تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۱۹۹۲۵۸

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان را تشریح کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جهانگیر انصاری امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه‌های این هفته اظهار کرد: بعد از ۳۸ سال از عمر انقلاب که می‌گذرد به حول قوه الهی تحت فرماندهی کل قوا و رهبری عزیز نظام اسلامی مقتدرتر و باصلابت می‌درخشد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ مورد برنامه به نواحی و تیپ ۴۸ واگذار شده است، گفت: از این تعداد ۴۵۰ برنامه شکل می‌گیرد که برنامه‌ها تا سطح پایگاه‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بر اساس روزشمار ۳۱ شهریورماه رژه نیروهای مسلح و بسیج را در سطح استان داریم، افزود: رژه نیروهای مسلح در مرکز استان واقع در بلوار عدل برگزار و دو شهرستان گچساران و کهگیلویه در بعدازظهر ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بازسازی واقعه غدیر در ۵ شهرستان استان، سرکشی از خانواده شهدا و پیشکسوتان، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه فتح  استان، پیاده‌روی در روز جمعه، زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از جامعه زنان و اصناف و روحانیون و بازسازی عملیات والفجر ۸ و پاسخ به شبهات در خصوص جنگ تحمیلی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
انصاری اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم در هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های سپاه فتح عنوان کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم را خواهند داشت.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: در هفتم مهرماه بازسازی عملیات والفجر ۸ نیز آغاز خواهد شد و از عملیات پیچیده‌ای بود که با پشتیبانی نیروهای مسلح در کنار رودخانه اروند نیز انجام شد و دشمنان را غافلگیر کردند و بیش از ۶۰۰ مرتبه نیروهای اطلاعات وارد عراق شدند تا این عملیات شکل گیرد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تعامل سازنده دستگاه‌های دولتی در برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
جهانگیر انصاری با بیان اینکه کنگره ملی ۱۸۸۰ سردار و شهید کهگیلویه و بویراحمد را در پیش رو داریم، اظهار کرد: ۱۱ لغایت ۱۵ مهرماه این کنگره ملی در مرکز استان با برگزاری برنامه‌های متنوع با حضور مسؤولان ارشد کشوری و لشکری در یاسوج برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعامل خوبی با دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای استان نیز صورت گرفته است.
انصاری از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه و دیگر مسؤولان تشکر و قدردانی کرد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی صورت گرفته، گفت: کارهایی در سطح ورودی‌ها و خروجی مرکز استان و نصب تمثال شهدا در سطح شهرستان‌ها صورت گرفته است.
وی در پایان با بیان اینکه هر اجلاسیه مهمان ویژه‌ای دارد، گفت: در روز اول کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد صادق آهنگران مداحی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
دریغ از گفتن حتی یک جمله در تقدیر از رزمندگان ما رفتیم جنگیدیم ولی شهید وجانباز نشدیم ولی فراموش شدیم جناب انصاری ازشما که جبهه رفته وجنگ دیده هستی انتظار بیشتری داشتیم
رزمنده سابق و فراموش شده فعلی
عطاالله مهدیپور
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند به این سردار بزرگ وکارامداسلام ودوست داشتنی
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
انصا//
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1