تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۱۹۸۸۳۰

کسب مقام اول آموزش و پرورش گچساران در بیشتر شاخص‌ها

۲۸
۰
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته  شهرستان که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بود، اظهار داشت: که اول معلم عالم، خدای متعال و پس از آن انبیا الهی و معصومین علیهم السلام می باشند.
سید ظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به فرموده ی امام راحل که معلمی شغل انبیاست ، عنوان کرد: معلمان هم به نوعی عهده دار این  وظیفه هستند.
پورالحسینی ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، از تلاش های ایثارگرانه ی جامعه ی فرهنگی تقدیر نمود، و تصریح کرد: جمعیت کلاس اولی ها در سال جاری بیش از دو هزار دانش آموز می باشد  و روز ۳۱ شهریور، روز استقبال از دانش آموزان ( کلاس اولی ها) و همینطور غنچه ها ( پیش دبستانی ها) و جوانه ها ( پایه هفتمی ها ) می باشد.
وی با اشاره به اینکه  آغاز سال تحصیلی مقارن با هفته دفاع مقدس می باشد که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، گفت: آموزش و پرورش  برنامه های ویژه در این هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: زنگ شروع سال تحصیلی در سوم مهرماه بعنوان آغاز رسمی بازگشایی مدارس با حضور مسولین، مردم، دانش آموزان و اولیای آنها طی مراسمی باشکوه برگزار می شود.
پورالحسینی عنوان کرد: طی دو سال گذشته گچساران مقام اول را در پروژه ی مهر کسب نموده و امیدوارم که تلاش های سال جاری نیز نتیجه بخش باشد.
وی افزود: در سال جاری آموزش و پرورش با دو هزار معلم به استقبال قربب به بیست و پنج هزار دانش آموز می رود.
پورالحسینی از مردم فهیم شهرستان، جامعه فرهنگی و دانش آموزان، از تمامی اعضای شورای اداری و تامین ، دستگاهها ، ادارات، نهادها، خیرین در راستای  همکاری و پشتیبانی از آموزش و پرورش تشکر نمود.
وی نتیجه و حاصل این تعامل ها و مشارکت ها را در دریافت لوح افتخار مدیر برتر مناطق طی دو سال متوالی از وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از جامعه فرهنگی دانست.
مدیر آموزش و پرورش گچساران سپس به آغاز ماه محرم در مهرماه امسال اشاره کرد و ابراز داشت: واقعه ی کربلا و اینکه امام معصوم و یاراتش، شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند و اساسا ارسال رسل الهی و انزال کتب در یک گستره ی وسیع در راستای امر به معروف و نهی از منکر است عنوان کرد: آموزش و پرورش به یک معنا کارش امر به معروف و نهی از منکر است که این اداره در میان دستگاههای دولتی در احیای آن و همچنین اقامه نماز مقام اول را کسب نموده است که جا دارد از ستاد احیای امر به معروف و اقامه نماز به جهت همکاری با آموزش و پرورش تشکر کرد.
پورالحسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران طی دو ساله ی اخیر در شورای آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل، انجمن اولیاء و مربیان و سایر شاخص ها در استان و کشور مقام اول را در کسب نموده است تصریح کرد: از اعضای محترم شورا، فرماندارگچساران از امام جمعه شهرستان بعنوان مقام معنوی این شورا به جهت همکاریها و حمایت هایش بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.
وی خاطر نشان کرد: امروز باید با افتخار بگویم آموزش و پرورش گچساران در جایگاه اول استان در قیاس با سایر مناطق قرار دارد.
رئیس آموزش و پرورش گچساران دستاوردهای موجود را کافی ندانست و ابراز امیدواری کرد طی سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری گردیده شاهد تحولات مثبت باشیم.
پورالحسینی در پایان عنوان کرد: در سال ۹۴ کل میلغ اختصاص یافته برای خرید تجهیزات آموزشی برای سراسر استان پانصد میلیون تومان بوده در حالیکه با تلاش های آموزش و پرورش گچساران و حمایت مستقیم نماینده مردم گچساران و باشت، هشتصد میلیون تومان تجهیزات آموزشی صرفا به گچساران اختصاص یافت.
 
خبر: حبیب قلندری
 
۰ ۱ ۲ ۳ ۴ IMG_0825 IMG_0832 IMG_0848 IMG_0852 IMG_0855 IMG_0870 IMG_0881 IMG_0896 IMG_0905 IMG_0930 IMG_0933 IMG_0941 IMG_0943
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچ
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم اگر تاجگردون مدیر توانمندی مثل جنابعالی را نداشت باید الان چکار میکرد
دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
انصافا حاج پورالحسینی عزیز کارت بیسته موفق باشی
بانوی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت مدیر ارزشمند آموزش و پرورش گچساران جناب آقای سید پورالحسینی امیدوارم پیروز و سربلند باشی
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
سید پورالحسینی عزیز دوستت داریم.حرف نداری
صفدری
Iran, Islamic Republic of
فقط مسولان در قاب لنز دوربین ...............
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
آقای پورالحسینی با مدیریت بسیار خوبش چهره آموزش و پرورش گچساران را دگرگون کرده.کاشکه زودتر از اینا مدیر میشد.
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت گذار صفدری باید بگویم معلومه که آدم مریضی هستی و برو یه لیوان آب خنک بخور تا فشارت تنظیم بشه.چون عکس از تمام زوایای مصلی انداخته شده و تمام جمعیت در تصاویر هستند و مشخص است با تشکر از سایت وزین کبنانیوز جهت پوشش نماز جمعه شهرستان گچساران موفق باشید به رسالت خود ادامه بدهید و به این اراجیف اهمیت ندهید
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مدیر ارزشمند آموزش و پرورش گچساران جناب سید پورالحسینی. آرزوی موفقیت برای حضرتعالی
شب پره
Iran, Islamic Republic of
یکی به من بگه وسط اقامه نماز بعضی اقایون دارن عکس یادگاری میگیرن یا اومدن نماز اقامه کنن که با چه پرستیژی عکس میگیرن (ر.ق)
فرجامي
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخسته نباشید خدمت سید بزرگوار جناب پورالحسینی انشاله که سلامت باشید اموزش وپرورش برای توسعه به مدیرانی همچون شما نیازمند است.
امیرشیخی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای یه شهر بیش از ۱۵۰هزلر نفر زشته این تعداد نماز خوان بیاد که همه جای مصلا خالیه این باید تلنگری برای امامای محترم جمعه باشه که سخنان همگرا تر و دلچسب تری برای جوانان بزنن چون انتخابات نشون داده مردم دنبال تفکر جدیدترند
شهروند منصف
Iran, Islamic Republic of
سلام از جامعه ی فرهنگی و مجموعه کادر مدیریتی از سطح مدرسه تا اداره تشکر می شود خداوند توفیقاتشان را افزون کند
کمیته حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
ه.. اتفاقا داریم ضعیف ترین دوران موزش پرورش گچساران را سپری می کنیم. چون حاج زارع پور گچسارانیه کمک کرده ئالا این آموزش پرورش خیلی ضعف بوده
1
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به فکر تعویض این آقا باش
کسیکه میدونه چه خبره
Iran, Islamic Republic of
این آقا فقط از خودش تعریف میکنه. مدیریت ضعیف پورالحسینی برای همه آشکار است این کامنتهایی که ازش تعریف کردند را ببینید چقدر واضح است که کار یک نفر بوده است
بی نام
Iran, Islamic Republic of
جناب پورالحسینی از کمیتها هم بگو از کرایه دادن نمازخانه های مدارس تا پول زوری که مدارس به عنوان کمک مردمی میگیرند چرا با این همه منبع درآمد هنوز امکانات مدارستون کمه یا نداره لطفا تفکر کنید الکی یکی بزرگ نکنید هیچ کاری نشده در آموزش پرورش چه امکانات رفاهی برا فرزندان هست چه امکانات آموزشی گذاشتی .مدارسی که نفری ۲هزار تومان از بچه میگیره برا پول ارگ جشن مدرسه ،متاسفم دیگه نمیگم ....
دیر
Iran, Islamic Republic of
ضعف شدید مدیریتی و عدم پیشرفت دانش آموزان . یداله مرادی برگرد
Iran, Islamic Republic of
دوتاسخنرانی بی ربط اقای حجازی انجام بده همین ده نفرهم ازنمازفرارمیکنند
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
ایشون بهترین مدیر آقای تاجگردون هستن.موفق و پیروز باشید سید بزرگوار.تحول بزرگی رو در آموزش و پرورش ایجاد کردن.
Iran, Islamic Republic of
عوامل آموزش وپرورش در این نماز شرکت کردند نماز بعدی سال۹۶
کشاورز.
Iran, Islamic Republic of
احسنت وخسته نباشی ،خدمت جناب پورالحسینی،که باعث پیشرفت قابل ملاحظه ای درزمینه ی آموزش وپرورش،شهرستان گچساران شده اند.باآرزوی توفیق و موفقیت روزافزون برای جنابعالی وهمکاران دلسوزشما.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جناب پورالحسینی مدیری توانمند و جهت اطلاع اهل فن ایشان دربین تمام ادارات کشور حائز رتبه اول شده استپورالحسینی بهمن بیگی دیگر است. .
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جناب پورالحسینی مدیری توانمند و جهت اطلاع اهل فن ایشان دربین تمام ادارات کشور حائز رتبه اول شده ا ست پورالحسینی بهمن بیگی دیگر است. .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این امار وارقام وشاخص ها بیسوادی دانش اموزان را جبران نمی کند بهتر است فکری بحال این نوجوانان بکنید .
گچسارانی زاده
Iran, Islamic Republic of
اقای پورالحسینی یکی از بهترین مدیران استانه.که در زمینه اجرایی بسیار موفق می باشد.کاراش بسیار مشهوده و نیاز به تعریف نداره.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
من که چندین سال در این آموزش و پرورش تجربه دارم تفاوت ملموسی احساس نمی کنم حتی نسبت به قبل بدتر شده است
علی
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۲۳٫فرهنگی.فقط یکی از کارهایش .مهمانسرای فرهنگی را ببینیدمثل یک هتل ۴ ستاره است.با قبلا مقایسه کن.همین یکی کافیه یا بگم شاهنامه را.
فرهنگی مطلع
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز بنده یکی فرهنگیان اصلاح طلب هستم که بیست و نه سال در آموزش و پرورش گچساران خدمت کرده ام خدا را شاهد می گیرم تا کنون آموزش و پرورش گچساران در هیچ دوره ای اینقدر ضعیف عمل نکرده است ، نمونه بارز آن نتیجه کنکور امسال می باشد که دوستان علیرغم اینکه پارسال پژ زحمات دیگران را می دادند امسال چنان سکوت مرگ باری کرده اند که بی سابقه بوده است ، در ضمن برتری آموزش و پروش گچساران در گرفتن پول زور از مردم بیچاره بوده است . تخلفات هم واویلا می کند . منتظر باشید خیلی زود گندش میاد بالا ...... .! اصلأ ای آقایان اصلاح طلب نیستند اینها فرصت طلب هستند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1