه در کنار گردشگری باید پذیرش فرهنگی و استقبال مردمی وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در گذشته نگاه به گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تنها ایجاد زباله بود، گفت: خوشبختانه این ذهنیت در حال از بین رفتن است و پیوند گردشگری با اقتصاد و فرهنگ با فراهم آمدن زیرساخت‌ها در حال انجام شدن است.
این مسؤول تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان چندین طرح در حوزه گردشگری با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد اما زیرساخت‌های استان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.
نیک‌اقبالی با اشاره به ایجاد منطقه ویژه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد منطقه ویژه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد شده که با ایجاد این منطقه زمینه رونق گردشگری استان فراهم می‌شود.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین طرح آمایش سرزمین تصریح کرد: در سه سال گذشته حوزه گردشگری استان اقدامات خوبی صورت گرفته که در این طرح آمایش سرزمین آب و گردشگری به عنوان دو عامل توسعه استان مطرح است.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به برگزاری مطلوب جشنواره‌ها گردشگری در استان اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره‌هایی که در تقویم سالانه استان گنجانده شده مانند جشنواره برفی، انگور، تابستانه و ورزش‌های هوایی برگزار شود که برگزاری این جشنواره‌ها در رونق گردشگری مؤثر است.
این مسؤول با اشاره به در نظر گرفته شدن اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای سرمایه‌گذاری در استان، خاطرنشان کرد: طی تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان دفتر امور روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، استانداری استان و بانک سینا به کسانی که متقاضی سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و کشاورزی در روستاها هستند تسهیلات پرداخت می‌شود.

افتتاح ۴۰ هکتار فضای سبز یاسوج با حضور وزیر کشور
شهردار یاسوج گفت: ۲۴ مهرماه ۴۰ هکتار فضای سبز با حضور وزیر کشور در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد.
محمدعلی جاوید در مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان آتش‌نشانی یاسوج ضمن تبریک روز ایمنی و آتش‌نشانی به تلاشگران این عرصه اظهار کرد: ایمنی در هر کاری از ضروریات است.
شهردار یاسوج اذعان کرد: شهرداری مرکز استان باید از لحاظ ساختاری و منابع انسانی این ظرفیت را داشته باشد که در مواقع بحران استان را مدیریت کند.
جاوید با بیان اینکه شهرداری یاسوج در دو سال گذشته به چندین شاخص مهم دست یافته است، گفت: ساختمان آتش‌نشانی یاسوج را مجهز و نو کردیم و ساعات کار نیروی انسانی را ساماندهی کردیم که ۱۲ ساعت کار و ۴۸ ساعت بیکار هستند.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری یاسوج از برترین‌ها است، گفت: این شهرداری در خدمات الکترونیک موفق عمل کرده است.
شهردار یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته شهرداری طی چند سال اخیر بیان کرد: در ۲۴ مهرماه ۴۰ هکتار فضای سبز با حضور وزیر کشور در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد.
جاوید تصریح کرد: با بهره‌برداری از این میزان فضای سبز چهار متر مربع فضای سبز مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت.
جابجایی ۴ میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه سال گذشته چهار میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کهگیلویه و بویراحمد جا به جا شده است.
علی خوان‌پایه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال جنوب و اتصال بنادر جنوبی به مرکز کشور ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه حوزه حمل و نقل و جاده‌های استان به وجود آورده است.
وی گفت: در سه سال گذشته چهار میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این استان نیز جا به جا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد به برخی اقدامات حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۳۶ مدرسه حاشیه جاده در استان با نصب علائم هشداردهنده ایمن‌سازی شدند.
وی افزود: سعی کردیم همه فعالیت‌های حمل و بار به صورت الکترونیک باشد که خوشبختانه این روند به خوبی صورت گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سال گذشته با هدف ترویج فرهنگ ایمنی ۲ هزار کلاه ایمنی بین موتورسواران توزیع شد.
این مسؤول نصب دوربین ثبت تخلف را از دیگر اقدامات این اداره‌کل عنوان کرد و از نصب دوربین ثبت تخلف در ۱۰ نقطه در مسیر یاسوج به بابا میدان و گچساران به لیشتر و همچنین مسیر یاسوج- اصفهان به گچساران و باشت خبر داد.
خوان‌پایه در جاده‌هایی که حجم ترافیک روبه افزایش است ارائه خدمات نگهداری، ایمن سازی، نصب علائم در مناطقی مانند جاده یاسوج به باغچه جلیل چرام افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: امسال بر اساس آمار بدست آمده افزایش تلفات جانی در راه‌های روستایی و کاهش تلفات در راه‌های اصلی داشتیم.

تجلیل از جوانان حسینی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین تجلیل از جوانان حسینی استان پانزدهم ماه محرم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حمید برازش در گردهمایی هیأت مذهبی و مداحان شهرستان بویراحمد بر لزوم اجرای کارهای فرهنگی در استان تأکید کرد و اظهار داشت: کارهای فرهنگی در استان جوان است و کسانی که متولی کارها و برنامه‌های فرهنگی هستند نباید دلسرد شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طراوت و شادابی در ارتباط میان هیأت مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی وجود ندارد، گفت: علت این عدم ارتباط مأیوس شدن مردم از مسؤولان است که البته مسؤولان مقصر نیستند بلکه مشکلات مالی باعث این یأس شده است.
وی در ادامه با اشاره به مسؤولیت سنگین مسؤولان هیأت‌های مذهبی گفت: بیش از ۶۰ محله سینه‌زنی در سطح شهر یاسوج وجود دارد که اداره این محله‌ها توسط هیأت‌ها کار ضروری و مهمی است.
این مسؤول با اشاره به تجلیل از جوانان حسینی در سطح شهر یاسوج گفت: طی آیینی که پانزدهم ماه محرم برگزار می‌شود از جوانان حسینی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.
برازش اضافه کرد: نیروی انتظامی استان طبق هر ساله در برگزاری مطلوب برنامه‌های عزاداری ماه محرم به هیأت مذهبی کمک می‌کند، همچنین طی نشستی با هیأت مذهبی تمام این هیأت در روزهای تاسوعا و عاشورا تجمیع و به مراسم عزاداری می‌پردازند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ۶۰۰ مبلغ برای اعزام به مناطق مختلف در نظر گرفته است که ۱۰۰ نفر از این مبلغان در شهرستان بویراحمد حضور خواهند یافت و به بیان فلسفه و قیام اباعبدالله(ع) خواهند پرداخت.
این مسؤول اضافه کرد: مداحان اشعاری را انتخاب کنند که شائبه نداشته باشند چرا که دشمنان در تلاش برای پیدا کردن راهی برای ایجاد تفرقه بین مردم و دین هستند.
وی اضافه کرد: ۲۱۳ هیأت مذهبی در شهرستان بویراحمد وجود دارد که با توجه به مشکلات و محدودیت‌های اعتباری تا جایی که توان باشد به هیأت مذهبی کمک می‌کنیم.
برازش به اجلاسیه شهدای استان هم اشاره کرد و یادآور شد: با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه شهدا عکس شهدا در محلات نصب شود.
وی با اشاره به تدوین منشور مداحان گفت: برای اولین بار این منشور اخلاقی مداحان طراحی و در اختیار هیأت قرار داده می‌شود.

ضرورت بازیابی و تبیین نقش زنان در خانواده و جامعه از طریق گفتمان‌سازی
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران یاسوج، با بیان اینکه زن رکن اساسی در خانواده است، بر بازیابی و تبیین نقش آنها در خانواده و جامعه از طریق گفتمان‌سازی تاکید کرد.
امشب، نخستین کارگاه آموزشی «نظام زن و خانواده» به همت پایگاه مقاومت صدیقه اطهر‌(س) با همکاری واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
سیده طاهره احمدی در این کارگاه، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است: «زن و مرد را خلق کردم تا در کنار هم به آرامش برسند».
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران یاسوج، با بیان اینکه ازدواج در تکمیل دین موثر است، افزود: اگر زن و مرد ازدواج نکنند دین آنها ناقص خواهد ماند.
وی، همسری و در مرحله بعد مادری را از مهم‌ترین وظایف زنان عنوان کرد و بیان داشت: البته اسلام با فعالیت اجتماعی زنان با رعایت قوانین و شئونات اسلامی مخالف نیست.
این مسوول فرهنگی و مذهبی با اشاره به افزایش آمار طلاق در سال‌های اخیر، بیان داشت: عدم توجه به مسائل دینی و دستورات اسلام در خصوص حق همسران و مرد و زن نسبت به هم باعث شده تا برخی مشکلات در خانواده‌ها دامن زده شده و در آخر به طلاق بینجامد.
احمدی زن را موثر بر مرد دانست و بیان کرد: زن هم به طور محسوسی در مرد تاثیر دارد و هم می تواند بر فرزندانش تاثیرات تعیین کننده ای بگذارد.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران یاسوج، با بیان اینکه اسلام با نگاهی انسان‌ساز بر حرمت و کرامت زن، قدر و منزلت او را احیا کرد، یادآور شد: زن به عنوان رکن اساسی خانواده و مربی فرزندان در نقش‌های مادری و همسری وظیفه بزرگ و مهمی را بر عهده دارد.
وی، با عنوان اینکه باید تلاش کرده و هویت واقعی زن را در جامعه احیا کنیم، گفت: با توجه به اینکه زن به عنوان رکن اصلی و راس خانواده است باید نقش واقعی او به درستی در جامعه بازیابی و تبیین شود.
این مسوول فرهنگی، همسری، فرزند آوری، تعهد نسبت به خانواده و عفت‌ورزی را از وظایف مهم زنان عنوان کرد و یادآور شد: زنان ما با برخورداری از عزم، توان و اراده خود در عرصه‌های مختلف ثابت کردند در راستای حل مسائل مهم جامعه می‌توانند اثرگذار باشند.
احمدی گفتمان‌سازی در حوزه خانواده را نخستین گام جهت رسیدن به نتیجه مطلوب بیان کرد و گفت: روحانیون، بزرگان، اساتید دانشگاه‌ها و رسانه‌ها عوامل موثر در راستای هدایت افکار در جهت گفتمان مورد نظر هستند.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران یاسوج، برنامه‌ریزی اصولی، علمی و منطقی را لازمه اثربخشی و تحقق هر امری دانست و یادآور شد: وسیله تامین و تضمین موفقیت در هر کاری برنامه ‌یزی صحیح و برنامه ریزان متعهد و انقلابی است.
وی مکان‌هایی مانند بسیج، هیات‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی مساجد را مهم‌ترین و بهترین ظرفیت برای احیای ارزش‌های دینی و توسعه موضوعاتی «نظام زن و خانواده» عنوان کرد.


تکفیر مخالفان برجام در صورت بیان واقعیت‌هایی از جنس اعترافات ظریف/وزیر امور خارجه پس از ۳۶ ماه دلواپس شد
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: وزیر امور خارجه پس از ۳۶ ماه دلواپس شد.
مجتبی ثابتی با اشاره به گلایه‌های ظریف در خصوص بدعهدی‌هایی که طرف مقابل در برجام و اجرای مفاد آن داشته، اظهار کرد: آقای ظریف بعد از ۳۶ ماه ادبیات مخالفین خود را در مورد برجام به کار می‌برد.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد آقای ظریف با تأخیر ۳۶ ماهه‌ای دلواپس شده است و منتظریم ببینیم ادبیاتی که اصلاح‌طلبان، موافقین برجام و دوستان آقای ظریف ناظر با مخالفین برجام با عنوان بی‌سواد و تازه به دوران رسیده و دلواپس به کار می‌بردند، الان که آقای ظریف حرف‌های همان مخالفین را می‌زند چه عکس‌العملی نسبت به حرف‌های وی دارند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره انتخابات پیش‌رو در آمریکا و همچنین مواضع ترامپ در خصوص برجام گفت: اطلاع کامل داریم و می‌دانیم نکته بسیار مهم در نقشه راه دولت روحانی در این یک سال، منطبق با تحولات غرب و به خصوص آمریکا و انتخابات دو ماه آینده در این کشور خواهد بود.
ثابتی افزود: در شرایطی که رژیم سیاسی آمریکا بر پایه ریاست جمهوری است و مهم‌ترین نقش را در آمریکا رئیس‌جمهور دارد و این نقش به مراتب اولی‌تر از پارلمان و کنگره است سؤال ما این است که اگر آقای ترامپ رئیس‌جمهور شود که در عین حال برجام را کاغذ پاره عنوان می‌کند و می‌گوید که به محض نشستن بر اریکه ریاست جمهوری آن را پاره می‌کنم؛ آقای ظریف چه عکس‌العملی دارد؟.
وی با بیان اینکه تمام تعهدات ما نقد بود و همه سانتریفیوژهای خود را به حداقل رساندیم و هنر دانشمندان خود را به قهقرا بردیم و در قلب راکتور هسته‌ای بتون ریختیم تا اینکه تحریم‌ها یکجا برداشته شود، خاطرنشان کرد: اما امروز می‌بینیم که ترامپ به صراحت اذعان می‌کند سناریوی تحریم، تهدید و فشار را بر ایران خواهم داشت.
این فعال دانشجویی تبیین کرد: آقای ظریف گویا به این نتیجه رسیده که خروجی برجام برای دولت یازدهم فقط شعار بوده و اکنون با این مواضع دست پیش را گرفته است.
ثابتی تشریح کرد: معتقدیم اگر مجلس ما توانمند، متعهد، انقلابی و بدون محافظه‌کاری باشد اولین اقدام آن سؤال و تذکر و چه بسا استیضاح آقای ظریف است.
وی با ابراز تأسف از برخی رویکردها گفت: آقای ظریف بعد از ۳۶ ماه حرف مخالفین برجام را می‌زند و آقایان سکوت کرده‌اند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به اعتراف ظریف و گلایه‌های روحانی در مورد عدم همکاری غرب و سخنان سیف در خصوص نتیجه تقریباً هیچ برجام و اظهارات طبیب‌نیا در ارتباط با مهیا نبودن شرایط بانکی، اظهار کرد: اگر مخالفین برجام این ادبیات را به کار می‌بردند توسط دوستان اصلاحاتی و سینه‌چاکان برجام تکفیر می‌شدند.
ثابتی در پایان تأکید کرد: به نظر من آقای ظریف باید استغفار سیاسی کند و اگر استغفار نکرد باید پاسخگوی ملت باشد و تاریخ پیرامون وی قضاوت خواهد کرد.

تجلیل از ۴ فرزند شاهد شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور
مشاور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران از تجلیل چهار فرزند شهید شاغل استان در دومین یادواره شهدای صنعت آب و برق خبر داد.
غریب حقی امشب در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور ویژه فرزندان شهدا خبر داد و گفت: این یادواره هشتم مهرماه سال جاری در برج میلاد تهران با حضور وزیر نیرو و مسؤولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.
مشاور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران تصریح کرد: هدف از برگزاری این یادواره تکریم و نکوداشت مقام شامخ شهدا و یادآوری برای آحاد جامعه و تکریم از خانواده شهدا است.
حقی در ادامه تعداد جمعیت امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد را ۳۳ نفر عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد دو نفر به مقام بازنشستگی نائل شدند، ۱۲ نفر از خانواده شهدا، ۱۰ نفر از خانواده جانبازان و ۹ نفر رزمنده هستند.
مشاور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران اذعان کرد: در دومین یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور چهار نفر از فرزندان شاهد شاغل در شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند.
این مسؤول با بیان اینکه رشادت‌ها و تلاش‌های رزمندگان و ایثارگران را نمی‌توان با هیچ هدیه‌ای محاسبه کرد، افزود: در راستای اهمیت دادن به فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای روحیه ایثارگری وزارت نیرو اقدام به اجرای امور راهبردی ایثارگران در قالب بخشنامه‌ها می کند که امیدواریم مورد رضایت ایثارگران قرار گیرد.
حقی با اشاره به اینکه این یادواره شهدای صنعت آب و برق همراه با ارائه توانمندی‌های علمی و تخصصی فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تجلیل از مقام شهدا و طرح انتظارات خانواده ایثارگران در کنار بیان خاطرات جنگ و سخنرانی وزیر از جمله برنامه‌های دومین یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور است.
وی با بیان اینکه باید وصیت، راه و مسیر شهدا همواره زنده بماند، تصریح کرد: وزارت نیرو از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار انجام وظیفه سازمانی خود در دوران دفاع مقدس نیز حضور چشمگیری داشته و پس از جنگ در حفظ و گسترش فرهنگ و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به خوبی عمل کرده است.
حقی افزود: حوزه امور ایثارگران شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در راستای اجرای دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های وزارت نیرو در مناسبت‌های مختلف سال از جمله دهه فجر، اعیاد شعبانیه، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و...برنامه‌های مختلفی را برای تجلیل و تقدیر از ایثارگران شرکت آب منطقه‌ای برگزار می‌کند.


انتظار از مردم گچساران برای ارتباط بیشتر با سامانه گویای ۱۹۷
فرمانده انتظامی گچساران گفت: مردم گچساران ارتباط بیشتری با سامانه گویای ۱۹۷ داشته باشند
سرهنگ علی‌کرم بازیان با تبریک هفته نیروی انتظامی و با اشاره به رسالت سنگینی که این نیرو در جامعه بر عهده دارد، اظهار داشت: حضور نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها باعث آرامش و امنیت در جامعه است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران بیان کرد: دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ پل ارتباطی مسؤولان ناجا با مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران گفت: سامانه گویای ۱۹۷ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهاد و انتقادات از عملکرد پلیس است.
وی افزود: هفته نیروی انتظامی از جمعه نهم مهر آغاز می‌شود و هدف از برگزاری این هفته تعمیق سطح تعامل دستگاه‌های دولتی، ادارات، دستگاه‌های غیر دولتی و مردم با پلیس است.
بازیان افزود: اعتماد مردم برای ما بهترین پشتوانه در جهت جلب رضایت آنها و بستری برای فعالیت‌های ما خواهد بود و به این منظور دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ پل ارتباطی مسؤولان ناجا با اقشار مختلف مردم است.
این فرمانده انتظامی خاطرنشان ساخت: در روز جمعه و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران به مواردی در زمینه نحوه ارتباط ناجا با اقشار مختلف مردم و همچنین تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی می‌پردازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل... نوشتن یک نامه رسمی اداری رو نداره.. برای شهردار و شورا با ان...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1