تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۱۹۹۲۶۴

مسئولان غیرت داشته باشند / فوتبال یاسوج در حال نابودی مطلق / یک آب معدنی هم به ما ندادند

۱۴
۰
کبنا ؛سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد یک آب معدنی هم به ما کمک نکرده‌اند.footb
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بعد از اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در منجلاب بی‌تدبیری، وعده‌ها و قول‌های بی اساسی اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری یاسوج، هئیت فوتبال و سایر مسئولان غرق و برای همیشه منحل شد، سرانجام با رایزنی‌های فراوان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با حضور در لیگ دسته دوم کشور فعالیت خود را آغاز کرد، اما این تیم در اول راه با پای لنگان قرار است با حریفان قدر و پُر پول خود رقابت کند، کاری که ممکن نیست.
حمید کرمی سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج در گفت‌وگو با کبنا نیوز، با بیان اینکه این تیم با دوندگی‌ها و آمد و رفت‌های مسئولان هئیت فوتبال استان به یاسوج- تهران و تهران به یاسوج راه‌اندازی شد، اظهار کرد: ۷۰ درصد بازیکنان تیم بومی و ۳۰ درصد غیر بومی هستند.
کرمی با بیان اینکه تاکنون یک آب معدنی هم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج به این تیم کمک نکرده‌اند، گفت: مدیریت فقط دادن چند دستور پشت میزی نیست، بلکه باید به فکر مردم و جوانان هم باشند، تمام دستگاه‌های دولتی خوابگاه دارند، اما اجازه نمی‌دهند کسی از آن استفاده کنند، نمی‌دانم این خوابگاه‌ها را می‌خواهند برای چه موقع و چه وقت.
 
وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان تیم در خوابگاهی سکونت دارند که گاز ندارد و بچه‌های تیم دچار سرماخوردگی شده‌اند، تصریح کرد: مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد غیرت و تعصب داشته باشند و دست از تنگ نظری‌ها بردارند.
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان تاکنون یک ریال به این تیم کمک نکرده، اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با خرج میلیاردها تومان ساخته شده ولی اکنون همانند یک تفنگ بی‌فشنگ است، این ورزشگاه نه آب، نه برق، نه گاز و هیچ امکانات رفاهی دیگر ندارد و حتی ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم، البته این به بی مسئولیتی مسئولان ربط دارد.
کزمی با بیان اینکه در این ورزشگاه حیوان مرده هم پیدا شده است، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان هیچ کاری برای این تیم نکرده است.
وی با بیان اینکه تیم میلیاردی اراک را تیم صفر ریالی یاسوج با نتیجه ۲ -۱ شکست داده است، اظهار داشت: انتظار می‌رود از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد که تیم فوتبال این شهر را حمایت کنند تا دل جوانان این شهر از این طریق شاد و پای آنها به استادیوم ورزشی دوباره باز شود.
سرمربی این تیم اضافه کرد: تیم فوتبال زاگرس یاسوج تاکنون کاملاً با هزینه شخصی و صرفاً برای حمایت از ورزش شهرمان اداره می‌شود.
وی به بازی بعدی این تیم با بعثت کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نمی‌دانیم با کدام هزینه به این شهر سفر کنیم.
کزمی از همکاری‌ جهانگردی یاسوج، هتل آزادی و مدیرکل بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، حسین حجازی‌پور بازیکن تیم فوتبال زاگرس یاسوج نیز می‌گوید؛ لر با غیرت معروف است و انتظار می‌رود مسئولان کهگیلویه و بویراحمد این تیم را مورد حمایت خود قرار دهند.
حجازی‌پور با بیان اینکه مسئولان تیم تاکنون با هزینه شخصی تیم زاگرس یاسوج را اداره کرده‌اند، افزود: تیم با کمبود امکانات مواجه است و تا تیمی شکل حرفه‌ای نداشته باشد، نمی‌تواند حرفه‌ای در میادین حاضر شود.
وی گفت: این تیم دارای بازیکنان مستعد است و پتانسیل این را که به ردهای بالاتر صعود کند، دارد.
این بازیکن تیم فوتبال زاگرس یاسوج ادامه داد: شهر به فوتبالش زنده است و اگر نام یاسوج با فوتبالش بزرگتر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
ایزدپور ورزش را به فن برد و در استان ما کسی نیست که ازش جواب بخواد نه نماینده و نه استاندار و نه بازرسی و نه هیشکی دیگه
دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
مسبب این اتفاقات تلخ شخص وزیر ورزش است با انتصاب این م...
اشنا
Iran, Islamic Republic of
مسوولین یاعلی بگید.وغیرت بخرج بدید.یاعلی مدد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخه این فوتبال به درد چه چیز استان ما می خورد هر که میخاد بازی کنه خودش پولشو بده یا هم تربیت بدنی وظیفش چیه
Iran, Islamic Republic of
وقتی مربیگری اینجوری بشه فوتبال هم همینه به اقای کرمی بگید چجوری مربی این تیم شده خوب مشکل ورزش این شهره که خیلیها بیرون بمونن و شما مربیگری کنید این هم پیشکسوت این همه باسابقه اینده همه چیزو مشخص میکنه
Iran, Islamic Republic of
تا ایزدپور مدیر کله و جهانبخش مسئول حقوقی اداره کل / باید استعدادهای ورزشی ما هدر بره / بیان بررسی کنن ببینن واحد حقوقی اداره کل تربیت بدنی چقد داره حق کشی میکنه
ساسان مرادی
Iran, Islamic Republic of
اآقایی که میگی ورزش به چه درد استان میخوره...در جواب شما باید بگم شما یه نگاه به جوامع پیشرفته و پویا بینداز و ببین با ورزش و فوتبال رشد صنعت و گردشگری و اسپانسرهای قوی داشتن..متاسف و متاثر از استانی که مسعولینی بی فکر و بی تدبیر دارن و خوشحال کردن دل مردم و جوانان و نوجوانان از اهمیت خاصی برخوردار نیست...ما تماشاگران و طرفداران تیم تنها حمایتمون آمدن در ورزشگاه و حمایت کردن میباشد تا شاید مسعولان از خواب بیدار بشن و خودی نشان دهند..
Iran, Islamic Republic of
فوتبال ما چه بدبخته نگاه کادر فنی تیم کنید شاید عده تی از خودشون فقط دفاع کنن وگرنه محالاته یک ورزشی بگه اینا خوبن
غريبه
Iran, Islamic Republic of
تو برو اگه تونستی مسعولان رو بیدار کنی ما رو هم خبر کن ........
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعاکه کسی نیست به تیم زاگرس کمک بکنه.....این همه بوجه میادبرای یاسوج چی میشه هرشهری زیرسه الاچهارتیم لیگ برتریه یاسوج فقط یه تیم داره که اگه میشه مسؤلین شهریاسوج حمایت بکنیت این تیم رویاعلی مدد
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعاحیف که کسی نیست به تیم فوتبال زاگرس حمایتی بکنه بهترین چیزی که استان ماداره فقط طرف داره اگه میشه حمایت بشه یاعلی مدد
رضا
Iran, Islamic Republic of
زاگرس یاسوج راحمایت بکنیت حیف است یاعلی مدد
ط
Iran, Islamic Republic of
کمک کنید خدا همه کارها را درست میکنه مردم اگر هرادمی فقط پنج هزارتومان ماهیانه بریز به حساب باشگاه به خدا بدون کمک دولت میشه تیم جمع کنیم
داریوش
Iran, Islamic Republic of
آدرس کانال تلگرام هوادارات زاگرس یاسوج
https://teiegram.me/zagrosyasuj
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1