تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۰۰۵۵۴

علیرضانژاد مدیر شرکت خدمات حمایتی کهگیلویه و بویراحمد شد

۸
۰
کبنا ؛معاون اداری، مالی و پشتیبانی شرکت خدمات حمایتی کشور از راه‌اندازی و گسترش باشگاه کشاورزان در همه استان‌های کشور خبر داد.
تورج منصوری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و قدیم شرکت خدمات حمایتی کهگیلویه و بویراحمد از دوران تنوع خدمات، خروج از یک توزیع‌کننده صرف و تبدیل به ارائه‌دهنده چندین نوع خدمت به کشاورزان در این شرکت خبر داد.
معاون اداری، مالی و پشتیبانی شرکت خدمات حمایتی کشور افزود: راه‌اندازی باشگاه کشاورزان به منظور مشتری‌مداری و ارتباط مستقیم با کشاورزان یکی از این خدمات است.
وی با بیان اینکه کشاورزان با پرداخت حق عضویت کمتر از یکصد هزار تومان می‌توانند عضو این باشگاه شوند، تصریح کرد: خدماتی همچون آزمایشات آب و خاک برای اعضای این باشگاه رایگان خواهد بود ضمن اینکه بسیاری از خدمات دیگر با قیمت بسیار کمتری ارائه می‌شود.
منصوری از پاسخگویی، مشاوره و دریافت نیازهای کشاورزان در این باشگاه خبر داد و تأکید کرد: یکی دیگر از خدمات خوب شرکت خدمات حمایتی، تحویل نیازهای کشاورز از جمله نهاده‌های کشاورزی در محل مزرعه است.
معاون اداری، مالی و پشتیبانی شرکت خدمات حمایتی کشور ادامه داد: همچنین با بانک کشاورزی توافق کردیم که برای کشاورزان کارتی اعتباری صادر کند که کشاورز بتواند بدون دغدغه نیازهای خود را از سوی کارگزاران این شرکت تأمین کند.
منصوری ارائه اطلاعات دقیق و جزئی هواشناسی را به صورت منظقه‌ای و شهرستانی به کشاورزان از دیگر خدمات شرکت حمایتی کشاورزی برشمرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از این خدمات در چند استان کشور از جمله قزوین شروع شده، ابراز داشت: برنامه این شرکت این است که با همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی در همه استان‌ها چنین خدماتی را گسترش دهد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش توضیح داد: در سال ۹۲ این شرکت حتی قادر به تأمین کود موردنیاز کشاورزان هم نبود ولی امروز به بهترین تولیدکننده بذر غلات، برنج و کلزا تبدیل شده و بیش از ۲۰ نوع کود را از میکرو تا ماکرو تأمین می‌کند و تولید کودهای آلی و کمپوست را نیز در برنامه کاری قرار داده است.
رئیس سارمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: شرکت خدمات حمایتی به تازگی خدمات خوبی را به کشاورزان تعریف کرده است که انتظار می‌رود همه آن‌ها در این استان نیز اجرایی شوند.
جعفر گوهرگانی از حمایت جهاد کشاورزی از برنامه‌های این شرکت خبر داد.
محمد محمدی نیز در این آیین با بیان اینکه مدیریت‌ها دائمی نیستند، گفت: همه می‌دانند که در چه وضعیتی شرکت خدمات حمایتی را تحویل گرفتم و اکنون به کجا رسیده است.
مدیرعامل سابق شرکت خدمات حمایتی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از اعتماد مسئولان به او، افزود: به دنبال مدیریت علمی و به دور از حاشیه و غوغاسالاری بودک که تا حدی زیادی عملیاتی شد.
محمدی، تبدیل شدن این استان به رأس تولید بذر پرورشی و راه‌اندازی سایت بدر در این استان دو کار مهم انجام شده در این شرکت مطرح کرد و گفت: قصد ارائه گزارش عملکرد ندارم.
علی علیرضانژاد نیز در این آیین با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی رسالت‌های سنگینی دارد، گفت: با بکارگیری همه ظرفیت‌ها، تلاش خواهم کرد سیاست‌های‌ کلان این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شوند.
مدیرعامل جدید شرکت خدمات حمایتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین ابتدای کار از ریاست سازمان جهاد کشاورزی و همه عوامل مرتبط انتظار همکاری دارم چرا که بدون تعامل و همکاری همه جانبه، موفقیت دور از دسترس خواهد بود.
انتهای پیام/بنام
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدرزاده از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس کاردان محمدی و تبریک به مهندس علیرضا نژاد انشاالا که موفق باشید .
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
درود بر هر دو مهندس کاردان
عطاالله مهدیپور
Iran, Islamic Republic of
ارزؤی موفقیت برای دوتا همکار عزیزم دارم
دیل
Europe
مهندس هلیرضانژاد تبریک
مطمئن
Iran, Islamic Republic of
برادرمهندس علیرضانژاد انتصاب شایسته شما بعنوانمدیرعامل جدید شرکت خدمات حمایتی کهگیلویه و بویراحمدر تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی داریم
Iran, Islamic Republic of
دل کافر سی بویراحمد و کهگیلویه ایسوزه. درود بر تعصب گوهرگانی
Iran, Islamic Republic of
دریغ از پارسال
روزبه
Iran, Islamic Republic of
باز هم جعفر گوهر گانی با این کار جهاد کشاورزی را ب حاشیه برود .از خود سری این مدبر کشاورزی ب ستوه امده ایم ..اقای تاجگردون لطفا جلوی مدیران .. را بگیرید..
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1