تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۲۰۰۳۳۳

صدای اعضای شورا شهر یاسوج در آمد؛ ابهام در واگذاری برخی پروژه‌ها / جایزه «پراید» تبلیغاتی بود /اکبری: خوشبین باشیم / امیری: مثبت‌نگری با رعایت قانون /پایدار: رعایت قانون چوب لای چرخ نیست

۸
۰
کبنا ؛ 
نشست شورای اسلامی شهر یاسوج در سالن این شورا با حضور همه اعضا برگزار شد.yasuj-shora
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور همه اعضای این شورا و به ریاست هدایت اکبری برگزار شد که موضوعات مختلفی در این شورا مورد بحث قرار گرفت.
**وجود بی‌رویه تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر یاسوج
بنا بر این گزارش، علی علی‌پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه گفت: پارک‌های محله‌ای برای ورزش همگانی باید فعال شود و به جای گذاشتن جایزه خودروی پراید که تنها برای تبلیغات است، می‌توانیم با اهداء چندین دوچرخه این مسئله را فرهنگ‌سازی کرد.
علی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وجود بی‌رویه تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر زیاد به چشم می‌خورد که این مسئله زیبنده شهر نیست و در این خصوص باید چاره‌اندیشی شود اگر چه کسی هم رعایت نمی‌کند.
به گزارش کبنا، سرافراز اردشیری عضو شورای شهر یاسوج نیز با اشاره به اینکه دستگاه‌های شهرداری برای آسفالت و زیرسازی محدود است و شهرداری نیاز به پیمانکار دارد، گفت: شهرداری یاسوج باید در فصل تابستان اقدام به آسفالت می‌کرد و حالا فصل مناسبی نیست
اردشیری با بیان اینکه شهرداری باید تمام کارهای عمرانی و پروژه‌های خود را به مناقصه بگذارد، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آسفالت برخی از مناطق در نظر گرفته شده و این مبلغ کمی نیست و به هر شخصی نباید این کار داده شود و به شرکت‌هایی داده شود که آسفالت با کیفیت تحویل دهند.
بدون مجوز شورا در حال آسفالت هستند
به گزارش کبنا، در ادامه هدایت امیری عضو دیگر شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به این‌که برخی بدون مجوز شورا در سطح شهر  در حال انجام آسفالت هستند، اظهار کرد: کارخانه‌های زیادی در محدوده شهر است که با شرایط بهتری می‌توانند کار آسفالت را انجام دهند.
وی افزود: زمانی می‌توانیم طی ترک تشریفات کار آسفالت یا هر چیز دیگری را به شرکتی دهیم که آن شرکت توان و تخصص لازم را داشته باشد و باید جلوی کارهای سفارشی در شهرداری یاسوج را بگیریم.
وی با اشاره به اینکه معاملات کلان باید در شهرداری یاسوج شکل قانونی داشته باشد، افزود: در غیر اینصورت فردا ما را متهم به این می‌کنند، که معامله‌گری و دست‌ به‌ یکی شده بین عوامل بیرون و مدیران، لذا باید با رعایت ضوابط شهرداری یاسوج مناقصه‌ها را برگزار کند.
اکبری: آقای امیری خوشبین باشیم / امیری: مثبت نگری با رعایت ضوابط خوب است
امیری گفت: وقتی شهردار یاسوج برای یک دستگاه آسفالت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نام شخصی را برده، یعنی این ترک تشریفاتی  غیرقانونی بوده است.
هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج خطاب به هدایت امیری اظهار کرد: باید خوشبین باشیم تا کارها با روال بهتری انجام شود.
اکبری ادامه داد: اگر جاده‌ای در سطح شهر آسفالت می‌شود منفعتی به اعضای شورای شهر نمی‌رسد بلکه به تعهداتی که به شهروندان داده‌ایم، عمل کرده‌ایم.
وی افزود: در گذشته پیمانکارانی وارد کار شدند که شهر را مختل و کار نکردند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: واگذاری پروژه‌ها بر اساس ترک تشریفات قانونی است، چرا که ترک تشریفات جزء قانون است.
به گزارش کبنا، هدایت امیری در خطاب هدایت اکبری رئیس شورا، اظهار کرد: مثبت نگری در صورتی است که کارها بر اساس ضوابط شهرداری و قانونی باشد و به شخص خاصی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدون طی مراحل قانونی داده نشود.
پایدار: لحاظ کردن قانون چوب لای چرخ نیست
سعید پایدار عضو دیگر شورای شهر یاسوج نیز گفت: لحاظ کردن قانون به معنای بدبینی و چوب لای کار شهرداری انداختن نیست بلکه برای رفاه و آسایش شهروندان است، ما متولیان امر باید قانون را بپذیریم تا مسائل قانونی انجام گیرد.
به گزارش کبنا، شهرداری یاسوج بر اساس ترک تشریفات یک پروژه را با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به شرکتی واگذار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سالار
Iran, Islamic Republic of
ترک تشریفات مناقصه( نه طرح تشریفات ) معلوم است که همه از هیچ چیز خبر ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اون ترک تشریفات مناقصه است نه طرح تشریفات

یعنی یک مجوز مثلا قانونی که دولتیها استفادهمسکنن به هرکی خواستن قراردادو بدن
ولی ترک تشریفات برای اسفالت ان هم یک میلیارد تومان را نمیدانم با چه دلایلی توجیه کردن بد نیست سازمان بازرسی وارد بشه
Iran, Islamic Republic of
این دوره واقعا مردم شهر را بخاطر عوارض وکمیسیون ماده ۱۰۰ که ۱۰۰۰ برابر کرده اند بیچاره کرده اند و کسی هم دلش بحال این مردم فقیر که زندگی انها وام وقرض می باشد نسوخت
Iran, Islamic Republic of
ماکه چندسال است دنبال مشکل رفع ابراه ریحان ۶ محموداباد هستیم وپیگیرههای زیادی هم شده ولی متاسفانه این مشکل را برطرف نمی کنند چرا چون خونه های خودشون دراین مسیر نیستند که به فکر باشند
Iran, Islamic Republic of
ایما کارتون نیاریم ولی ایشا ای شهره اباد نیکننید
Iran, Islamic Republic of
درکل لازم است سازمان بازرسی در خصوص همه موارد بخصوص جذب نیروهای دوران این شورا و شهرداری وارد شوند. همین شهردار وقتی معارفه شد از ازدیاد نیرو چه فریادها که نکرد حالا چرا خود اینکار را مرتکب شده اند
Iran, Islamic Republic of
ترک .. ۱میلیاردو۳۰۰ میلیون قطعا معلومه چه خبره .. ممنون از اطلاع رسانی حتنا به شخص یا شرکت خاصی
Iran, Islamic Republic of
,با یک مقایسه از عوارضات وجریمه کمیسیون ماده ۱۰۰در این سه سال با چهار سال پیش مشخص می شود این شورای شهر فعلی چه.. بر سر مردم بیچاره اورده اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1