تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۱۹۹۱۵۱

نماینده کیست؟ اربابی نقدناپذیر یا خدمتگذاری جوابگو و بی‌منت

۱۹
۰
کبنا ؛آرش تقوی
لا یُؤنِسَنَّکَ اِلاَّ الْحَقُّ وَ لا یوحِشَنَّکَ اِلاَّ الْباطِلُ؛
مبادا جز حق، با تو اُنس بگیرد و جز باطل، از تو بهراسد
چندی پیش به عنوان شهروندی از کهگیلویه بزرگ با عنوان «لطفا چشمانتان را باز کنید و واقع بین باشید...»[کلیک کنید] در کمال احترام سوالاتی را از نماینده محترم کهگیلویه جناب سردار هاشمی پرسیدم و کمافی سابق و به شیوه ادوار گذشته انتظار جوابی محترمانه داشتم اما متاسفانه همانگونه که در طول رقابت‌های انتخاباتی بارها به همشهریانم عرض کرده بودم که نظامی‌گری و اعتقاد به دموکراسی را نمی‌توان باهم از یک نَفَر انتظار داشت در پاسخ سوالاتم باسیل خروشانی ازتهدید، توهین، تهمت و افترا و... مواجه شدم اما قصدپاسخ گویی نداشتم تا اینکه مطلبی با نوان چشمهایتان را باز کنید و واقع بین باشید توسط سایت وزین کبنا نیوز منتشرشد که هم تصویر سردار هاشمی را به همراه داشت و هم لحن مطلب به گونه ای بود که .. و برخود واجب دانستم به رسم ادب چند نکته ابهام را روشن سازم.
١-موحد ارباب من نیست و به گواه نوشته ها و مطالبی که در سالهای گذشته منتشرکردم (از آن جمله اشعار سناتور و پا زن پیر)حقیر ازتلخ زبانترین منتقدان حاج آقاموحد وحجه الاسلام بزرگواری بودم امادرآن سالها باوجودانتقادات شدیدالحن من هیچگاه باچنین پاشنه آهنینی مواجه نشدم بلکه بارها انتقاد منجربه جلسه های بحث محترمانه مفصلی میشد و جا دارد بخاطر از دست دادن نعمت نمایندگان جوابگو و کوچک نفس عزادار باشیم.
٢-شما بنده را برادر از زیر قبای فتنه قد کشیده خطاب کردید! در پاسخ باید عرض کنم حقیر همیشه عمرم اصولگرا بودم و هیچوقت به فتنه گران رای ندادم و همیشه سرباز و دعاگوی رهبر فرزانه انقلاب بوده، هستم، و اگر عمری باقی بود خواهم بود و این را نقطه قوت و افتخار زندگی خودمیدانم وشمارا درپیشگاه عدل الاهی به خاطراین توهین نخواهم بخشید
٣-شمادرحضور وزیرمحترم اطلاعات کهگیلویه را آتش زیرخاکستری عنوان کردیدکه هرلحظه امکان شعله ورشدن وفوران دارد!! مبنای این سخن شما چه بود؟ آیا کهگیلویه خط شکن جبهه ها ومدافع پت خندق وفاتح فاو وسرکوبگرپژاک ومدافع حرم مطهرحضرت زینب وذخیره استراتژیک ونظام اسلامی و... نبود؟ دوباره سئوالم راتکرار میکنم که شمادر کجای کهگیلویه شاهدت حرکات سازمان یافته بر علیه نظام مقدس اسلامی بودید؟
به گمانتان با القای فضای امنیتی خطرناک به وزیر محترم اطلاعات به بودجه های عمرانی اضافه خواهد شد یا بودجه نهادهای نظامی وا طلاعاتی؟ چرا به مردمی که افتخارشان سربازی ولایت بوده و هست توهین میکنید و بجای عذرخواهی دست پیش را میگیرید؟
۴-شما ترک جلسه استانداری را فریاد عدالتخواهی توصیف میکنید و حرف از بریده شدن سر کهگیلویه و ضعف نمایندگان پیشین به میان می آورید از شما میپرسم اینهمه بی عدالتی را درقالب نظام مقدس جمهوری اسلامی چطور تعریف میکنید؟آیا شماکهگیلویه سالهای اول انقلاب را فراموش کردیدکه اینگونه بیرحمانه خدمات زایدالوصف نظام اسلامی را انکارکرده و خود را ناجی از آسمان آمده معرفی میکنید مگر شما از نزدیکترین کسان به موحد نبودید و در سایه توجهات ایشان و زمینه فراهم شده توسط نظام مقدس اسلامی به همه چیز وهمه جانرسیدیدپس چراچوب حراج به آبروی یاور دیروزتان وحکومت اسلامی میزنید ؟آیا شما متوجه تاثیر فرمایشاتتان برنسل جدیدکه آن روزهای سیاه محرومیت را به یاد ندارند هستید که اینگونه بازنده بودن و مظلوم واقع شدن در قالب نظام اسلامی رابه ایشان تلقین میکنید؟
اگراینگونه بود چرا انتقاد نمی کردید که من خود شاهد روابط حسنه شما با همین موحدی که امروز سعی دارید از او دیو سیاه ناکامی بسازید بودم وهمان روزها من منتقدبودم وشمانبودیدویکی ازانتقادات همیشگی من رشد دادن به افراد نامناسب بودکه نه تخصص داشتندونه وفاداری
۵-شماسیستم اداری شهرستان راناکارآمدوخاله خورزوءی معرفی میکنیدازشمامیپرسم مگرشماشهردارهمین شهرستان نبودید؟البته مدیریت شمابرشهرداری هم خود داستان مفصلی است که دراین مقال نمی گنجداماپیشنهادمیکنم دفترچه راهنمای وظایف نماینده رابا دقت مطالعه کنیدوازدخالت درکارسایرقوا(البته نظارت حق نماینده است)و انتقادات نا صحیح به مسئولان زحمتکش شهرستان اجتناب کنیدویادآورمیشوم ادبیات نامناسب نه درشان نماینده است ونه مشکلی راحل میکند.
۶-شماتوصیه به مشورت رابرنمی تابیدوهرچه قبل ازخودراسیاه و ناکام میدانید باز هم تکرار میکنم که خدمات نظام را انکار نکنید و این فکر را بخاطر مطرح نمودن خود به نسل جوان کهگیلویه تلقین نفرمایید که هرکس کمی انصاف داشته باشد گواهی خواهد داد که خدماتی که جمهوری اسلامی با تفکرجهادی درعرض کمتر از چهل سال آرائه داد در قالب هیچ حکومتی بایک قرن زمان ممکن نبود.
٧-شماباخت موحد درانتخابات راتودهنی محکم مردم به پدرمعنوی من توصیف میکنید انصاف بدهیدموحدبرای من پدری کردیابرای شما؟هرانسان شرافتمندی که دستی برآتش انتخابات کهگیلویه داشت شهادت میدهدقریب پنجاه هزار رای سالم وطاهر درعرض کمترازیک هفته فعالیت نه تنهاباخت نیست بلکه تاج افتخاری است جواهرنشان وبه جرات عرض میکنم که اگردوستان دولت تدبیرامانتدارعمل میکردندموحدبرنده قطعی انتخابات بود
٨-شماموحدرابه خشت برهم گذاشتن در شهرهای مختلف متهم کردیدمن وکیل موحدنیستم اماخداوکیلی شهری در ایران هست که شما مستقلاتی در آن نداشته باشید؟
٩-شمابنده را کوته فکر،معتاد،بیسوادوفرافکن نامیدیدداوری این ظلم شمابماندبرای دادگاه عدل الاهی چراکه دراین دنیا من حریف شمانیستم ومثل من وشمامثل شاه وگداست امابفرض اینکه من قربانی مافیای موادمخدرکهگیلویه باشم آیااینکه ازنماینده بخواهم بنابرملاحضاتی این مسئله مهم رانادیده نگیرد و بکوشدکه دیگران چون من قربانی نشوند سزاوار سرزنش وتمسخراست؟
خداوند سایه پرنعمت مقام معظم رهبری ونظام مقدس جمهوری اسلامی رابرسرمامستدام بدارد انشاالله
والسلام
میرآرش تقوی ٢٩/ ۶ /١٣٩۵
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
تومایه افتخاری آرش
شهروند
Iran, Islamic Republic of
زیبا مدلل ومستند احسنت براین قلم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی نگفتیدکه شماچه گفتیدکه بهتون کم محلی کرده واین چنین بهتون جواب داده شمابااین حرفهایتون خیالی می کنیدموحدوهاشمی اشخاص ساده لوحی هستندکه تحت تآثیرقراربگیرندهردو به نوبه خودشان دل سوزکهگیلویه هستند
زينى
United States
میر آرش جان خودت بس کن کم//
نشون به اون نشون که ظهر بود میخواستى برى لنده...
//
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای ..

شما دنبال.. می گردید، کاری به حزب و تفکر و جناح ندارید. کسانیکه شما را می شناسند خوب میدانند هر جا تصور .. وجود داشته به شد به همان سمت...، چه موحد، چه دکتر تقوی، چه بزرگواری و یا حتی سردار هاشمی. شاهد این حرفای من این هست که..ا تا قبل از انتخابات چن کاندیدا.. کردید.
سعی کنید ثبات رویه داشته باشید
موفق باشید
رضايي
Iran, Islamic Republic of
توعشق منی میرآرش
جاودان
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین ادب ومتانت
از بزرگزاده ای مثل میرآرش جزاین انتظاری نداشتم آفرین
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب .. هروقت . شما به این مطالب پاسخ داد عدل هاشمی هم میدهد.. همه اینهایی که گفتید به آن..شده هم برمگیردد..
شماها و موحد خودتان . که وارد صحنه شوید بلکه دوباره به .. برسید. اما به . رفتید. برای همین مجبورید برای آن باخت با اختلاف فاحش و معجزه وار توجیه بتراشید.
موحد خودش میگفت کافیه من یک ساعت بیام منطقه.. حالا دو هفته هم برای این نماینده ۲۰ ساله کم بود؟ کسی که ۲۰ سال نماینده بود.... اما آخرش با دست خودش به همه نشون داد که....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام برمیرارش
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
آقای دهدشت واقعا اختلاف آرا بیشتربه معجزه شبیه بودتاواقعیت !!!وقتی ده مهددوتاصندوق ٣٢٠٠رایی داشته باشه حتمامعجزه شده
Iran, Islamic Republic of
اقای تقوی شما هم ب..ر شعر بنویس
حیفه
خیزران
Iran, Islamic Republic of
دلا بنال که در این وادی عدالت را سربریدند!
دیگر دراین وادی بویی از انسانیت به مشام نمی آید!
دیارم یارای نقد ندارد و ادبشان و منطقشان توهین است و افترا!
دوست عزیزی که نقد را بوتهین جواب میدهد نشان از ان است تفکر حاکم تفکری پوپولیستی و نادرست است.
میر آرش عزیز: کسی یارای منطقم را ندارد ولا حاضرم در شبکه استانی به مناظره با سردارشان و مهندشان بنشینم . اگر دل دارند بیاورند که سر را خواهیم داد در این راه!
فوق ليسانس بيكار
United States
از نقد صدروزه نماینده و پاسخت به سردار لذت بردم احسنت
هاشمي
United Kingdom
درود بر آرش
انصاری
Iran, Islamic Republic of
همیشه شما به کدام کار خوب قسم مردم شما را شناختند وبایگانی کردند این حرفها نتیجه ندارد برو فکر نان باش
جگوری
United States
آقای بیطرف شما چه فکر کردید؟ دم مهد نزدیک ۵۰۰۰ رای داشت که ۳۲۰۰ رای بیشتر ندادن... نزدیک به ۴۰۰۰ بافوری روز رای گیری مفتی میکشیدن..اون ۱۸۰۰ دیگش شناسنامه هاشونو گرو گذاشته بودن..!!
خليل
Iran, Islamic Republic of
کلاه جمهوری اسلامی بالا
آبروی نظام فراوان
.. ده مهد جیر جیر کنان
احسنت بردولت تدبیر با این انتخابات برگزارکردنش
مهندس
Iran, Islamic Republic of
فلسفات چرام به تاریخ پیوست
استاد
Iran, Islamic Republic of
..است که حتی سوادآکادمیک نظامی ندارد
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1