تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۱۹۹۹۲۴

تأسف تاجگردون برای یک موسسه مالی/مسئولی که رفتار تبعیض‌آمیز دارد را معرفی می‌کنم/توضیح در خصوص نامه حاشیه‌ساز

۳۶
۰
کبنا ؛نماینده گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه برخی نرخ بیکاری را فقط از روی کاغذ می‌خوانند و ما این نرخ را در بطن جامعه جوان حس می‌کنیم، گفت: در روستای کوچکی از کهگیلویه و بویراحمد ۳۲ جوان لیسانس بیکار وجود دارد.
برخی کارهای نکرده را نوید می‌دهند
غلامرضا تاجگردون در حسینیه امام جعفرصادق گچساران و با عنوان ارائه گزارش عملکرد سه ماهه پس از مجلس دهم به موکلان گفت: جای تاسف است که برخی در رسانه‌ها از پول نداشته و کارهای نکرده نوید می‌دهند در حالی که اطلاعی از وضعیت موجود نرخ بیکاری ندارند.
وی افزود: جریانی که یک میلیون شغل باید ایجاد می‌کرد تنها ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرده و ما از آن برنامه عقب هستیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان برخی از فرامین رهبری انقلاب در ارتباط با توجه به وضعیت کنونی اشتغال و بیکاری در جامعه، تصریح کرد: به سفارش رهبری باید حواسمان در ارتباط با سرمایه‌گذاری با غرب باشد و دچار فشار رابطه نشویم اما باید سرمایه‌گذاری در سطح کلان کشوری را هم آغاز کنیم.
تاجگردون گفت: در ایران یک میلیارد دلار هم سرمایه‌گذاری نمی‌شود درحالی‌که باید برای جوانان بیکار سرمایه‌گذاری کرد و روزها و ساعت‌ها رفع موانع کرد.
وی با تاکید براینکه با کارکردن ضد بیکاری جریان سرمایه‌گذاری اتفاق نمی‌افتد، یادآور شد: برای کهگیلویه و بویراحمد صندوق سرمایه‌گذاری پیشنهاد دادیم و دولت حرفی ندارد اما تنگنای اقتصادی و حقوقی دارد.
نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود: هر استانی مثل ما که رشد اقتصادی‌اش کمتر از سرانه کشوری است باید صندوق سرمایه‌گذاری لحاظ کند و در استان‌هایی مثل ما عملی شود.
تاجگردون، تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد را یک پیشنهاد به دولت عنوان و خاطرنشان کرد: بعد از تصویب کمیسیون عمومی اگر مجلس قبول کند ما باید در این استان سرمایه‌گذاری کنیم.
وی گفت: در سفر ریاست جمهوری و با مقایسه درآمدی یک هم استانی در سرانه کشور یادآور شدم که تنها ۶۰ درصد درآمد فردی است و هرساله باید در کهگیلویه و بویراحمد پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود در حالی که این رقم بالای هزار میلیارد تومان هم نیست.
اقدام تعجب برانگیز یک موسسه مالی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: باید در کهگیلویه و بویراحمد چهار برابر باید سرمایه‌گذاری شود که با این منابع و ساختار و سازمانی استان نمی‌توان این امر را محقق کرد.
تاجگردون با اظهار تاسف از اقدام یک موسسه مالی در این کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: یک موسسه مالی در این استان ۴۵۰ میلیارد تومان به اندازه بانک ملی با این همه سرمایه از مردم پول جمع کردند  اما این موسسه فقط ۱۰ درصد وام می‌دهد.
وی گفت: من از بانک ملی و بانک کشاورزی تشکر می‌کنم که سرمایه مردم را صرف خود مردم می‌کنند اما این موسسه مالی که گفتم فقط ۱۰ درصد وام می‌دهد و ما به فکر ۲۰ درصد سود هستیم و متوجه سرمایه‌گذاری پول مردم خودمان در جای جای تهران و برج‌ها و.. نیستیم.
نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود: اگر قرار باشد از پول و سرمایه مردم از نفت و از جیب ما برود باید دستشان را قطع کنیم و اگر نهادی تداخل کنند خلاف حق مردم است.
تاجگردون با بیان اینکه طی چهار سال گذشته جریان سرمایه‌گذاری اصلاح و کار عمرانی در سطح شهرستان صورت گرفت، ادامه داد: نمایندگان دیگر هم استانی در مجلس شورای اسلامی گله نکنند اما همه می‌دانیم که حق شهرستان گچساران هزینه کرد یک سوم نفت است.
وی گفت: ۲۰ میلیارد تومان حق شهرداری ما جهت عمران است و پس ازچهار دهه، شهری فرسوده داریم که با تلاش جریان سرمایه‌گذاری در سال پیش رو حل خواهد شد.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: به ما گفتند به گچساران وزیر نیاوریم، اگر وزیری نیت آمدن داشت او را همراهی می‌کنم و آنهایی که در بویراحمد و گچساران گفتند چیزی که عزتشان را بالا می‌برد کار و تلاش است هم باید بگویم در شهرستان من، پول را باد نمی‌آورد، با جریان و فکر سرمایه می‌آید.
تاجگردون با اشاره به ارتباط کنونی حاکم بر رفتار نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: ما نمایندگان استان  در مجلس شورای اسلامی با هم هماهنگ هستیم و بیشتر از هر چیز به وضع جوانان فکر می‌کنیم.
با کسی تعارف نداریم
وی گفت: با کسی تعارف نداریم و در کار اجرائی اگر ما سه نماینده احساس کنیم خدشه‌ای در انجام وظایف برای سیر خدمت کردن دخالت در حوزه تضییع باشد، دفاع از حق مردم خواهیم کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به نامه‌نگاری‌های چند روزه خود با مسوولان بوشهر اشاره و اظهار داشت: استاندار بوشهر و نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلای (خدری) از دوستان من هستند اما حقوق ملت واجب است.
تاجگردون گفت: تعامل و زندگی مشترک ما و بندرنشینان و نبود اختلاف قومی همه افتخارات ماست اما تضییع حق مردم جای دفاع دارد.
ما یزید نیستیم
وی امنیت اجتماعی و دفاع از حقوق اجتماعی جوانان دیار خود را برتر از امنیت سیاسی عنوان و تصریح کرد: امنیت منافع اجتماعی جوانان و دفاع از حقوق آنها و خاک و آب از وظایف ما است.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، دسترسی نداشتن مردم سوق و لنده و بهمئی به آب شرب و کشاورزی را دردآور عنوان کرد و گفت: ما یزید نیستیم آب را ییندیم اما اگر قرار باشد از امتیازات نفت و گاز استفاده نکنیم حق تشنگان کهگیلویه و بویراحمد واجب‌تر است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تبعیض از موارد رضایت نداشتن مردم است و تفاوت قائل شدن از صفات انسانی است اما تفاوت انداختن بین قوم و قبیله قابل بخشش نیست.
تاجگردون تاکید کرد اگر مسئولی رفتار تبعیض آمیزش را ادامه بدهد حتما با اسم به مردم معرفی می‌کند.
وی گفت: جرات عذرخواهی از مردم را دارم اما تبعیض زشت و بد و درون مردم را با عملکرد بد زشت کردن را نمی‌پسندم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: برای منافع سیاسی و قومی رفتارهای ناهنجار نکنیم و در امور اقتصادی، برای خدمت به ملت از هیچ کوششی دریغ نکرده و در قامت یک نماینده از دولت حمایت می‌کنم و از رفتارهای رهبری رعایت رفتار می‌کنم.
مجلس دهم ناشناخته مانده است
به گزارش فارس، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه افزود: در این مجلس هیچ گروه سیاسی بر دیگری برتری ندارد.
تاجگردون با بیان اینکه در این مجلس هیچ کس آقا نیست، گفت: به گفته سیاسیون مجلس دهم تا کنون ناشناخته مانده است.
وی بیان کرد: شرایط عمومی کشور آن طوری که می‌خواهیم نیست، اگر چه کارهای بزرگی توسط دولت صورت گرفته اما هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم و کار کردن در شرایط نامطلوب کار را سخت می‌کند.
تاجگردون خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دولت دوران پسا برجام را می‌گذارند و با توجه به انتقاداتی که به برجام می‌شود و می‌گویند در این دوران کاری صورت نگرفته است به طور یقین می‌گویم که در این دوران پسابرجام ال‌سی پتروشیمی شهرستان گچساران باز شده است.
نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت بیان داشت: کار در پسابرجام ساده نیست و باید خیلی در این زمینه تلاش شود.
این خبر در حال تکمیل شدن است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار
United Kingdom
ایشون خیلی کلی در مورد اوضاع اقتصادی صحبت کردند اما بطور مشخص نگفتند که در این مدت چکار مشخصی انجام دادند.
بیشترین مشکل مردم اقتصاد هست.
United Kingdom
نگفتند منطقه آزاد تجاری شدن گچساران چی شد؟!!!
صالح
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی مرد ????
اهورا
Iran, Islamic Republic of
//! از تبغیض تو یکی حرف نزن
دفعه بعد کمتر از این تعداد میان /بشنون
حق
Iran, Islamic Republic of
حق را گفتی دشمنانت ذلیل و راهت مقاوم مثل کوه بانو گشسب وپیروز باشی .
موسوی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که کف خیابان های گچساران پر از لجن باشه و چاله چوله و جوونای بیکارش روز به روز بیشتر میشنن به حرفت نمیشه اعتماد کرد آقای به اصطلاح دکتر همه این ضعف ها ناشی از عملکرد شخص جنابعالی که ترس داری از اینکه مدیر قوی بزاری میگردی ضعیف ترین افرادو گلچین میکنی برا ریاست ادارات پیشنهاد میدی تا کی میخای به مردم خیانت کنی این دنیا جواب ندی مطمین باش آخرتی هست
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان دیگر هم استانی در مجلس شورای اسلامی گله نکنند اما همه می‌دانیم که حق شهرستان گچساران هزینه کرد یک سوم نفت است.
چه کسی حق گله داره، یک درصد از سود فروش نفت گچساران مطابق مصوبه مجلس فقط مختص خود گچسارانه و کسی که بخواد اعتراض کنه با قانون طرفه و قانون جواب چنین کسی رو میده.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس جان گچساران قراره منطقه ویژه اقتصادی بشه نه منطقه آزاد تجاری و اون هم در مجلس باید تصویب می شد که شده.
مهدی عباسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد خستگی ناپذیر دکتر تاجگردون دوست داشتنی
اگاه
Iran, Islamic Republic of
وقتی به دوستان و یاران زحمت کش و وفادار پشت کنید نتیجش میشه این استقبال ضعیف
رادکی
Germany
در واقع ایشون هیچی نگفت.
انتظار گزارش عملکرد داشتیم نه توضیح واضحات.
حداقل می گفتند برزیل چه خبر بود،!!!!!
اولاد علی حیدر
Germany
ما که غیر از ژست و فیگور هیچ عملکردی ندیدیم. خودشون هم دیشب اصلا عملکردی برای گفتن نداشتند.
نمی دونم وقتی عملکرد ندارند برای چی مردم را جمع می کنند و سخنرانی عمومی می کنند.
نکته جالبتر اینکه حرف از تبعیض می زدند و اینکه از تبعیض بدشون میاد وای خدای من اونهم چه کسی از تبعیض می گه بدم میاد.
United States
با سلام و احترام ، در سالهای بعد از انقلاب ، کدامیک از نمایندگان توانستند این همه بودجه و امکانات مالی برای گچساران به ارمغان بیاورند ؟ و کدامیک از شهردارها و فرمانداران ، این همه برای عمران و آبادی گچساران تلاش نمودند ؟
همکلاسی
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگه شما با تبعیض یعنی مخالفی!!!!
Iran, Islamic Republic of
بی انصاف، میدونی خبرنگار ایلنا در گچساران چقد نشسته و تایپ کرده و حالا جنابعالی براحتی نام ایلنا را برمی داری؟ لااقل نام ایلنا و یا هرمنبع خبری را بذارید تا دل خبرنگارش خوش باشه
Iran, Islamic Republic of
کسی که مدیر و مسئول امور اقتصادیش ..... است باید از جریان و اصلاحات حرف نزند
دوستدار ولی منتقد ﺗﺎﺝ
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون،با سلام وخسته نباشید.این پیام را جدی بگیر.
در شرکت نفت به این دلیل که دخالت نمی کنی نارضایتی به اوج خود رسیده.هوارادان ات روز به روز تحقیر می شوند.مخالفین ات قدرت را دردست گرفته اند وباسیاست خاص و مرموزانه از یک طرف گول شما میزنند و از طرف دیگر ابهت لیدرهای متعصب تان را دارند می کوبند.سکوت شما باعث دلزدگی هواداران پرشمار تان درنفت شده است.به جرات می گویم بیش از ۹۰درصد طرفداران ات از شما ناراضی هستند.تا کی باید صبر کنیم؟

قدرت و توان شما درسطح کشور برهیچ کسی پوشیده نیست.این سکوت شما موقعی خوب است که همه چیز ایده آل پیش برود ولی الان مخالفین قدیمی شما به قوت خود باقی است و طرفدارانت هم به جمع ناراضی ها پیوسته اند.درنگ جایز نیست.بعنوان وکیل مردم درنفت باید اقدام کنی.نفت گچساران نقش مهمی دراقتصاد کشور دارد باید بیشتر توجه کنی و وقت بگذاری.
کلی و سربسته گفتم .درد دل زیاد است.مشاوره در نفت یا نداری یا برعکس به اطلاع ات می رسانند.

جهت اطلاع بیشترین جمعیت اداری هوادارت در نفت است.


جدی بگیر .البته چه شما اقدام کنید و چه نکنید این گروهی که هواداران ات را می کوبند راه به جایی نخواهند برد و به سرنوشت قبلی ها گرفتار خواهند شد.


منتظر اقدام فوری شما هستیم.
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
دوست داریم تاجگردون ماافتخار میکنیم که نمایندمونی
Romania
ناشناس تاجگردون هیچ گونه مشکلی با دولت نداره مثل شیر کار میکنه
رضوی
Iran, Islamic Republic of
من اونجا بودم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
من جاشون بودم شش ماه سکوت می کردم و اینقدر پیام و یادداشت و مصاحبه و اینستاگرام و غیره و ذالک نمی کردم و فقط کار می کردم بعد فروردین ماه ۹۶ می اومدم گزارش کار می دادم.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر همیشه فقط حرف میزنید اگه واقعا با تبعیض گران برخورد میکنید چرا عملا این کار رو انجام نمیدی این آقایان مدیران شما هستن اگر نسبت عزل آنها اقدام کنی و تبعیضات انجام شده را منتفی قطعا اون موقع مردم به شما اعتماد خواهند کرد عمل .فقط عمل صداقت شما رو ثابت خواهد وگرنه حرف زیاد میشه زد از فرماندارت. برادرت.سایر مدیرانت .مخصوصا مدیر عامل نفتت که دیگه سمتی نمونده به ی بهبهانی نداده باشه معرفی کردن اینها دردی درمان نمیکنه مردم بهتر از شما میدانند که کی و چکار میکنه اما قدرت عزل اونها ندارن چون شما پشت سر اونایی
انصلف
Iran, Islamic Republic of
واقغا تبعیض را معرفی میکنی پس خدایی اول خود شما بنظر منشا تبعیضی
گرامی زاده
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مردم فهیم گچساران و مدیران و مسئولان این شهر قدر نماینده توانمند خود را بدانند و تمام قد از ایشان حمایت کنند خیلی جالبه دلسوزی و پرتلاشی نماینده شهر از یک طرف ناتوانی بعضی مدیران از طرف دیگه جالب تر همیشه از ناتوانی نماینده گله مند بودیم ولی امروز از ناتوانی مدیران رنج میبریم جذب این همه اعتبارات و پیگیری های مکرر نماینده برای هزینه اعتبارات توسط مدیران دل ما را هم درد آورده جناب دکتر تاجگردون خودت را فدایی مدیران ناتوان نکن و با هر گونه تبعیض وبی عدالتی عملا برخورد بفرماید قطعا مردم فهیم گچساران و باشت تمام قد پشتیبان شما هستند...
ع ع ع
Iran, Islamic Republic of
.. نیسه الکی تعریف و خوت نکن،ایطور که منم منم ایکنی انگار گچساران گلستان وابیه،
خط شکسته
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون گفتی دریک روستا ۳۲ بیکاراست وا یا میدانی در شهر زادگاهت دریک فامیل که حامی شما بوده اند ۲۸ نفر از لیسانس تا دکتر ا بیکارند و منتظر همکاری شمایند و حتی یکبار از شما درخواست نکرده اند.کنجکاو شوی میشناسی.
Iran, Islamic Republic of
اگر موقعیت یزید گیر اید بعضی صد مرتبه بدترند اب ندارند وگرنه شناگر ماهری هستند دروغ ربا پارتی بازی قوم گرای هویدا واشکار است
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خود معمار حقوق نجومی است صفدرها تربیت کرده چون موسسه دستورش را اجرا نگرد هوار می کشد تاجگردون نون به نرخ روز می خورد تو به شهرت برس چکار لنده داری خودش نماینده دارد خدری مردولایت مداری است حق گفته
Iran, Islamic Republic of
مثل خروس جنگی حرف نزنخود... دنبال منافع شخصی است از کی تاحال طرفدار .. شدی
Iran, Islamic Republic of
تا تاجگردون هست تبعیض ریا قوم گرای فقر درگیری بد اخلاقی موج می زند چون مغرور متکبر خود خواه از خود راضی است
موسوی چهار راه گشین
Norway
سلام و درود بر تاجگردون
اقای تاجگردون با زدن کلینیک تو باشت خیلی به مردم کمک کردند
اکو ۱۸۰ هزارتومنی فقط ۲۵ هزارتومان
دمت گرم اقای تاجگردون
احمد
Norway
بعضی خیلی بی انصاف هستند اقای تاجگردون برای چند نفر کار پیدا کنند من خودپ لیسانس دارم و فرزند جانباز و بیکار ولی خب نمیشه عزیزان نمیشه ،بیکاری معضل ملی هست
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون گفتی دریک روستا ۳۲ بیکاراست وا یا میدانی در شهر زادگاهت دربین فامیل و بستگانت را در تهران در بهترین شرکتها و موسسات سرمایه ای مشغول نمودی که برای خودشان فقط پول پارو میکنن وا یا میدانی در شهر زادگاهت دریک فامیل که حامی شما بوده اند ۲۸ نفر از لیسانس تا دکتر ا بیکارند و منتظر همکاری شمایند و شما اومدین باوی وبویراحمدیش کردین .گناه مردم و حوزه بویراحمد گرمسیر چیه خودت بهتر از همه میدونی که برات سنگ تمام گذاشتن و اینگونه بایستی جوانانشون بیکار و سرگردان باشند..
موسوی
Iran, Islamic Republic of
برادر . اون ۲۱ نظرو بزار مردم ببینن
شاکی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم.شما در دولت مطبوعت کاری برای مردم نکردی در دولت بعدی هم نخواهی توانست...وزیر به گچساران اوردی نتیجه وعده اش چ شد ؟وعده انتخاباتی بود دیگه؟جواب خدا را چ میخواهید بدهید از این حق الناس ؟دیگر از این وعده های پوچ خسته شدیم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اما نگفتند به یک خانواده سه نفری به دو نفر نامه برای جدب داده اند و شاعل شده اند اما برعکس خانواده ای هست که در سی سال انقلاب ختی یک نفر از آنهاشاعل نشده . لیسانس و دکترا هم دارند. دریع از این همه بی عدالتی .
مرحمتی
Iran, Islamic Republic of
خداییش برای باشت و گچساران خوب کار کرده چرا ادم حرف ححق نزنه.... اونم مخصوصا تو شرایط بد امروز کشور....
گر چه توجه بیشتر به نخبگان قشقایی هم باید در دستور کار دکتر قرار گیرد...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1