تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۱۹۹۲۷۲

آیا مدیریت جمعه بازار از دست شهرداری یاسوج خارج شده است؟

۱
۰
کبنا ؛ 
وضعیت نامناسب جمعه بازار یاسوج که به بازارچه ای دایمی تبدیل شده است، علاوه بر ایجاد چهره نامطلوب از این شهر زیبا به ترافیک این محدوده دامن زده و سر و صدای زیاد حاصل از وسایل برقی و همچنین ساخت و سازهایی که به کار می گیرند باعث اعتراض اهالی این قسمت از شهر شده است.
به کرار رئیس اتاق اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهردار یاسوج از عدم مجوز واحدهای صنفی موجود در جمعه بازار صحبت می کنند، ولی اینکه این واحدهای صنفی با چه مجوزی در این بازار فعالیت کرده و حتی غرفه ها را به قیمت گزاف خرید و فروش می کنند جای سوال فراوان دارد.
متأسفانه در یک ماه اخیر از ساعت ۶ بعدازظهر صدای موتور برقی کل جمعه بازار را در بر می گیرد. صدای زیاد مربوط به این موتور برقی ها، اهالی بسنجان، شهرک جهاد و مسکن های مهر را اذیت کرده و باعث مزاحمت شدید صوتی برای اهالی این محل شده است، گویی که در وسط شهرک صنعتی قرار گرفتید تا مرکز شهر یاسوج. طی صحبتی که با کسبه داشتم، همگی مدعی بودند که شهرداری اقدامی در زمینه تأمین برق جمعه بازار انجام نمی دهد و به عمد هیچ گونه رایزنی با اداره برق شهرستان انجام نمی دهد که دلیل این کار بر کسی معلوم نیست. اگر قرار بر ادامه فعالیت جمعه بازار است چرا خدمات دهی مناسبی به اصناف این بازار صورت نمی گیرد و اگر قرار بر حذف جمعه بازار است چرا جلوی سایر فعالیت های مربوط به این اصناف گرفته نمی شود؟؟
مورد دیگری که اهالی ساکن در محدوده جمعه بازار به آن معترض هستند، سر و صدای زیاد مربوط به ساخت و ساز و همچنین تعمیرات فراوان در این واحدهای صنفی می باشد. متاسفانه کسبه جمعه بازار بدون هیچ گونه ملاحظه­ای تا پاسی از شب و گاهاً تا ساعت ۳ تا ۴ صبح مشغول به ساخت و ساز و همچنین اسباب کشی هستند و فعالیت آنها خواب را از این اهالی گرفته است. چندین نفر از این شهروندان مدعی شدند که تاکنون چندین بار به قسمت مدیریت داخل جمعه بازار مراجعه کرده و به فعالیت های تعمیراتی کسبه تا پاسی از شب معترض شده اند و قسمت مدیریت مدعی شده است که این موارد ربطی به آنها نداشته و باید از طریق نگهبان شب یا پلیس ۱۱۰ اقدام کرده و یا اینکه شخصاً با کسبه صحبت کنند!!
مطالبه عمومی جامعه خواهان رسیدگی به مشکلات و موارد ذکر شده توسط شهرداری یاسوج و سایر مسئولان ذیربط به منظور ساماندهی و همچنین حفظ آرامش ساکنین محل می­باشد. امید است این موضوع در اسرع وقت پیگیری و مشکلات مربوطه رفع گردد.
-------------------------------
متن ارسالی
نام شما

آدرس ايميل شما

منتقد
Iran, Islamic Republic of
بله واقعیت رو گفتن.....شهرداری معلوم نیست چکار میکنه،یا بهشون برق بدن یا همه رو تخلیه کنن.مردم آرامش میخوان
حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1