تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۱۹۹۷۰۳

تجلیل از قهرمان سی‌سختی در گردهمایی معاونین صدا و سیما (+عکس)

۱
۰
کبنا ؛شانزدهمین گردهمایی معاونین فنی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شهر یاسوج برگزار شد.
در این گردهمایی علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، مدیران ارشد معاونت توسعه و فناوری رسانه، معاونین فنی مراکز استان‌ها حضور داشتند.
علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما در این گردهمایی از معماری جدید و چیدمان نو تلویزیون دیجیتال رسانه ملی در آینده نزدیک هم خبر داد و گفت: در بسته نخست این طرح، ۱۰ شبکه سراسری و در بسته دوم برای مراکز استان‌ها، ۱۱ شبکه خواهیم داشت.
وی گفت: سه شبکه امید، شما و ایران کالا نیز به شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و چیدمان و ترتیب شبکه‌های رسانه ملی هم تغییر خواهد کرد.
علیدادی ابتکار و نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی را امری مهم ارزیابی نمودند و بر توسعه این فضا ها تاکید کرد.
رحمتی مدیرکل برنامه‌ریزی و امور مالی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز در این گردهمایی گفت: دستگاه‌های دولتی معاونت فنی سازمان صدا و سیما را برای تحقق کار سیگنال‌رسانی زمینی یاری کرده است.
مدیرکل برنامه‌ریزی و امورمالی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بیان این‌که تامین صدا و تصویرِ با کیفیت در کنار محتوای برنامه‌سازی حق مخاطبان است افزود: با تعامل خوب دستگاه‌های اداری کهگیلویه وبویراحمد با معاونت فنی شبکه استانی دنا به بیش از ۹۷ درصد پوشش جمعیتی در روستاها و شهرهای استان سیگنال‌رسانی انجام شده است.
وی با اشاره به این‌که این شبکه را در مقایسه با دیگر شبکه‌های استانی برای سیگنال‌رسانی پیشتاز بوده است افزود:  میزان پوشش سیگنال‌رسانی کشور را ۸۵ درصد است که شناسایی زیر ساخت‌‌های ارتباطات زمینی برای یکپارچهسازی سیگنال‌رسانی کشور از اولویت‌های فنی سازمان است.
مدیرکل برنامه‌ریزی و امورمالی سازمان گفت: در این اجلاسیه چگونگی موفقیت شبکه استانی دنا در کار سیگنال‌رسانی برای اثربخشی بیشتر برسی می‌شود .
وی همچنین به ضرورت تامین زیر ساخت‌ها در همه حوزه‌های رسانه در برنامه‌های زمان‌بندی اشاره کرد و افزود: توانمندی شبکه استانی دنا در تامین اتوماسیون صدا و تصویر قابل تقدیر است.
در پایان این گردهمایی با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه، مدیران ارشد معاونت توسعه و فناوری رسانه، معاونین فنی مراکز استان‌ها استودیوی تمام دیجیتال صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در آیین  بهره‌برداری از این طرح گفت: این استودیوی تمام دیجیتال صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد استودیو که برای راه‌اندازی آن بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بالای HD را دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: این استودیو یکی از مجهزترین استودیوهایی است که طی سال‌های اخیر در سازمان ساخت و تجهیز شده است.
افشارنیا افزود: قابلیت پخش تصویر به‌ صورت HD، استفاده همزمان از ۶۰ نور تلسکوپی پیشرفته، استفاده از ۳ دوربین مجهیز SP و سیستم دیجیتال ضبط و پخش پلی‌اوت از مهمترین ویژگی‌های این استودیو مجهز تولید سیما است.
همچنین در مراسمی با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه، مدیران ارشد معاونت توسعه و فناوری رسانه، معاونین فنی مراکز استان‌ها اپلیکیشن اندرویدی "همراه دنا " که از خدمات نوین واحد فناوری اطلاعات است رونمایی شد.
علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه بر توسعه آن  تاکید کرد،گفت: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به مرکز مبدا این نرم‌افزار توسعه و به همه مراکز استان‌ها و حوزه ستادی تحویل دهد.
از قابلیت های این اپلیکیشن، ارتباط متعامل با مخاطبان، مدیریت بخش‌های اپلیکیشن از طریق پنل تحت وب، قابلیت بروزرسانی،  تعریف سطح دسترسی کاربران در پنل‌وب، پخش زنده صدا و تصویر، ارسال نقاشی ویژه کودکان از طریق گوشی همراه، شهروند خبرنگار، اسلاید خبری می‌باشد.
تجلیل از نائب قهرمان مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد
سامان پاکباز گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده رسانه ملی و شبکه‌های مختلف آن در ایام مسابقات پارالمپیک اقدامات شایسته‌ای در پوشش این مسابقات انجام داده است.
وی افزود: بدون تلاش خادمان در رسانه ملی هرگز زحمات ورزشکاران و قهرمانان این مسابقات برای مردم مشخص نمی‌شود.
گفتنی است سامان پاکباز در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل در رشته پرتاب وزنه با کسب مدال نقره نخستین مدال کاروان ایران در دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
photo_2016-09-21_18-59-04 photo_2016-09-21_18-59-18 photo_2016-09-21_18-59-23 photo_2016-09-21_18-59-28 photo_2016-09-21_18-59-38 photo_2016-09-21_18-59-41 photo_2016-09-21_18-59-45 photo_2016-09-21_18-59-49 photo_2016-09-21_18-59-53
نام شما

آدرس ايميل شما

ظهرابی صداوسیمای استان البرز
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید وخداقوت خدمت همه مدیران وکارکنان صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد .پیشرفت مرکز باعث غرور مان شد .امیدوارم شاهد رونمایی از پیشرفت های دیگر مرکز باشیم .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1