تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۲۰۰۵۴۳

افتتاح ساختمان های شعب بانک قوامین در شهرهای دهدشت و گچساران

۰
کبنا ؛آیین افتتاح ساختمان های شعب بانک قوامین در شهرهای دهدشت و گچساران روز یکشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز ،جمشید صادقیان پرور مدیر شعب بانک قوامین استان در این آیین ضمن بیان تاریخچه ای از تأسیس بانک قوامین، گفت: در روند ساخت و تکمیل ساختمان جدید دهدشت و گچساران باهدف انجام خدمات رسانی بهتر و سریعتر، تکریم مشتریان و رفاه حال همشهریان هر دو ساختمان مجهز به خزانه، صندوق امانات و آسانسور ویژه معلولین شد.
صادقیان به حضور پررنگ و صمیمی مسئولین و مردم در این آیین اشاره داشت و افزود: این حضور وظیفه کارکنان بانک قوامین به منظور ادای دین به مشتریان و همشهریان را سنگین تر از قبل کرده که تلاش مضاعف همه همکاران را می طلبد.
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین بانک قوامین و نقش پررنگ این بانک در کاهش دغدغه های معیشتی کارکنان ناجا و تامین امنیت شغلی آنها، به خدمات متنوع و گسترده بانک قوامین در خصوص پرداخت تسهیلات به مردم و واحدهای تجاری و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک اشاره داشت و عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم و شکوفا کردن اقتصاد منطقه وظیفه همه بانکهای استان است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین گفت:  بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از  ادارات و سازمان های شهرستان، بانک قوامین سازمان برتر در پاسخگوئی به مردم شهرستان کهگیلویه در سال ۱۳۹۴ معرفی شد.
علی پوزش افزود: ساختمان در حال افتتاح شعبه بانک قوامین جزء زیباترین ساختمان های شهر است که تاثیر بسزایی در زیباسازی چهره شهر خواهد داشت.
photo_2016-09-21_05-58-34 photo_2016-09-21_05-58-39 photo_2016-09-21_05-58-15 photo_2016-09-21_05-58-57 photo_2016-09-21_05-58-46
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1