تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۱۹۹۳۰۲

جوابیه‌ای یکی از موکلین تاجگردون به نماینده بوشهر

۳۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ سید سعادت الله حسین‌پور ده‌بزرگ
 
عرض سلام و احترام خدمت خوانندگان عزیز,بخصوص سلامی ویژه خدمت خواهران و برادرنم دینی و هموطن خودم در استان بوشهردارم.
حرف و سخنانی در مطالب خود اورده اید.که برای ما مردم حوزه انتخابیه اقای تاجگردون خیلی سالها نه بلکه دهه هاست که اشنا است.
نمیدانم درنقشه حغرافیایی اصلا نگاهی به نقطه سوق الجیشی کشور گچساران انداخته اید یا خیر؟hosini-2
نمیدانم از پتانسیل های بالقوه و بالافعل این منطقه جغرافیایی اشنایی دارید یا خیر؟
وقتی مطالب دوستانم را مطالعه نمودم.با خودم اندیشیدم که شاید دوستان گرمسار استان سمنان را که در چند ده کیلومتری تهران است را با گچساران استان ک.ب. اشتباه گرفته باشند.
اما بعد گفتم خیر  استان بوشهر همین بغل دست ما قرار گرفته است.اینهایی که تهرانی نیستند که ندانند گچساران کجاست.
سخنانی گفتید.مطالبی نوشتید که جنس انان برای مردم شهرستان های گچساران و باشت بسیار اشناست.
از گردو غبار گفتید  اماایا  با خود نیندیشیدید که منشاءاین گرد و غبار کشور عراق و استان خوزستان است که هردو اول در مجاورت گچساران قرار گرفته است و بعد از طی مسیری چندصدکیلومتری به بوشهر و پارس جنوبی میرسد.
ایا شما نسبت به این امر اگاهی ندارید که این گرد وخاک اول مهمان ما مردم گچساران است و ته مانده ان به بوشهر میرسد.
از دود و الاینده های نفت و.گاز نوشتید و بیان نمودید که به علت این الاینده هاخرج دوا و درمان شما نصف حقوق ماهانه شما است.
ایا شما مطلع نیستید که اگر شما کمتر از سه دهه است که این درد گریبانتان را گرفته است این دود و الاینده ها هشت دهه است که مهمان ماگچسارانی ها میباشد.و اگر این امر شما که الایندگی ها برایتان بیماری به ارمغان اورده است.ما باید بگوییم که چند نسل است که این الاینده ها را از طریق ژن از پدربزرگ و پدر به ارث برده ایم و الان هم ان را به فرزندان خود انتقال میدهیم.
از فقر و بیکاری دراستان بوشهر ومنطقه پارس جنوبی گفتید.
ایا شما مطلع نیستید که ما هشت دهه است که این درد را بردوش خسته خود میکشیم.و شرکت نفت گچساران بیش از انکه میزبان فرزندان خود باشد میزبان سایر اقوام ایرانی است. و تا به امروز با وجود اینکه بیکاری امانمان را بریده است  کوچکتر از گل به هموطنی نگفته ایم و گروه لیان شامپویی تشکیل نداده ایم که حتما باید از نیروی بومی گچساران استفاده نمایید.
به اقای تاجگردون گفته اید  که از کنار برج های تهران رد نشوید که پول ان را پارس جنوبی پرداخت نموده است.
اما ایا میدانید که با پول تولید۷۵۰هزار بشکه نفت  وگاز گچساران منطقه پارس جنوبی اباد گردیده است.
ایا میدانید که حوزه نفتی گچساران که فقط چند ده چاه نفتی ان در استان بوشهر قرارگرفته است تولید روزانه اش به اندازه کشور امارات متحده عربی است.

ایا میدانید که استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ شاخص بیکاری رتبه اول را در کشور داراست.
و ایا میدانید شهر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ امار بیکاری در رده اول قرار دارد.این یعنی ما در نفت رتبه اول را در کشور داریم و در کنار ان رتبه اول بیکار را از ان خود نموده ایم.
فرمودید :نیمی از سرمایه کشور را استان بوشهر میدهد. ایا میدانید از لحاظ تولید ناخالص ملی استان کهگیلویه و بویراحمد استان دوم کشور میباشد. و ایا میدانید وقتی گچساران را از بقیه نقاط استان  ک.ب. تفکیک کنیم استان کهگیلویه. بویراحمد  به جایگاه دوم از اخر جدول سقوط میکند.وگچساران به تنهایی به اندازه هشتاد درصد کشورهای افریقایی تولید ناخالص دارد.
اقای تاجگردون را به واقعه کربلا بردید و درصف مخالفین امام.ع. قرار دادید.و چند بار از صفت نامتعارف (اب گردون استفاده نمودید)   که این امر دور از شان و ادب دانشجویان میباشد.
اقای تاجگردون که برادر شهید وجانباز هشت سال دفاع مقدس میباشد و اگر سخنی درمورد اب گفتند. بیشتربراساس این حدیث از پیامبر عظیم الشأن اسلام صدق میکند.
که پیامبر فرمودند: چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است.
ایا شما مطلع هستید که برای ساختن سدکوثر درگچساران وکهگیلویه چندصدهکتار از زمین کشاورزان دربالا دست سدبه زیر اب رفته است.
ایا اندیشیده اید ان کارگر کهگیلویه و بویراحمدی را که شما میخواهید مانع از سرکار رفتنش در پارس جنوبی شوید فرزند هم کشاورزی است که یا بالا دست این صد زمینش به زیر اب رفته است و یا در پایین دست سدکوثر  برای زمین دیم کشاورزی اش نمیتواند ابی از سد برداشت کند.بخاطراینکه مردم بوشهر و خوزستان و چند کشور عربی از این سد برای مایحتاج روزانشان به شکل حیاتی به این اب نیاز دارند.
اگرانسانهای ازاده ای باشید.که هستید قطعا به بزرگواری ما مردم گچساران بیشتر از قبل الان واقف شده اید.
پس اگاه باشید که این چاقویی است که دست شماست.باید ببینیم که چگونه از ان استفاده میکنید. اگر شما مانع از کار فرزندان این استان در منطقه پارس جنوبی گردید و مسوولی در این رابطه بخش نامه ای امضاء نماید.قطعا اینده قابل پیش بینی نیست که چه اتفاقاتی در ابستن خود خواهد داشت.
ما مردم گچساران و باشت از لحاظ اب/برق/گاز/نفت/جنگل خود مختار هستیم
تیم و کمتر نقطه ای درایران را میتوانید پیدا کنید که اینگونه باشد.
اگر دولت پول یک سال اب و نفت و گاز ما را به خودمان بدهد بدون شک برای نسل های اینده خود هم هیچگونه دغدغه ای نخواهیم داشت.
درپایان خدمت شما دوستان و سرورانم عرض کنم که کوچک شما سال۱۳۷۳افتخار شاگردی دکتر تاجگردون را داشته ام و در طول۲۲__۲۳گذشته فقط یک مرتبه  افتخار مصاحبت با ایشان را داشته ام. و از لحاظ خط و مشی سیاسی,خطوط ما از هم سوا میباشد.ولی وقتی شرایطی اینچنینی که برای احقاق حقوق مردم استان کهگیلویه  و بویراحمد و شهرستانهای باشت وگچساران در میان باشد مثل کوه پشت هم ایستاده‌ ایم.شما ان چند ده نفر را که دراین استان بدلیل خط,و مشی سیاسی هرانچه اقای تاجگردون بگوید.در مقابلش موضع مخالفت مینگرند را نبینید.حرف و سخن دکتر تاجگردون  حرف و سخن اکثریت مردم حوزه انتخابیه اش در این مورد میباشد.
درپایان از حاج اقاخدری توقع داریم که بجای چونه زدن برسر این چند ریالی که مجلس و دولت تصویب نموده اند,انتظارمیرود در کنار دکتر تاجگردون و دیگر نمایندگان استان های نفت خیز برای احقاق حقوق این مردم دست بدست هم بدهند و انشاالله در اینده نه چندان دور خواهان سهم بیشتری از درآمدهای نفت وگاز کشور باشند.به امید موفقیت هر دوعزیز  که موفقیت انان موفقیت مردم استانهای بوشهر وکهگیلویه و بویر احمدو سایر استانهای نفت خیز خواهد بود.
کوچک شما بخصوص مردم خونگرم و مهمان نواز استان بوشهر.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد موسوی
South Africa
احسنت
ده بزرگی دوم خردادی
United States
شما که تو شب نامه هاتون به مادر تاجگردون هم رحم نکردید الان رنگ عوض کردین؟؟؟!! برادر ناتنی ات برای همیشه سوخت تو هم پالتو بپوش و مسافر بزن اقا سعادت
همه میشناسنت بیخود افاضه فضل نکن
منفعت طلبترین خانواده باوی هستید
سی قدرت هر چه فحش بود به دکتر داد اما الان چون نیازمنده اومد باهاش
برید با همون یداله و اکبر ها
نابینا
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت سایت کبنا نیوز و جناب سید سعادت الله حسین‌پور ده‌بزرگ
من متن شما رو نخوندم ولی.. شما را که دیدم خیلی... می دونید چرا؟
چون این عکس .. گرفته شده متوجه ..نشدید که در پشت سر شماست.به هر حال من نابینا هستم و یک سری سوتی های این چنینی رو می بینم .کبنا این سوتی خیلی باحال بود خداییش به عکس ها دقت کن نه صرفا به خاطر تعصبات به نماینده .عید تان مبارک
آفتاب یزد
United States
برید با همون اصولگزاها لطفن
دستتون برا همه رو شده .همونایی بودید که برعلیه تاجگردون شبنامه پخش میکردید حالا چ شده؟؟شاید پیمونکاری بهت داده..
از همه جا رانده
Iran, Islamic Republic of
.. خودتونو بردین بخدا
ما اصلاحاتیا از شما..بیزاریم
با همون اله کس یدالله اکبره باشین بهتره البته اگه تحویلتون بگیرن
چه خبر؟ الان سرحالی؟؟؟؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با حمایت از دکتر تاجگردون احقاق حق میکنیم وسهم بیشتری از کار در مناطق نفتخیزجنوب راخوااهانیم همچنین سهم اب بیشتری میخواهیم
موسوی
Iran, Islamic Republic of
سید ،،آفرین بر شما..
صادقی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تشکر وقدردانی از مدیریت محترم سایت وزین وبروز کبنانیوز که بااطلاع رسانی بجا وشفافش در تنویر افکار عمومی مخاطبین خود سنگ تما می گذارد..به استحضار نماینده فهیم استان بوشهر وموکلین محترمش برسانم ،که مطمعا"اشتغال زایی که مردم گچساران برای موکلین بازاری حضرتعالی در شهرستانهای دیلم وگناوه از طریق خریدهای کاذب دارد شمای نماینده برای آن حوزه نداشته ونخواهید داشت .لطفا"با عقب نشینی از موضع خویش تنش همجواری نسازید.
بینوایان
Iran, Islamic Republic of
هر وقت سعادت را میبینم یاد ژان بال ژان میفتم
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت آفرین ب این قلم شیوا و منطقی و متین
Iran, Islamic Republic of
احسنت اقای خدری بایدبه فکرارامش باشدوعزیزانی که بنام... بیانیه صادرمیکننددوست خواه اقای خدری نیستندافرادفرصت طلبی که ازاب گل الودماهی میگیرندوال.. واقعی شان ومنزلتش بالاترازاین حرفهاست
یاسوج محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر سعادت تشکر از شما
احمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سید سعادت عزیز. کلامت حق است.
Iran, Islamic Republic of
انگارعکسو داخل ..گرفتن
بلادی
Iran, Islamic Republic of
دیگه جا نبود تا بری .. بگیری؟؟؟ اون که..پشت سرت.کبنا زود عکسو عوض کن تا بوشهری ها سوژمون نکردن
Iran, Islamic Republic of
جا نبود عکس بگیری تا پ.. پاکش کنید این عکسو
مسجد
Iran, Islamic Republic of
همون چند ده نفر بودند که مثل کوه پشت برادر ... ایستادن
سروش
Iran, Islamic Republic of
احسنت به سید بزرگ افرین بر غریتت
دشت گز دریلا و گچ عوض سفارت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سیفون پشت سرته مهندس. خداقوت
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
ما لرهای بویراحمد کاملأ موافق و پشتیبان شما خواهیم بود در کوتاه کردن زبان برخی یاوه گویان
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی شما کاسه داغ تر از آش نشوید بگذارید مردم خودشان قضاوت کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جوانهای گچساران بیکارندولی هرچی نیروی غیر بومی سرکارند.اگه جوان گچسارانی بخواهدازسربیکاری مغازه ای راکرایه کنه متأسفانه کسی خریدنمیکنه بخاطراینکه مردم این شهرازدیلم وگناوه خریداشون راکردند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاچگردون. واقعا در قبال آبی که با استان بوشهر می دهیم چی گیرمون میاد. بیایید دست به دست هم تاجگردون را حمایت کنیم و حقمونو بگیریم
سیدنیما پاد
Iran, Islamic Republic of
سلام احسنت بر غیرت شما سید بزرگوار ودرود بر تاج گردون
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود وصد درود بر سید سعدت حسینی بزرگوار
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی شما بنزین بر اتش نریزید نماینده باید از طریق مجاری قانونی پی گیر مشکلات حوزه انتخابی خود باشد نه با نامه و اعلامیه ...راه خروج از بیکاری جوانان گچساران و باشت بستر سازی شرایط و عدالت مرزی نماینده و مرتیطین مسول استان و شهرستان ودوری از طایفه سالاری و باند محوری و ....است ونه بستن اب بر روی استانی دیگر ونه نامه پرانی و تحریک احساسات مردم صادق و سالم و ساده این شهرستانها ...
برق
Iran, Islamic Republic of
احسنت سید .....................
باوی
Iran, Islamic Republic of
سلام ..احسن به غیرتت گل گفتی ..جناب اقای خدری باید بداند که جوانان گچساران وباشت وبیر احمدیهای عزیز پشت سر دکتر مثل شیر ایستاده اند .فارق از خط ومشهی سیاسی ..
دشت گز دریلا و گچ عوض سفارت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت. بسیار زیبا. چقد شبیه شهرام صولتی هستی مهندس
بویراحمد. تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون. عزیز باور بفرمایید تمام فصل تابستون ما در خدمت مردم شریف استان بوشهر. هستیم طوری که جایی گیر خودمون. نمیاد و. الان از اون عزیزان توقع داریم. در نهایت آرامش و مهربانی قضاوت. بفرمایند.بهر روی دکتر. عزیز خیلی از. حمایت. تون ممنون و سپاسگزاریم،
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون عین یه بچه کوچولو که یک دعوای رو درست میکنه خودش میره کنار دیوار وامیسه وبزرگترها رو به جون هم میندازه.مردمگچساران وبوشهر رو به جون هم انداخته.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم آقای تاجگردون به دنبال...ه از احساسات مردم و بهربرداری سیاسی است و گرنه تعداد افرادی که درگیر چنین مشکلی هستند اینقدر پایین است که ارزش ندارد صمیمیت مردم این دو استان به هم بخورد چرا که خودم سال ها در بوشهر بودم و از بوشهری ها جز خیر چیزی ندیدم.اگر آقای تاجگردون عزیز دنبال حل این مشکل هستند اساس این مشکل از تهرانی ها و اصفهانی ها هست که غالب مدیران پارس جنوبی از تهران، اصفهان،تبریز هستند و خود بوشهری ها هم سهم اندکی دارند و به نظرم آقای تاجگردون باید با جناب خدری هم پیمان می شدند علیه استان هایی که سهمشان از اشتغال در پارس جنوبی بسیار بالاست و روزانه ۴-۵پرواز از تهران و اصفهان و تبریز برای عسلویه هست.
من سعی کردم منصفانه و بدور از تعصب قضاوت کنم.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این مشکل در حدی نبوده که اینقدر مردم را احساسی کرد.حرف ها سیاسی و برای رای جمع کردن های بعدی است
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار که حق را گفت
Iran, Islamic Republic of
وای به حال مل که هیچ کس هیچ کاری نمی کند برایمان وفقط مارابه جان هم می دازه .
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود برخانواده محترم حسینی
زیبا
Iran, Islamic Republic of
آقای خدری شما خودتان اصالتاً از خوانین طیبی کهگیلویه هستین این حرفها از شمابعیده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
افسول به ما که نمایندگانی مانند خدری و تاجگردون انتخاب می کنیم تا به خازر منافعشان با بازی کردن با ااحساسات شهروندان انها را به جان همدیگر می اندازند
حسین عسکری
Iran, Islamic Republic of
درود ب سید بزرگوار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1