تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۰۰۴۲۱

آینده روشنی برای ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه ورزش همگانی این استان در کشور گفت: آینده روشنی برای ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد در کشور پیش‌بینی می‌شود.
جهانبخش ایزدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی اظهار کرد: توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد از اولویت‌های ورزش و جوانان این استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه ورزشکاران هم‌استانی توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.
وی نقش ورزش همگانی را مهم عنوان کرد و گفت: توسعه این ورزش در استان روند بسیار خوبی داشته است و آینده روشنی برای این ورزش همگانی این استان در کشور پیش‌بینی می‌شود.
این مسؤول با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی در هفته گذشته در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: استقبال از این همایش در یاسوج از سوی همه اقشار مردم بی‌نظیر بود.
وی همچنین از کسب شایسته ورزش همگانی استان در کشور خبر داد و گفت: به گفته ریاست فدراسیون ورزش همگانی کشور ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد در بین هیأت ورزش‌های همگانی کشور جزو چهار هیأت برتر در دو سال گذشته قرار دارد.
ایزدپور تصریح کرد: کسب چنین جایگاهی وظیفه مسئولان هیأت ورزش همگانی استان برای رسیدن به جایگاه اصلی در کشور سنگین‌تر خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه استان در ورزش همگانی خواستار همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی استان شد.
وی عنوان کرد: در راستای توسعه ورزش استان از شناسایی موانع توسعه ورزش همگانی، روستایی و عشایری و ارائه پیشنهادات موثر در توسعه ورزش همگانی استقبال می‌کنیم.
ایزدپور با اشاره به نقش حامیان مالی در توسعه ورزش همگانی خواستار برنامه‌ریزی و نظارت به منظور تأمین زمینه‌های مشارکتی حامیان مالی خیرین و ساماندهی امور در زمینه توسعه ورزش همگانی و روستایی و عشایری شد.
این مسؤول با بیان این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را در جهت توسعه ورزش این استان بکار گرفته است، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های ورزش همگانی در استان فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1