تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۱۹۹۵۲۸

نوروزی پاسخ عصبانیت نماینده کهگیلویه را داد / حاج عدل در خصوص عکس فرزندانش توضیح داد

۱۰
۰
کبنا ؛خبرهای استان کهگیلویه و بویراحمد؛ از پاسخ حسن نوروزی به سخنان عدل هاشمی نماینده کهگیلویه در جلسه شورای برنامه ریزی این شهرستان تا واکنش هاشمی‌پور به انتشار عکس‌های فرزندانش در فضای مجازی از جمله خبرهای است که در ادامه می‌آید.
پاسخ حسن نوروزی به عدل هاشمی
روزنما نوشت؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد نظری  برخلاف نظر نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  دارد که جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه را ترک کرد و می گوید: اگر سردار هاشمی می‌دانست که ۴۰ درصد اعتبارات ماده ۱۸۰ به این ۴ شهرستان اختصاص یافته، یقین دارم به جای اعتراض، تشکر و تقدیر هم می‌کرد.
وی تأکید کرد: بر این اساس، این که رئیس سازمان برنامه بودجه یا استاندار یا نماینده مجلس هر کدام نمی‌توانند به تنهایی برای توزیع اعتبارات تصمیم بگیرند و شورای برنامه‌ریزی در مورد نحوه توزیع اعتبارات تصمیم‌گیری کرده و پس از آن، سهم هر شهرستان ابلاغ شده و از آنها خواسته می‌شود پروژه‌های خود را متناسب با این اعتبارات تعریف کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد درباره نحوه توزیع اعتبارات نفت نیز گفت: طبق قانون، اعتبارات دو سوم نفت بر اساس ضریب محرومیت و جمعیت هر منطقه توزیع شده و اعتبارات یک سوم نفت نیز متعلق به مناطق نفت‌خیز است.
نوروزی در مورد نحوه توزیع اعتبارات پروژه‌های ملی و ملی استانی شده نیز گفت: در پیوست قانون اسم این پروژه‌ها آمده است و نمی‌توانیم اعتبارات آن را در استان جابجا کنیم.
وی ادامه داد: در توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز سازمان برنامه و بودجه کشور سهم هر منطقه و شهرستان را ابلاغ می‌کند که با توجه به اینکه سال گذشته، اعتبارات ماده ۱۸۰ تخصیص نیافت، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام کرد پروژه‌هایی که سال گذشته از محل این اعتبارات در سیستم نظارت تعریف شد امسال در توزیع اعتبارات این ماده مجددا لحاظ شوند.
اعتراض نماینده کهگیلویه وارد نیست
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت اعتراض برخی نمایندگان استان به نحوه توزیع اعتبارات، گفت: طرح موضوع بودجه از سوی نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نشانگر دغدغه‌مندی وی برای حوزه انتخابیه خود است و وظیفه ما نیز کمک به توسعه این ۴ شهرستان است.
نوروزی تصریح کرد: تنها اعتباراتی که استان می‌توانست راجع به سهم شهرستان‌ها و بخش‌ها بحث کند اعتبارات استانی بود که در شورای برنامه‌ریزی و با حضور ۲۱ مدیرکل، سه نماینده استان، استاندار، فرمانداران شهرستان‌ها و برخی دیگر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای توزیع آنها تصمیم‌گیری شد.
وی با بیان اینکه مضمون صحبت‌های سردار هاشمی این بود که کهگیلویه بزرگ، نیازمند کمک بیشتری است، اظهار کرد: امسال حدود ۴۰ درصد از اعتبارات قانون استفاده متوازن از اعتبارات کشور یا اعتبارات ماده ۱۸۰ را به ۴ شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اختصاص دادیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر سردار هاشمی می‌دانست که ۴۰ درصد اعتبارات ماده ۱۸۰ به این ۴ شهرستان اختصاص یافته، یقین دارم به جای اعتراض، تشکر و تقدیر هم می‌کرد.نوروزی تصریح کرد: شاید اگر نماینده شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه، این توضیحات را ارئه می‌داد، سردار هاشمی آزرده‌خاطر نمی‌شد و از عنایتی که شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به حوزه انتخابیه‌اش داشت، تشکر هم می‌کرد.
توزیع بودجه، همیشه یکی از دغدغه های مورد نظر نمایندگان استان بوده، هست و با این حواشی ایجاد شده خواهد بود، قضاوت اینکه هاشمی پور باید از سازمان مدیریت تشکر کند و یا اعتراض بر عهده خوانندگان؛ اما اینکه جهت وزش نسیم بودجه کدام جهتی است می توان با اطلاع رسانی بیشتر سوالات و دغدغه های ابتدی همین گزارش را به راحتی و سهولت پاسخ داد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی کهگیلویه از توزیع اعتبارات و اعداد و ارقام مطرح شده به شدت ناراحت شد و جلسه را ترک کرد.
واکنش عدل هاشمی به درج خبر تجمل گرایی در زندگی اش
نماینده مردم کهگیلویه گفت: اگرهدف خدمت به مردم باشد،انسان عاقل واردحاشیه نمی شود
اوای جنوب نوشت؛ عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چند روز گذشته تصاویری از نزدیکان ایشان در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شده که واکنش هایی نیز به همراه داشته است پاسخ داد.
وی گفت: اگر هر انسان عاقلی بخواهداهداف و وظایفی که به درستی برای خدمت کردن به مردم طراحی کرده است تا به اهداف مورد نظرش برسد هرگز وارد حاشیه ها نخواهد شد.
هاشمی پور ادامه داد: اگرهدف خدمت به مردم باشد،انسان عاقل وارد حاشیه نمی شود،بلکه برای کارکردن با تعامل ،وحدت و همکاری فرصت ها را غنیمت می داند و برای خدمت به مردم در این راه باید سعی کند وارد حاشیه ها نشود و من این قول را به مردم حوزه انتخابیه خود خواهم داد که وارد حاشیه ها نشوم.
عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:امروز خوشحال هستم که شعارها و وعده هایمان به مردم در حال عملی شدن است و مشخص و طبیعی است در چنین فضایی بخواهند حاشیه درست کنند،اما من به عنوان نماینده مردم کهگیلویه بزرگ فقط به دنبال استفاده از فرصت ها برای خدمت به مردم هستم.
عدل هاشمی تاکیدکرد:قبلا هم گفته ام و بازهم تکرار می کنم عدل هاشمی بعنوان فرزند و خادم مردم کهگیلویه بزرگ به هیچ وجه واردحاشیه نمی شود ، بلکه امشب برای اقدامات نتیجه بخش پتروشیمی دو رکعت نماز شکر به جا خواهم آورد.
هاشمی پورتصریح کرد: تنها چیزی که فقط به آن فکر می کنم کار،کار و کار است و امروز مطمئن هستم که این دعای خیر مردم منطقه است که باعث شده در این مدت کوتاه کارها و برنامه هایمان در حال عملی شدن باشد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نوروزی و هاشمی ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نگو کهگیلویه یزرگ بسمونه
Iran, Islamic Republic of
اقا لطفا پای حاجی رو نکشونید به این حواشی
ستار
Iran, Islamic Republic of
نماز شکر ؟
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
حاجی حالا حاشیه رو وبش کن.جریان عکسها چیه. حاجی این پولا از کجا اومده.وجدانا نگی پول زحمت کشیه که دلخور میشما
محسن از چرام
Iran, Islamic Republic of
فعلا که مردم تو حاشیه اند
نیما
Iran, Islamic Republic of
پسرهای شما هم مثل همه حق دارند خوش باشند که هستند امامشکل اینجاست که شما و امثال شما دم از ساده زیستی و دوری از مادی گرایی می کنید که این موضوع مردم را حساس می کند
سعیدی
Romania
زارع که میگفت بیشترین سهم ماده ۱۸۰ را برا بویراحمد گذاشتن ،البته معلومه که کی دروغ میگه!!!!!!
تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
مرحبا دکتر نوروزى توضیح کامل و سالمى دادین ..از حاج عدل هم ناراحت نشین احتمالا از طریق نیروهاى شهرستانى خودش اطلاعات نا درستى دریافت کرده که بعدا خودشون متوجه میشه ودلیلش رو هم میفهمه !!!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
تا بوده همین بوده وخواهد بود وچیزی تغییر نخواهد کرد بیت المال به صرف هزینه مردم .. بیت المال خواهد بود خودمون خواسته ایم پس حرفی برا گفتن نداشته باشیم
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1