تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۲۰۰۵۸۱

حضور دنا صنعت یاسوج در نمایشگاه بین المللی تهران

۱
۰
کبنا ؛
 

بزرگترین واحد صنعتی، تولیدی و کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب حضور پیدا کرد.
 denasanaat (22)

 صنایع در استان کهگیلویه و بویراحمد عمر چندانی ندارند و بیشتر صنایع استان نوپا هستند.

اما در این میان عده‌ای از کارآفرینان و صنعت‌گران هم استانی با ریسک‌پذیری و دل به دریا زدن وارد عرصه صنعت شده‌اند که از جمله آن‌ها واحد بزرگ تولیدی و صنعتی دنا صنعت به عنوان بزرگترین واحد صنعتی و کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد است.

در همین راستا لهراسب باقری رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل بزرگترین واحد تولیدی و صنعتی و کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بانی و پایه‌گذار صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد حاج خسرو باقری بوده که فرزندان وی نیز به تبعیت از پدر وارد میدان عمل شده‌اند.

این کارآفرین برتر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با علم به مشکلات عدیده در استان پای به عرصه صنعت گذاشتیم تصریح کرد: اما برای معرفی استان در وهله نخست و سپس برای کمک به اشتغال جوانان همشهری و هم استانی و در نهایت برای رونق تولید در کشور همه مشکلات صنعت را به جان خریدیم.

باقری بیان کرد: اکنون در واحد تولیدی و صنعتی دنا صنعت به تولید انواع لوله‌های پلی‌اتیلن و دریایی کمک می‌کنیم تا بتوانیم در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گامی هر چند کوچک برداریم.

 
 
وی از حضور دنا صنعت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده است.

باقری افزود: به عنوان تنها نماینده استان در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌ایم و هدف این است که محصولات تولیدی استان را به کشور معرفی کنیم.

وی به مشخصات این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب کشور تعداد ۲۷۰ شرکت از داخل و ۵۶ شرکت خارجی شرکت دارند.

باقری تصریح کرد: ۱۶ کشور دنیا با محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند که از کشورهای اسپانیا، بلژیک، چین و کره جنوبی، دانمارک، روسیه و برخی کشورهای پیشرفته دیگر جهان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل دنا صنعت به فضای نمایشگاه و تعداد سالن‌ها و غرفه‌ها هم اشاره‌ای کرد و گفت: در فضای ۲۳ هزار مترمربعی و در تعداد ۸ سالن این نمایشگاه برگزار شده است که به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ عصر از آن بازدید کنند.

باقری از برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب کشور خبر داد و گفت: متخصصان صنعت آب و فاضلاب ایده‌ها و نظرات خود را در این نمایشگاه بیان خواهند کرد.

این فعال در حوزه صنعت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: مکان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب، نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در بزرگراه سئول است که دنا صنعت در سالن شماره ۳۸ و در غرفه ۲۳۹ دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت.

نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Germany
/////سی چهارتا لوله ای ///دنا صنعت //
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1