تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۲۰۰۴۱۳

۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری معرفی شد

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های توجیهی و اقتصادی خبر داد و گفت: اولین اقامتگاه بوم‌گردی استان واقع در شهرستان دنا در هفته گردشگری افتتاح می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ، محمود باقری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۵ مهرماه آغاز هفته گردشگری، با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌های بزرگی برای توسعه گردشگری برداشته شده است، اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تبع کشور اقدامات زیادی برای توسعه صنعت گردشگری انجام شد.
 
وی از معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های توجیهی و اقتصادی خبر داد و افزود: تله‌کابین یاسوج، تله‌کابین سی‌سخت، کمپینگ اقامتی بی‌بی حکیمه و کمپینگ اقامتی چشمه بلقیس چرام از مهم‌ترین این طرح‌ها است.
IMG_6383
باقری ساخت فیلم ۱۸۰ دقیقه‌ای معرفی جاذبه‌های کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان عنوان و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان در قالب عکس در مجلس شورای اسلامی و تهیه کتاب دو زبانه معرفی استان از دیگر اقدامات این اداره کل برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان بود.
وی بیان کرد: علاوه بر این، کلنگ‌زنی هتل و پارک آبی یاسوج در سفر هیئت دولت با حضور رئیس سازمان گردشگری کشور از اقدامات مؤثری بود در سال ۹۵ انجام شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با تشریح برنامه‌های هفته گردشگری در این استان، تصریح کرد: سخنرانی در یکی از مدارس، دیدار با ائمه جمعه، سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه و تشکیل کارگروه گردشگری از برنامه‌های این هفته است.
باقری از افتتاح اولین اقامتگاه بزرگ بوم‌گردی استان در شهرستان دنا خبر داد و با اشاره به افتتاح این طرح در هفته گردشگری، عنوان کرد: برای احداث این اقامتگاه، ۸۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید به سرمایه‌گذار پرداخت شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

وحيد
Iran, Islamic Republic of
پس تله کابین شلالدان ى شد؟؟؟؟
یاحق
Iran, Islamic Republic of
..
..سرت
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1