تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۱۹۹۳۳۳

جدیدترین توضیحات در خصوص شلیک گلوله در کانون تربیت یاسوج

۴
۰
کبنا ؛

 مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد کشته‌شدن سرباز ضارب کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج توسط افسر نگهبان کذب محض است.


علی عباس فلاحتی مطلق  گفت: شایعات زیادی در ارتباط با فاجعه کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج در جامعه و فضاهای مجازی منتشر شده که هیچکدام صحت نداشته و کذب است.
وی با بیان برخی از این شایعات مانند کشته شدن سرباز ضارب توسط افسر نگهبان وقت را بی اساس خواند و اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود سرباز ضارب از گچساران به یاسوج تبعید شده هم از شایعاتی است که از اساس کذب است.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرباز ضارب حدود ۷ ماه خدمت کرده و به هیچ عنوان از گچساران به یاسوج تبعید نشده و از ابتدای خدمت در این شهر خدمت سربازی کرده است.
فلاحتی مطلق از پیگیری های ویژه دستگاه‌های مرتبط در ارتباط با فاجعه کشته شدن ۳ سرباز بدست سرباز دیگر در کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج خبرداد.
وی گفت: اکیپ ویژه ای برای بررسی های لازم هم اکنون در یاسوج مستقر شده و بطور حتم پیگیری ها تا حصول دقیق نتیجه این فاجعه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تمامی کسانی که در پرونده این فاجعه تلاش کردند در جامعه آرامش برقرارشود، خاطرنشان کرد: پرونده هم اکنون از طریق دادسرای نظامی و دستگاه قضایی درحال پیگیری ویژه است.
فلاحتی مطلق افزود: مسئولان سازمان‌های زندان کشور نیز از لحظه وقوع فاجعه تاکنون درحال پیگیری و مشخص شدن دلایل این حادثه بوده اند و از هیچ کوششی برای مشخص شدن نتیجه و ایجاد آرامش کوتاهی نکرده که جای تقدیر دارد.
وی از حضور آیت الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در منزل سربازان کشته شده در این فاجعه خبرداد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های سربازان کشته شده همراهی‌های شایسته ای با مسئولان مختلف داشته اند که ما از این بزرگواران تشکر می کنیم.
فلاحتی مطلق در پایان افزود: نتیجه نهایی دلایل این حادثه هنوز مشخص نشده و بعد از مشخص شدن دلیل آن اطلاع رسانی می شود. /ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام باید یه قانونی وضع بشه که این طوایف اهل ناهنجاری در استان از خدمات دولتی محروم بشن واقعا متاسفم که برخی طوایف من جمله طایفه این سربازی که سه نفر دیگه رو کشته توی این استان جولان می دن
میلاد
Iran, Islamic Republic of
ایشون حتما بی خبره از موضوع گفته ها همه کذب بودن به هر حال فاجعه ی بزرگی بوده و این فقط نتیجه ی بی مسیولیتیِ ....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مسؤل محترم کبنا نیوز لطفا درج بفرمائید
مسوولان محترم امنیتی و سیاسی و.....استان لطفا خانواده و تایفه سرباز گچساران را ارشاد بفرمائید تا درگیری بوجود نیاد در غیراینصورت غیرت اجازه نخواهد داد که چنین حرف ها زد شود و گرنه .... این خانواده‌های کوچک نیستند و اجازه سوما نخواهد داد
از مسولین محترم که در حال رسیدگی هستند سپاسگزاریم
ضمنا از نماینده محترم ولی فقیه جای تقدیر و تشکر داریم.
گلي
Iran, Islamic Republic of
از بس این بنده خداررو اذیت کردن اونم عصبی شد همشونو کشت دیگه طاقتش سر اومده بود اون سه تا قومو خویش بودن این بدبختو میزدن هر روز
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1