تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۰۰۸۶۵

ورزش همگانی تبدیل به یک فرهنگ شود

۲
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج با اشاره به اجرای برنامه های ورزش همگانی و صبحگاهی بر فرهنگ سازی این ورزش در مرکز استان تاکید کرد.
محمدعلی جاوید پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با رییس هیئت ورزش های همگانی استان که در سالن جلسات مدیریت فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج برگزار شد اظهار داشت: ورزش های همگانی در سطح شهر یاسوج باید تبدیل به یک فرهنگ همگانی شود.
وی با اشاره به اهمیت برنامه های ورزشی در مجموعه شهرداری یاسوج ابراز داشت: با راه اندازی و آغاز به کار مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهرداری یاسوج توجه ویژه به مقوله ورزش به خصوص ورزش همگانی و صبحگاهی در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.
جاوید به اختصاص بخشی از فضای فیزیکی مدیریت فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج به هیئت ورزش های همگانی استان اشاره کرد و گفت: یک شعبه از این هیئت ورزشی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز در ساختمان مدیریت فرهنگی و ورزشی شهرداری راه اندازی شده است.
جاوید با تاکید بر حمایت شهرداری یاسوج از ورزش ها به خصوص ورزش های همگانی اظهار داشت: ورزش های همگانی باید در قالب برنامه های مختلف به همه شهروندان معرفی و مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد.
وی با بیان این که برنامه های ویژه ای درخصوص برگزاری برنامه های ورزش همگانی در شهر یاسوج درنظر گرفته شده افزود: بخش اعظمی از فضای کاربری پارک های در دست اقدام شهر یاسوج از جمله پارک ولایت و غدیر به بخش ورزش اختصاص یافته و بستر مناسبی برای برگزاری برنامه های ورزشی به خصوص ورزش های همگانی و صبحگاهی درنظر گرفته شده که با برنامه ریزی های به عمل آمده و با همکاری هیئت ورزش های همگانی استان درصدد اجرای برنامه هایی درخور و شان مردم مرکز استان هستیم.
شهردار یاسوج با تاکید بر عزم جدی و نگاه ویژه مسئولان شهرداری و هیئت ورزش های همگانی استان به برگزاری مراسمات ورزش همگانی در سطح شهر یاسوج ابراز داشت: مجموعه شهرداری یاسوج نگاه ویژه ای به ورزش های همگانی دارد و هدف اصلی فراگیر شدن این گونه برنامه ها در سطح شهر یاسوج می باشد.
جاوید با بیان این که برگزاری ورزش های همگانی در شهر یاسوج باید تبدیل به یک فرهنگ شود افزود: احیای ورزش های بومی و محلی استان از دیگر برنامه های شهرداری یاسوج می باشد که در قالب برنامه های ورزشی همگانی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یوسف ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این خبر قدیمی است مربوط به یکماه قبل است خدا قوت قهرمان
Iran, Islamic Republic of
خدایا...بگردان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1