تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۲۰۰۵۳۸

واکنش موحد به انتشار تصاویر فرزندان «عدل هاشمی» در فضای مجازی

۵
۰
کبنا ؛
نماینده کهگیلویه در چهاردوره مجلس شورای اسلامی نسبت به انتشار عکس های خصوصی فرزندان نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
 
در روزهای اخیر انتشار برخی تصاویر از فرزندان عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد واکنش های متفاوتی را در پی داشته و افراد مختلفی نسبت به این مسائل واکنش نشان دادند.
سید محمد موحد نماینده کهگیلویه در چهار دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی عملکرد رسانه ها و انتشار برخی اخبار و عکس های خصوصی افراد در فضای مجازی گفت:رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقش ویژه ای در ایجاد آرامش روانی جامعه دارد،به عنوان یک خدمتگذار به مردم از رسانه های عمومی و مجازی تقاضا دارم در ایجاد آرامش وامنیت روانی جامعه بیش از پیش همت ورزیده و وارد مسائل حاشیه ای نشوند.
وی بیان کرد: رسانه ی مردم محور ازسرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند و فضای جامعه را به دور از التهاب و ایجاد تنش به سمت تحول خواهی پیش می برد،معتقدم عنوان کردن برخی مسائل با رسالت ماهوی رسانه ها در تعارض بوده و می تواند سلامت فکری و اخلاقی آحاد جامعه را تهدید کند و الگوهای نابهنجار رفتاری را در جامعه تثبیت کند.
موحد در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به رسانه ها و مطبوعات گفت:رسانه هاییکه طریق سلامت بپیمایند در هر رشته‌ و موضوعی که قلم بزنند و هر کارى که بکنند، به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده‌اند. زیرا بر میزان آگاهى مردم مى‌افزایند و هرگز برپایه عناد و بدجنسی حرکت نمی کنند.
وی ادامه داد: خلاصه ی توصیه و خواست من از شما به عنوان یک رسانه انجام سه مورد وظیفه نقد و نظارت، وظیفه اطّلاع رسانى صادقانه و شفّاف، وظیفه طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه است./راه روز
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خب خودشون عکسشونو گذاشته بودن توی پیجشون. حتما می خواستن بقیه بدونن که چطور زندگی میکنن که عکس خودشونو پخش می کنن وگرنه کی به عکس اونا دسترسی داره
سعید
Iran, Islamic Republic of
درسته از لحاظ سیاسی با شما نیستم ولی صحبت شما رو صد در صد قبول دارم. رسانه ها نباید وارد زندگی شخصی کسی بشه و بگه پسر فلان مسول رفته استخر... رسانه های استان ما با همه جا فرق میکنه
سعید
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما نمیزنی؟؟ لطفا راجب چیزهای کوچک بحث نکنیم و به فکر توسعه استان باشیم
قنبر
Iran, Islamic Republic of
تا اون جایی که ما خبر داریم و همه میدونند که ... خودشون در ایام انتخابات در کنایه به زندگی خصوصی سردار هاشمی گفتند بچه‌های من سوار ماشین چند صد میلیونی نمی شن!!! و در همین روزها هم قبل از همه کانال تلگرمی ایشان در همراهی عملی با انتشار عکس فرزندان هاشمی، سخنان امام خمینی در بارّۀ کاخ نشینان و کوخ نشینان را منتشر کرد!!!!!!!! قسم حضرت عباس یا دم خروس!؟
Iran, Islamic Republic of
م.. عکس بچه های خودش بزنند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1