تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۲۰۰۲۷۵

توصیه های فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۶
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی گچساران در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به شهروندان تبریک گفت
سرهنگ علی کرم بازیان در این پیام آورده است:
مهر آغاز بهار تعلیم و تربیت است و لاجرم شمیم دل انگیزش روح هر کسی را جان و حیات دوباره می بخشد و شور و اشتیاقی دگر باره ارزانی می دارد . از همین روی ، نه فقط شمار پر شمار دانش آموزان عزیز  و دانشجویان گرامی با رغبت و اشتیاقی وصف ناپذیر به پیشواز آن می شتابند بلکه ما گروه بزرگسالان نیز با ورود به این فصل دل انگیز، حیاتی دوباره می یابیم و فصلی نو پیش روی خود می یابیم . بنابراین اینک که در آستانه این فصل طربناک و زیبا و خاطره انگیز قرار گر فته ایم و انبوه فرهنگیان گرامی ما ، اعم از اساتید و معلمان و دانش آموزان و دانشجویان عزیزمان ، برای آغاز این فصل ممتاز لحظه شماری می کنند لازم می دانم آغاز سال تحصیلی جدید را که مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس،" دوران ایثار و استقامت و مجاهدت در راستای آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد " را به همه  آنان تبریک و تهنیت بگویم.
در ادامه این پیام آمده است: نیروی انتظامی مصمم است با استعانت از خداوند متعال و برخورداری از این دستمایه گرانبها با رویکرد مدیریت جهادی و توجه ویژه به جایگاه رفیع فرهنگ و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاطی را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه دانش آموزان عزیز فراهم کند، تا انشاء الله شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادها و بالندگی فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشد.
سرهنگ علی کرم بازیان، در مقام آگاه سازی خطاب به دانش آموزان و کلیه شهروندان چندین توصیه به شرح ذیل نموده است:
دانش آموزان گرامی؛ اگر در راه مدرسه دچار مشکل شدید بلافاصله موضوع را با والدین خود یا اولیای مدرسه در میان بگذارید.
دانش آموزان محیط مدرسه را بدون هماهنگی مسئول مربوطه ترک نکرده و پس از تعطیل شدن از مدرسه مستقیماً به منزل مراجعه نمایند.
هرگز به افراد غریبه اعتماد نکرده و از همراهی آنان و یا سوار شدن به خودروی آنها خودداری کنید.
از معاشرت با افرادی که نمی‌شناسید یا اختلاف سن آنها با شما زیاد است بپرهیزید.
رانندگان گرامی سرویس مدارس؛ از سوار کردن سرنشین اضافه خودداری کنند زیرا پلیس با رانندگانی که فاقد برگه معاینه فنی و یا سرنشین اضافی باشد، برخورد قانونی لازم را اعمال خواهد کرد.
در پایان ایشان یادآور گردید، جهت برقراری هرچه بیشتر نظم و ارتقاء سطح امنیت، فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران نسبت به استقرار نیرو در جلوی درب ورودی مدارس و گشت های منظم در سطح شهر اقدامات لازم را نموده است تا شهروندان عزیز در کمال آرامش سال تحصیلی جدید را آغاز نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بازیان کیه تازه امده من که احساس نمی کنم گچساران فرمانده دارد
Iran, Islamic Republic of
شما پیام فرمانده استان را به اسم خودت زدی به عمل کار بر اید به سخنرانی چیست سال گذشته دانش اموزان دختر از نا امنی در شهر ارامش نداشتند این شعارها ئوانشا نویسی ها کهنه شده
Iran, Islamic Republic of
خفته را خفته کی کند بیدار تو خودت نای راه رفتن ندارید بنده خدا حرفهای دیگران انشا کردی سال گذشته دختران مردم بدون والدین مدرسه نمی رفتند
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
انصافا جناب سرهنگ بازیان فرمانده دلسوز د مقتدری است.موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
جان خودت قلیان های کارکنان هم جمع کن.قهوه سنتی.حداقل به قهوه خانه ها بگین به دختران جوان که مادران فردا هستن قلیان ندهن.
Iran, Islamic Republic of
جان خودت قلیان های کارکنان هم جمع کن.قهوه سنتی.حداقل به قهوه خانه ها بگین به دختران جوان که مادران فردا هستن قلیان ندهن.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1