تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۱۹۹۴۳۷

آقای تاجگردون؛ همه خوابند شما بیدار باش

۲۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید مصطفی علیپورنژاد
 
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر  از  تازه تری  میرسد
بعد از تهدید نماینده مردم شریف بهبهان که گفته بودند جلوی جذب کارجویان کهگیلویه و بویراحمدی را در حوزه انتخابیه ام میگیرم و بلافاصله با جواب قاطعانه سردار هاشمی پور از گفته خود عقب نشینی کردند . این بار و در کمال بی خیالی مسئولان استانی نسبت به مقوله اشتغال جوانان و نرخ فزاینده بیکاری در کل استان و عدم جسارت پاسخگویی به یاوه گویی ها و تهدیدهای برخی مسئولان استانهای همسایه، عده‌ای از نمایندگان استان بوشهر حرف از اخراج و عدم جذب نیروهای غیربومی علی الخصوص نیروهای کارگری و مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد زده‌اند که این مقوله مایه تأسف و تأثر مردمان فقیر و توسعه نیافته خطه زاگرس نشین کشور است.
جنگ را ما علمدار بودیم
آب و نفت و گاز میراث خاک پدری ماست
آبادانی سهم خوزستان و بوشهر و تهران و اصفهان و فارس.
تاسف بیشتر انجاست که چرا در کنار عکس العمل و واکنش سریع جناب اقای تاجگردون که اینچنین تهدیدی را با سیاست و قاطعانه جواب دادند چرا مسئولان استانی و سیاستمداران پایتخت نشین و دانشگاهیان و ... کوچکترین واکنش و عکس العملی در فضای رسانه ای نشان ندادند تا فردای روزگار دیگر همسایگان استان به خود جسارت اینچین تهدیداتی را ندهند.
سوال اینجاست که آیا فرزندان غیور کهگیلویه و بویراحمد به اندازه ۳ میلیون کارگر افغانی مقیم کشور حق اشتغال در کشور خود را ندارند؟
آیا مسئولان استان فکر نمیکنند که در وضیعت چراغ قرمز امروز که سونامی بیکاری بیداد میکند اگر تهدیدات همسایگان عملی بشود و جمعیت عظیم شاغلان هم استانی از بوشهر و عسلویه اخراج بشوند و به استان برگردند چه بحران فجیعی در سطح کل استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد میشود. مهاجرت، خودکشی، فساد و اعتیاد ، کاهش نرخ ازدواج و افزایش نرخ طلاق زوجهای جوان همه و همه اثرات سوء افزایش نرخ بیکاری هستندکه مسئولان سر سری از کنار آنها رد میشوند.
به راستی بی برنامگی و بی خیالی مسئولان تا کی و تا کجا؟
آب سدهای «مارون» و «کوثر»، «خوزستان» و «بوشهر» را آباد کرده بدون اینکه کوچکترین بهره برداری و نقش و سهمی در عمران و آبادانی و فراهم کردن زیرساختهای کشاورزی و اشتغال در استان محروم خودمان داشته باشند و این است نمک نشناسی همسایگان کهگیلویه و بویراحمد و بی خیالی مسئولان بومی.
دلمان میسوزد به حال مادرانی که شب و روز چشم به راه برگشتن جوانانشان از جبهه های عسلویه و هرمزگان و خوزستان هستند. سربازانی که از خوزستان و فارس تا هرمزگان و بوشهر را آباد کرده اند و دریغا که خانه پدریشان نه سقف دارد نه در دارد و نه راه ...
از ماست که برماست
باتشکر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شهرام مؤمن نسب
گچساران
Iran, Islamic Republic of
وقتی خودمان بومی وغیربومی راشروع کردیم ودرشهرخودمان ادارات شده فامیل گری حرفی برای گفتن نمی ماند
دهدشت خاطراتم
Norway
همش بخاطر این است که در استانی گمنام و با مدیران و مسولانی بی غم و بی تعصب افتادیم.
ابادی خوزستان و بوشهر بخاطر استانداران و مسولان و مرکز استات نشینان اونهاس.
همه مرکز استان دارن ما هم مرکز استان داریم هی....
باوی
Iran, Islamic Republic of
در راستای فرمایشات نماینده بزرگوارمان جناب تاجگردون هروقت اعلام نمایند حاضریم آب را روی بندری ها ببندیم
حق
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشیداگه اخراج کردندشماهم نیروهای غیربومی رادرگچساران دربیارید.اینطوری همه گچسارانیها سرکارمیرند.چون بیشتربچه های گچسارا کارگری ساده میکنند.
Iran, Islamic Republic of
بعد از انقلاب یه مرد برش دار از این استان به معنای واقعی پا گرفت که بتونه حق این استان بد بخت رو بگیره ولی بعضی دست به قلمان داریم به جای حمایت اون رو نا حق تخریب میکنیم که البته این افراد تعداد محدودی هستند که کینه های بچه گانه از تاجگردون دارن
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
تفکربومیگری متاسفانه چندین سال است شایددودهه دراین دیارابرازوجودمیکندمگرزمانیکه هیچ دانشگاهی دراستان نبوددانشگاهها برای خودسهمیه بومی داشتنددربرهه ای دولتهاگاهابرای اینکه درقبال مستخدمین وظیفه تامین مسکن نداشته باشندیکی ازشرایط استخدام رابومی بودن میدانستندمتاسفانه چندوقتی است که این تفکرنهادینه شده متاسفانه نمایندگان به دلیل عدم توانایی دراصلاح قوانین پایه ای عاجزندوقول اشتغال به موکلین خودداده اند اگراحساس کنندپروزه ای اشتغالزادرحوزه نمایندگیشان به بهره برداری میرسدیقینا دوست دارندکمی ازوعده های خودراعملی کننددراینکه بخشی ازدرامدمراکزومعادنی که باعث الودگی منطقه میشودبایستی باعث رفع الودگی ان منطقه شودشکی نیست وکاملا منطقی است ولی تفکراستخدام فقط برای افرادبومی هم خطرناک است وهم بسیارقبیح ااگرمیخواهیدشمانمایندگان این تفکررااجرایی کنیداجازه بدهیدهراستانی بخواهدازایران جداشوداگربناست استانی که هیچ معادن بزرگ اشتغالزاندارددراستان دیگرحق کارنداشته باشدمهاجرت به استانها راقدغن نماییداصلا این چه تفکری است بایستی براین م دم گریست که به چه کسانی اعتمادکرده اندمتاسفانه تااین تفکرات دربین نمایندگان حاکم است نبایدامیدی به حل مشکل بیکاری باشدتاسف اوتر این است که نمایندگان که بایستی مرقانون باشندزبان هم رانمیفهمندوعده ای نیزمثل نهادهای بسیجی که بایستی شعارهمه خاک ایران سرای من است بایدشعارشان باشدبگونه ای پیام داده اندکه شایسته تفکربسیجیگری نیست من خودیک پزشک بسیجی ام اصلا کلمه اب برگردون وارث پدرواینگونه ادبیات سخیف درشان یک بسیجی که بایست الگوی اخلاق ودینداری باشد نیست هم جناب خدری وهم جناب تاجگردون نمایندگانی شاخصندولی ایکاش این بزرگواران چنین مسایلی رادرجوامع عمومی نشرنمیدادندودرخلوت وجوی ارام هردواستان رایکی وکل ایران راسرای خودمیدانستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای ..سیاه نمایی بسه خ...قضیه این نیست که میگی.سفر برزیل آقای تاجگردون هم پوشش بده
برق
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما ..................ماتاآخر مثل کوه خامی دست به دست پشت تاجگردون بودیم و هستیم و خواهید ماند .انشالله
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خدری در ایران نفت را به نام مسجدسلیمان و گچساران و آغاجاری و اهواز می شناسند.چه شده است ؟از زمان ویلیام دارسی تا حالا چنین بوده است و حال شما چنین می گویید. مگر در تجارت حوزه شما خللی ایجاد شده که هم اکنون وارد کار استان همجوار می شوید.ما خاک خورده، گیس خورده،گریس خورده ودود خورده صنعت نفتیم.ما آرزوی اجناس ته لنجی شما را داریم.ما را به خودمان واگذارید.آب به مثابه روشنی است.ما آن را از سد کوثر به شما اهدا کردیم.این جواب هدیه شماست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسف هستم که یه افرادی .. ایقدر از دعوا خوشتون میاد این چه متنی هست که نوشتی.کی حق شما رو خورده؟؟
فقط برای .. متاسف هستم که نفرت از استانهای همسایه ها ایقد همه وجودش رو گرفته
گچسا ان
Iran, Islamic Republic of
استاندار اوایل خوب حرکتهای میکرد حالا او باید تحول صورت گیرد
Iran, Islamic Republic of
.! همین خود شما و تاجگردون بیدار باشید کافیست!!!!!
خداترس
Iran, Islamic Republic of
جناب علیپور نژاد
احتمالا جنابعالی خواب تشریف داری؟!
مردم بیدارند ولی بیداری به جنگ زرگری نیست.
حق و حقوق هر انسانی در هر کجای دنیا محترم است.
در همه جای ایران و همین استان خودمون و استان بوشهر در استخدام اولویت با نیروهای بومی هست.
چرا با حرف حق بوشهری ها تقابل کنیم که یعنی بیداریم!!!!
Iran, Islamic Republic of
ای برادر این مسولین نون به نرخ روز می خورند والحمد الله کس بیکار منتصب به خودشان دور وبرشون هم نیست هیچ کدامشان هم مثل اقای دکتر تاجگردون خودشون مدیون اب وخاک ومردم نمی دانند تازه عده ای ازسیاسیون بی کیاست شروع کردن به تخریب نماینده دلسوز وزحمت کش می خواهند با بست های ناروای سیاسی و ملتهب کردن فضا علیه اقای دکتر تاج گردون به مقاصد مغرضانه سیاست زده خود برسند زهی خیال باطل دکتر جمعیت ۷۰الی۸۰ هزار نفری شهرستان را به خداوند متعال پشتیبان دارد ودفاع از حق همیشه پیروز وماندگار است این چند کامنت مغرض هم خودشان می داند عقده گشایی میکنند بسیار کمند
دوگنبدان
Romania
نویسنده عرض کردن که مسئولان استان خوابند .
خداییشم راست میگن کی تو استان به فکر توسعه و اشتغاله ابهاالناس .
نماینده بوشهر تهدید کرده اقای تاجگردونم جوابشو داده ایا بد کرده به نظر شما؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه چی شده که دکتر تاج عزیز ما رو آورده به نامه نگاری؟اونم از نوع سرگشادش.دکتر حان نکنه از هم جا رانده شدی؟
محروم
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی همشهری اونا چه غشغله ای بپاکردن مسئولین یخ ما عاقل شدن بعضی جاها دیئنه بازی لازمه مسئولین یخ فقط پشت میزنشستین چایی داغ می خورین
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
عاموکوتاه بیا خیلی تند میری جنگ کجا بود سرباز کجا بود
با خبر
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساتتو کجا اب ارث پدریته سرمایه ملی رو الکی ب اسم کسی نزنید، تو هر شهر و شهرستانی اولویت با بومیه مث همین باشت و گچساران ک میگن باشتیا بومی گچساران نحسوب نمیشن، نماینده هم دنبال تبلیغاته اگه دنبال اشتغال جوانان بود نمیذاشت این همه غیر بئمی تو چم شیر کار کنند، الکی پاچه خاری نکن برادر من، ب جای اروم کردن اوضا خودتون داررین بدترش میکنین، برا شما حقه ببرا دیگران نه
کارگر
Iran, Islamic Republic of
حدود ۷۰درصد ناسیسات نفت و گاز به اصطلاح گچساران در استانهای فارس و خوزستان و بوشهره.خدا رو خوش میاد روزانه ۲۵ اتوبوس پر از آدم از گچساران حرکت کرده و با طی مسافت های متفاوت حتی تا حدود ۱۴۰ کیلومتر دورتر کارگر ساده ببره.
مردم و مسئولین اون استانها واقعا تا الان بی غیرت بودن که عکس العملی نشون ندادن.
در ضمن خیلی از این کامنت ها از طرف افرادی است که از بسیاری موضوعات اطلاع درستی ندارند.الان تمام جذب نیروها در گچساران مربوط به بستگان همان مسئولین نفتی و منصب داران سیاسی استانتون هستند.
شما اجازه میدین من نوعی هر روز بیام در شهرتون و مثلا از امتیاز تاکسی شهریتون استفاده کنم.نه به خدا که صنف تاکسی دارانتون می کشنم.
لطفا یک سوزن به خودتون بزنید بعد یک جوالدوز به مردم استانهای همسایه
بی خبر
Iran, Islamic Republic of
جواب تاج را نماینده بوشهر مستدل دادند خدایش خوب هم گفتن . شما جوابیه نماینده بوشهر را بخونین بعد قضاوت کنید. اصل ماجرا این هم نیست.
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
منم یکی دیگه از کسانی که بخاطر بومی نبودن بعد از 11 سال کار در عسلویه دستور اخراج بدون هیچ دلیلی صادر شده آقای تاجگردون مبارکه
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1